Vakantiepark Le Silence du Midi ****

Le Silence du Midi
9,8

• Activiteiten9,5
  • Onderkomen9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Le Silence du Midi bij:

59 reviews over Vakantiepark Le Silence du Midi in het Nederlands

een zalige plek om terug te komen

Bert en Martine, 13-9-2017
  • Onderkomen9

Alles was in orde. Gezellige, propere, comfortabele gite. Prachtige, rustgevende omgeving. Fijne sfeer. Heel vriendelijke, behulpzame mensen. Superlekker eten, aangepast vegetarisch aanbod. Extra aanbod : speeltuigen, zandbak, fietsen, gezelschapsspelletjes, boeken, biljarttafel, overdekte zitplaatsen en binnenruimte,...
Gereisd met partner in september 2017

Le silence du midi pour toujours!!!

Guust Peeters, 3-9-2017
  • Onderkomen10

Al 3 jaar komen we bij Gunther, Ellen en Gilles! Ons verblijf voor volgend jaar ligt zelfs al vast! Dat wij, en nog veeeeeeeel andere, blijven terugkomen zegt eigenlijk al genoeg! Eens je hebt genoten van alles hier is er geen enkele, maar dan ook geen enkele, reden om elders naartoe te gaan!

Wij tellen al af naar ons volgende verblijf!

Gunther en Ellen jullie zijn meer dan geweldig!

Banannaaaaaaaaa!!! 😉

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Thuiskomen op vakantie!

Jorka en Bram, 29-8-2017
  • Onderkomen10

Bergen, natuur , microklimaat, speelparadijs voor klein en groot, gezelligste mini-camping in Frankrijk, kampvuur met marshmallows, gezellig dineren op het terras en altijd met de glimlach bediend worden, kortom een vakantie zoals je het nergens anders beleefd!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De hemel op aarde.... hij bestaat dan toch ☺

Lies, 29-8-2017
    • Onderkomen10

Ben je op zoek naar rust, prachtige natuur, gezelligheid, de perfecte kleine camping waar kinderen de tijd van hun leven hebben! Wij komen zeker terug!

Misschien geef ik beter een minder goede beoordeling... want nu wil iedereen naar me silence du midi! Maar Ellen Gunther en Gilles verdienen het 100%!

fantastische kindvriendelijke vakantieplek!

familie Lahaye, 27-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Ook voor beginnende kampeerders zoals wij is Le Silence du Midi een aanrader! Supervriendelijke gastvrouw en -heer, mooie omgeving, veel activiteiten op camping en in de omgeving, zeer lekker eten,.... Echt de moeite, wij keren ontspannen weer naar huis!

Gezellig-lief-vriendelijk-open

Fenna De Vuyst, 19-8-2017
    • Activiteiten8

Ik heb eigenlijk niet echt iets wat in aanmerking komt bij het negatieve. Ik heb vooral positieve puntjes.

Bv.

- je werd met open armen ontvangen, ze maakten tijd om even te praten en je goed te voelen in het verblijf.

- je hebt zowel plaatsen waar je alleen kan genieten als plaatsen waar je met de andere mensen kan praten.

- je hebt een paar dagen dat er savonds een thema avondeten is!

- 2 keer in de week heb je een filmavond 1 keer voor Franse kindjes/ 1 keer voor Nederlandstalige kindjes.

- je kon gerust uitleg vragen over wandeltochten of mooie plaatsen om te bezoeken!

Geweldig vakantieverblijf!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Genoten!

Marieke, 15-8-2017
    • Onderkomen10

Rustige camping met supervriendelijke eigenaren. Heerlijk eten in het restaurantje (en niet duur). De kinderen kunnen lekker spelen en de omgeving is prachtig voor wandelen of kasteelbezoek.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Onze tweede thuis 💜

Kristel, 15-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Vanaf het eerste openingsjaar toevallig terecht gekomen op dit paradijsje en waar we tot op heden nog geen seconde spijt van hebben.!! De uitbaters Gunther & Ellen en hun zoon Gilles drie fijne gezellige mensen die je van harte ontvangen en steeds behulpzaam zijn indien nodig. Zeker niet vergeten om van Ellen haar kookkunsten te gaan genieten.. heerlijk.!!

Prachtige natuur en omgeving..Stilte..Rust..Geen stress.

Kinderparadijs..Genieten op het zalige terras.. kortom zeker een aanrader voor een fijne vakantie.!!! De onze is reeds geboekt 😀

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een adres om naar terug te gaan.

Marlene, 15-8-2017
    • Onderkomen10

Een schitterende uitvalsbasis voor een verblijf in de Pyreneeën. Wij hadden voor een week een gite gehuurd. De gite is gezellig ingericht en alles is aanwezig om het verblijf aangenaam te maken. Ellen en Gunther zijn uitstekende gastvrouw en -heer en zorgen voor lekkere maaltijden. Kortom, een onvergetelijke vakantie.

Vanuit "Le Silence du Midi" kan je schitterende wandelen maken. Daarnaast zijn er volop mogelijkheden om (met de auto) dagtochten te maken. We komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Super verblijf

Van Impe Katja, 14-8-2017
    • Onderkomen10

Voor al wie houdt van de natuur, lekker eten, huiselijke sfeer en waar kinderen nog kind mogen zijn...is dit een aanrader!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Silence du Midi in Comus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Silence du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Silence du Midi scoort een 9.75 uit 10 op basis van 61 reviews.