Camping Yelloh! Village La Petite Camargue *****

Camping Yelloh! Village La Petite Camargue
Yelloh! Village La Petite Camargue
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yelloh! Village La Petite Camargue bij:

243 reviews over Camping Yelloh! Village La Petite Camargue in het Nederlands

Geweldige camping waar we zeker terug komen

Henk, 31-8-2017

Hele mooie camping met alle voorzieningen voor een goede vakantie. Prima winkel mooi zwembad en op de receptie praten de medewerksters ook Nederlands, we gaan zeker terug!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping

Anouk, 24-8-2017

Echt een heerlijke vakantie gehad. We hadden een redelijk grote plek naast de manege, niet een ideale plek maar wel heel leuk om af en toe even naar het paardrijden te kijken.

Heel erg schoon sanitair.

Goed georganiseerde animatie en heel enthousiast team, vooral de avondshows zaten heel strak in elkaar !

Onze oudste dochter kon naar de club op de camping, wat echt ideaal was.

Nederlands sprekende dame bij de receptie en ook in het animatie team sprak iemand engels.

Mooi zwembad met heel veel bedjes. Eigenlijk bijna niet hoeven te wachten op een bedje.

Wij gaan volgend jaar weer !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top camping!

Marcel W, 11-8-2017

De 5 sterren maakt deze camping wel waar.

Top animatieteam. De shows die s' avonds worden gegeven zijn echt van topniveau. Dit komt mede door de strenge selectieprocedure. Shows zijn wel in het Frans. Kinderclub in de ochtend werd ook gedaan door het animatieteam. Nederlandse begeleiding was dit jaar aanwezig.

Mooie, nieuwe stacaravan onder de bomen voorzien van airco en afwasmachine.

Strand, supermarkten (o.a. Lidl) in de buurt.

Geen overlast gehad van disco of andere nachtelijke activiteiten op de camping. Dit kwam omdat onze stacaravan ongeveer in het midden van de camping stond. Sta je dicht bij de voorzieningen dan kan ik me voorstellen dat je wel geluidsoverlast hebt. Ook moet je niet in de buurt van de paarden manege staan i.v.m. stank en vliegen. Dit waren vooral tenten/caravanplaatsen.

Meldingen bij receptie werden snel opgelost. Wifi voor 1 device gratis. Brood wordt de hele dag door vers gebakken dus ook geen lange wachtrijen in de ochtend. Stokbrood is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig mooie camping met voor ieder wat wils

Fam. De Lange, 11-8-2017

Mooie camping midden in de camargue.

Centraal gelegen met van alles te doen in de omgeving en zee/strand en boulevard op een klein kwartier rijden afstand.

Veel te doen voor jong en oud.

Entertainment 's avonds was fenomenaal.

Plekken waren groot genoeg, maar mochten ook echt niet kleiner zijn.

Ondanks de vele ligbedden aan het zwembad waren er nog steeds te kort.

Maar dit hadden ze slim opgelost met een ligweide.

Sanitair was uitermate schoon, aangezien de camping min of meer vol stond.

Er was veel aandacht voor hygiene en er werd de hele dag door schoongemaakt.

Groot pluspunt waren de douchegelegenheden met eigen wastafel.

Voor ons een behoorlijk minpunt:

'S avonds veel lawaai door de entertainment, op zich niet erg want dat weet je als je deze camping boekt.

Dez duurde tot ongeveer 12 maar meteen erachteraan kwam de bodega disco tot ongeveer 3 uur.

Hierdoor was het lang rumoerig met veel voetgangers langs de caravan.

Wij lagen precies aan de weg langs met verkeer en voetgangers en lagen amper 50 meter van alles af.

Hierdoor hadden we om 6 uur alweer de eerste vrachtwagen langs onze caravan die de spullen kwam aanleveren ect.

Op zich raar want er mocht tussen 23 en 8 uur niemand rijden.

