Camping La Sirène *****

• Sfeer in stad9,3

613 reviews over Camping La Sirène in het Nederlands

Super genoten

Rijkers, 7-10-2017

Super genoten van 2wkn La Sirène. Mooie accommodatie, top animatie en fijne zwembaden. Alles keurig schoon en vriendelijk personeel.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Prima als je van grote campings houdt

Fam. Schipper, 22-9-2017

Het is een erg grote camping, wat ons betreft erg massaal. Wij waren er in september en kunnen ons niet voorstellen hoe het moet zijn in juli.

Het onderhoud op de camping gebeurt keurig. Dagelijkse reiniging van het zwembad. Ook het groen wordt keurig onderhouden.

Er worden veel activiteiten aangeboden, erg leuk.

De animators deden het ook erg leuk, ondanks dat het de laatste week was dat de camping open was.

Dit was wel goed te merken aan andere dingen: het hek aan de andere kant vd camping was de laatste dagen gesloten, wat voor ons een makkelijke in/uitgang was. Ook werd er al veel opgeruimd en weggehaald.

Zelf vonden wij het erg gehorig, ondanks dat je niet in een tent verbleef. Het snurken van de achterbuurman was goed hoorbaar.

Het zwembad en speeltuin zijn fantastisch voor kinderen. Buiten zwembad helaas wel wat koud.

Erg leuk restaurantje aan het zwembad.

Helemaal fantastisch 6de keer en zeker een 7 de

Anita van riel, 15-9-2017

Wij vinden alles goed , prachtige camping en prachtige shows , super zwembad
Gereisd met vrienden in september 2017

Peter SPRONCK, 15-9-2017

Mooie camping met prima service.

Zwembad was in principe prima, maar voor kinderen was het water erg koud.

De stacaravan was super, m.u.v. van het bed. Dat was zo goed als afgeschreven.

Leuke camping

Anouk, 13-9-2017

Pluspunten: Stacaravan en camping zien er keurig uit. Werkelijk niets op aan te merken. (Enige kleine puntje is dat wij aankwamen met veel regen en er binnen geen mat lag dus heel de caravan is meteen smerig.) 'S avonds is er security dus er komen geen ongenodigde gasten op het terrein. Verder woedt er zelfs in september genoeg geörganiseerd en is er zat te doen. Omgeving van Argelès sur mer is prachtig. Je bent zo in Spanje en je hebt hele leuke bergweggetjes om te rijden (niet voor de bangerikken onder ons).

Minpunten:

Buitenzwembad is véél en véél te koud. Zelfs kouder dan de zee, met een kleintje van 15 maanden is het zwembad dus zeker niet aan te raden. Ook zijn er teveel regels in het zwembad, niet op slippers, niet eten/drinken en/of roken. Spido hoeft dan weer niet haha.

Zelfs in september is het al behoorlijk druk dus wij zullen nooit in het hoogseizoen hiernaar toe gaan.

Ken VAESSEN, 12-9-2017

Ik vond het te massaal. Auto's rijden te hard. Entertainment was savonds te druk en te klein. Zwembad was prima! Een paradadijs. Ligging was ook goed!

Top camping!

Winkelmolen, 7-9-2017

Op een paar kleine minpuntjes na (onze sta-caravan was behoorlijk stoffig bij aankomst, de vloer vooral, en we mistten behoorlijk wat inventaris naar onze mening) is dit een top camping! Dé plek met jonge kinderen! Mega super mooi zwembad! Fijn kunstgras waar onze zoon van bijna 1 jaar heerlijk rond kon kruipen! Er is genoeg te beleven hier; mini-golf, overal speeltuintjes, theatershows etc etc etc. Hier komen we zeker terug! Ook de omgeving is erg mooi. Aanrader: een dagje naar Collioure. Heel mooi stadje met diverse winkeltjes en terrasjes! Ook in Argeles-plage liggen de nodige winkeltjes en eetgelegenheden. Kortom; top bestemming!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

camping viel ons erg tegen, vooral het zwembad

Peter, 7-9-2017

Onze stacaravan Waikiki was erg mooi en stond op een ruime plek. Wat wij minder vonden was de sfeer op de camping. Alles is erg massaal en sfeerloos. Het zwembadcomplex vonden wij heel erg tegenvallen, geen ligbedjes, parasols of schaduwplekken. Iedereen ligt hutje mutje op zijn handdoekje te grillen op lelijk kunstgras. Zo druk dat de handdoeken elkaar nog net niet raken. Na 1x hadden we het wel gezien en verder niet meer naar zwembad geweest.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

superleuke camping met mooi zwemparadijs

miranda, 5-9-2017

leuke en mooie camping met heel veel leuke animatie voor elke leeftijd, ook voor de ouders. Mooi zwemparadijs waar je niet mag eten waardoor alles mooi schoon blijft en er weinig insecten zijn. Leuke animatie in de avond in het theater, mooi strand en gezellige boulevard, alleen parkeren is lastig bij de boulevard door de drukte en prijzig. winkeltje op de camping prijzig maar een liddl in de buurt.Deze camping is echt een aanrader, wij gaan zeker nog eens!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

top camping

Adrie LEIJGRAAFF, 4-9-2017

Wij betaalde 75 euro voor een extra auto maar konden nergens uit opmaken dat deze daarmee alleen op een parkeerplaats aan de rand van de camping staan .

Dat mag wel wat beter aangegeven mogen worden.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Sirène bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Sirène in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Sirène zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Sirène scoort een 8.1 uit 10 op basis van 1448 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: