Camping Yelloh! Village le Brasilia *****

Camping Yelloh! Village le Brasilia
Yelloh! Village le Brasilia
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village le Brasilia bij:

354 reviews over Camping Yelloh! Village le Brasilia in het Nederlands

super mooie camping direct aan zee en rivier

Alma Remijn, 13-9-2017

Iedereen is vriendelijk op deze camping. Het zwembad is prachtig, maar het feit dat we nog geen 100 meter van de zee af staan en dat we gelijk aan de rivier zitten geeft voor ons de doorslag. Er is veel te doen voor iedereen en je hoeft in principe niet van de camping af, maar wij hebben genoten van allerlei leuke plaatsen in de omgeving, Argeles sur Mer en Coulliore, en we zijn ook nog een dagje naar Spanje geweest. Verder kun je ook nog de Pyreneeen bezoeken met allerlei stadjes en grotten.
Gereisd met partner in juni 2017

Super

Fam. Fransen, 31-8-2017

Een super camping! Last minute geboekt via een touroperator dus niet echt keus gehad maar we kwamen in een hele mooie stacaravan die wat verder op de camping stond. Hierdoor alle rust gehad maar alles was op loopafstand. Zwembad was mooi, badmeesters wat aan de strenge kant. Vanaf de camping direct toegang tot het strand wat ook fijn was. 's Middags vaak een voetbaltoernooi waar onze jongens meestal aan mee deden. 's Avonds leuke shows waarvan sommige helaas wel Franstalig waren maar andere waren meer internationaal.

Op de camping goede mix van Fransen (what's in a name)/Duitsers/Engelsen/Nederlanders.

Ook in de regio is genoeg te zien: Collioure, Castelnou en we zijn ook nog een dag naar Barcelona geweest.....geweldig!! Argeles sur Mer was niet wat voor ons....

Le Brasilia is een camping waar we zeker nog een keertje naar toe gaan!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het voelt als thuiskomen!

Chantal Dicou Pijnappel, 31-8-2017

Alles is echt super netjes en schoon! Vriendelijke medewerkers en uitstekende voorzieningen .

Ik kan geen minpunten bedenken....

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische camping*****

Elise woord, 13-8-2017

Camping la brasilia mogen beoordelen met eigen ogen maar wat is dit een prachtige camping zo luxe zo schoon en het zwembad is een plaatje wij hebben geboekt via de camping zelf en hebben het mooiste huisje in hele mooie rustige autovrije wijk de Creois

Smorgens word de tuin voor je aangeveegd schone handboeken ligt voor je klaar en bij aankomst een heerlijke koude wijn .zwembad paar meter en alle winkeltjes om de hoek zoals supermarkt goeie bakker warme kippetjes slager en vandaag verse paella werd klaar gemaakt waar je bij stond.se zee les nog.

Zwembad ja daar zijn ze streng maar goed ook geen handdoekleggers geen vervuild bad Top.wij keren nooit terug naar dezelfde camping maar deze blijft een mooie herinnering.

Tips. Saint syprien waar je savonds mooi kan wandelen en heerlijk kan eten Collieure geweldig .argeles sur mer als je van drukte en massal houd canet niet veel te beleven.

Verders vriendelijke mensen werken met plezier

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping maar...

Zomervakantie, 9-8-2017

* Heelveel Franse gasten!!

* Alle animatie/shows in het Frans. Erg jammer!

* Verder een prachtig zwembad met 4 kleine glijbanen die smiddags dicht gaan en niet veel voorstellen!

* miniclub, is een prachtige (speel)tuin maar aan de andere kant van de camping (ver weg van de andere faciliteiten)

* strand smal, in het begin stenen en snel aflopend.

Tips: ga naar argeles sur mer, stadje en strand super mooi en leuk!

Perpignan👍

Beachclub nouvelle vogue, super mooie strandtent waar een zwembad naast ligt op het strand!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische camping voor m.n. ook oudere kinderen

Henk, 7-8-2017

Heerlijke ligging. Top faciliteiten. Schoon, netjes, de 5 sterren dubbel en dwars waard. Niet te groot, mensen zijn voor 2/3 fransen en 1/3 nederlanders, duitsers, engelsen. Veel sport en entertainment. Alleen het reserveren is een drama gezien het grote verschil tussen vraag en aanbod.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wat verwacht je?

Mo, 5-8-2017

Mooi zwembad , vriendelijk personeel, geboekt via touroperator . Hele aardige mensen Kevin en Hearher! Dankje voor jullie vriendelijkheid. Mooi huisje. Vlak bij meer en strand en boulevard.Minpuntjes! Om 23.30 niks meer van animatie buiten alleen in de binnen disco! Veel franstalig en bijna niet vertaald. Twee keer een goochelshow op zijn Frans. Stenge badmeesters. Ik vond zelf vaak te Streng! Animatie voor kinderen van 8 t/ m 13 jaar weinig. Twee jaar geleden daar geweest toen vond ik het top! Nu is het me tegen gevallen. Vooral de avond animatie! Jammer! Als je er bent ga naar Saint ciprien, Argeles sur mere en couilliore erg leuk en gezellig wel dik 30 min tot een uur rijden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig zwemparadijs

Linda, 5-8-2017

Hele mooie schone camping op een steenworp afstand van het strand. Kinderen, klein en groot vermaken zich allemaal in de verschillende zwembaden. 2minuten in de auto of 2 km lopen en je bent op een enorme boulevard met talloze winkels en restaurants. Wij komen hier zeker terug!

Een gezellige familie-camping

Marc Wawrzyniak, 5-8-2017

Echt een mooie gezellige familie camping, lekker aan het strand. Zwembad in hoog seizoen wel erg druk, en geen kinder animatie in zwembad. Caravans van de touroperator weer helemaal top, hadden Avant, super ligging en schoon.... tip: bezoek zeker het stadje Collioure, echt leuk om daar naar toe te gaan.

Voor ons niet meer

M Kolkman, 28-7-2017

Met hoge verwachting deze camping geboekt via lux-camp een mooi en netjes huisje, echter de plaats achteraan op de camping was dor en zanderig

Wij hadden s avonds veel overlast van herrie van een naast gelegen camping

Met 3 jonge kinderen vonden we 2 kleine speeltuintjes voor een camping van 700 plekken wat weinig. (Waren ook ver weg waardoor onze kinderen er niet zelfstandig heen konden)

Zwembad was oké, niet bijzonder!! Glijbanen zijn maar 4 uur per dag open ?!?! Wel goede oplettende badmeesters

Voorzieningen en winkels zijn netjes

Restaurant alleen binnnen en het is daar erg warm, niet aan te raden

Lekker gegeten op het strand in een goed restaurant

Al met al viel het ons wat tegen, anders gewend van eerdere ervaringen yellow village

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village le Brasilia in Canet-en-Roussillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village le Brasilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village le Brasilia scoort een 8.78 uit 10 op basis van 436 reviews.