Hierdoor waren onze nachten erg kort.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima

Fam Angenent, 22-7-2017

+ Grote camping met een mooi zwembad en veel sportfasciliteiten, gelegen naast een manege. Aardig personeel en leuke animatie. Afhaalpizza's en bakkerij zijn heerlijk. Bustranfer naar het strand rijdt regelmatig. De omgeving is erg leuk, meerdere plaatsjes te bezoeken en Montpellier dichtbij. Flamingo's en paarden. Onze dochters hebben 2 keer een paardenrit gemaakt en vonden het fantastisch.

- Animatie vooral op fransen gericht, muggen en vliegen waar we niet tegenop konden smeren en spuiten! En wij hadden de meest basic stacaravan, ik zou een ventilator meenemen, of wanneer je t je kan veroorloven neem een caravan met airco anders is het om te stikken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping

Bouwman, 22-5-2017

Afgelopen meivakantie naar La petit camargue geweest.

+/+

verzorgde camping

mooi zwembad en verwarmd!

leuke glijbanen voor de kinderen

in de meivakantie voldoende ligbedden rondom zwembad

nette toiletgebouwen

goed restaurant

prima bakker en pizzaria

schitterende omgeving

leuke uitstapjes mogelijk in de omgeving

zo vroeg in het seizoen toch al lekker zon en temperatuur (alle dagen kunnen zwemmen)

-/-

kleine kampeerplaatsen (luifel kon niet aan de vouwwagen)

hierdoor ook geen plaats voor de auto

muggen, veel muggen, maar deet doet wonderen

geen animatie, wat wel dagelijks werd beloofd, toen laatste weekend de Fransen kwamen was er ineens wel animatie...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Mooie en goed verzorgde camping vlak bij zee

Theovd, 14-2-2017

Heerlijk in de buurt van mooie stranden en leuke plaatsjes.

Vooral Le Grau du Roi is gezellig.

Pak de gratis pendelbus, je (gehuurde) fiets of je auto om het strand te bezoeken.

Op de camping super animatieteam met professionele shows.

Let op: ondanks vele Nederlanders wordt er nauwelijks iets in het Nederlands toegelicht.

Zwembad geweldig (wel even de tijd nemen om ligbedjes te verzamelen als je niet zo brutaal bent als vele andere door deze te 'reserveren'). (Dat ze daar nog geen oplossing voor gevonden hebben in deze tijd! Gewoon een zandlopertje aan de bedjes monteren zou ik zeggen.)

Sanitair? Super schoon met echt sterke warme douchestralen!

Verbeterpunt? De toegang en vooral een veilige aansluiting naar de drukke doorgaande weg waar hard gereden mag worden! (waarom geen snelheidsbeperking tot max. 70km/u ter hoogte van de camping???)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Vakantiedorp in schitterende Camarquegebied

Debby van de Ven, 15-9-2016

Een mooi vakantiedorp met kampeerplaatsen en huisjes.

Prima sanitair dat regelmatig en goed wordt onderhouden. Een camping met oog voor dier en natuur. Leuke animatie voor iedereen in zwembad 's morgens tot laat in de avond bij de bodega.

Mooie stranden L'espiquette, gezellige dorpjes en steden als Montpellier onder handbereik.TOP!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een top camping met prachtige accommodatie's

Arja Versloot, 5-9-2016

Alle zwembaden nu verwarmd glijbanen voor de jeugd en WiFi op de hele camping
    Gereisd met partner in juni 2016

leuke camping

Henk Molthoff, 5-8-2016

Prima camping. Op de receptie werken af en toe dames die Nederlands spreken. Gezellige sfeer. Winkel is ook goed. Wel jammer dat voor wifi in tegenstelling tot vorig jaar betaald moet worden ( een device per plaats gratis) en dat de kwaliteit van wifi slecht is. Zwembad is erg mooi, ondanks veel bedjes toch een tekort (door mensen die met hun handdoek "reserveren" maar er niet zijn ;-(

Animatieteam is professioneel en enthousiast.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Petite Camargue in Aigues-Mortes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Petite Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village La Petite Camargue scoort een 7.93 uit 10 op basis van 313 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: