7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village La Petite Camargue***** bij :

241 reviews over Camping Yelloh! Village La Petite Camargue in het Nederlands

Top camping!

Marcel W, 11-8-2017

De 5 sterren maakt deze camping wel waar.

Top animatieteam. De shows die s' avonds worden gegeven zijn echt van topniveau. Dit komt mede door de strenge selectieprocedure. Shows zijn wel in het Frans. Kinderclub in de ochtend werd ook gedaan door het animatieteam. Nederlandse begeleiding was dit jaar aanwezig.

Mooie, nieuwe stacaravan onder de bomen voorzien van airco en afwasmachine.

Strand, supermarkten (o.a. Lidl) in de buurt.

Geen overlast gehad van disco of andere nachtelijke activiteiten op de camping. Dit kwam omdat onze stacaravan ongeveer in het midden van de camping stond. Sta je dicht bij de voorzieningen dan kan ik me voorstellen dat je wel geluidsoverlast hebt. Ook moet je niet in de buurt van de paarden manege staan i.v.m. stank en vliegen. Dit waren vooral tenten/caravanplaatsen.

Meldingen bij receptie werden snel opgelost. Wifi voor 1 device gratis. Brood wordt de hele dag door vers gebakken dus ook geen lange wachtrijen in de ochtend. Stokbrood is een aanrader!

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig mooie camping met voor ieder wat wils

Fam. De Lange, 11-8-2017

Mooie camping midden in de camargue.

Centraal gelegen met van alles te doen in de omgeving en zee/strand en boulevard op een klein kwartier rijden afstand.

Veel te doen voor jong en oud.

Entertainment 's avonds was fenomenaal.

Plekken waren groot genoeg, maar mochten ook echt niet kleiner zijn.

Ondanks de vele ligbedden aan het zwembad waren er nog steeds te kort.

Maar dit hadden ze slim opgelost met een ligweide.

Sanitair was uitermate schoon, aangezien de camping min of meer vol stond.

Er was veel aandacht voor hygiene en er werd de hele dag door schoongemaakt.

Groot pluspunt waren de douchegelegenheden met eigen wastafel.

Voor ons een behoorlijk minpunt:

'S avonds veel lawaai door de entertainment, op zich niet erg want dat weet je als je deze camping boekt.

Dez duurde tot ongeveer 12 maar meteen erachteraan kwam de bodega disco tot ongeveer 3 uur.

Hierdoor was het lang rumoerig met veel voetgangers langs de caravan.

Wij lagen precies aan de weg langs met verkeer en voetgangers en lagen amper 50 meter van alles af.

Hierdoor hadden we om 6 uur alweer de eerste vrachtwagen langs onze caravan die de spullen kwam aanleveren ect.

Op zich raar want er mocht tussen 23 en 8 uur niemand rijden.

Hierdoor waren onze nachten erg kort.

Prima

Fam Angenent, 22-7-2017

+ Grote camping met een mooi zwembad en veel sportfasciliteiten, gelegen naast een manege. Aardig personeel en leuke animatie. Afhaalpizza's en bakkerij zijn heerlijk. Bustranfer naar het strand rijdt regelmatig. De omgeving is erg leuk, meerdere plaatsjes te bezoeken en Montpellier dichtbij. Flamingo's en paarden. Onze dochters hebben 2 keer een paardenrit gemaakt en vonden het fantastisch.

- Animatie vooral op fransen gericht, muggen en vliegen waar we niet tegenop konden smeren en spuiten! En wij hadden de meest basic stacaravan, ik zou een ventilator meenemen, of wanneer je t je kan veroorloven neem een caravan met airco anders is het om te stikken.

Mooie camping

Bouwman, 22-5-2017

Afgelopen meivakantie naar La petit camargue geweest.

+/+

verzorgde camping

mooi zwembad en verwarmd!

leuke glijbanen voor de kinderen

in de meivakantie voldoende ligbedden rondom zwembad

nette toiletgebouwen

goed restaurant

prima bakker en pizzaria

schitterende omgeving

leuke uitstapjes mogelijk in de omgeving

zo vroeg in het seizoen toch al lekker zon en temperatuur (alle dagen kunnen zwemmen)

-/-

kleine kampeerplaatsen (luifel kon niet aan de vouwwagen)

hierdoor ook geen plaats voor de auto

muggen, veel muggen, maar deet doet wonderen

geen animatie, wat wel dagelijks werd beloofd, toen laatste weekend de Fransen kwamen was er ineens wel animatie...

Gereisd familie in mei 2017

Mooie en goed verzorgde camping vlak bij zee

Theovd, 14-2-2017

Heerlijk in de buurt van mooie stranden en leuke plaatsjes.

Vooral Le Grau du Roi is gezellig.

Pak de gratis pendelbus, je (gehuurde) fiets of je auto om het strand te bezoeken.

Op de camping super animatieteam met professionele shows.

Let op: ondanks vele Nederlanders wordt er nauwelijks iets in het Nederlands toegelicht.

Zwembad geweldig (wel even de tijd nemen om ligbedjes te verzamelen als je niet zo brutaal bent als vele andere door deze te 'reserveren'). (Dat ze daar nog geen oplossing voor gevonden hebben in deze tijd! Gewoon een zandlopertje aan de bedjes monteren zou ik zeggen.)

Sanitair? Super schoon met echt sterke warme douchestralen!

Verbeterpunt? De toegang en vooral een veilige aansluiting naar de drukke doorgaande weg waar hard gereden mag worden! (waarom geen snelheidsbeperking tot max. 70km/u ter hoogte van de camping???)

Vakantiedorp in schitterende Camarquegebied

Debby van de Ven, 15-9-2016

Een mooi vakantiedorp met kampeerplaatsen en huisjes.

Prima sanitair dat regelmatig en goed wordt onderhouden. Een camping met oog voor dier en natuur. Leuke animatie voor iedereen in zwembad 's morgens tot laat in de avond bij de bodega.

Mooie stranden L'espiquette, gezellige dorpjes en steden als Montpellier onder handbereik.TOP!!

Gereisd familie in augustus 2016

Een top camping met prachtige accommodatie's

Arja Versloot, 5-9-2016

Alle zwembaden nu verwarmd glijbanen voor de jeugd en WiFi op de hele camping
Gereisd met partner in juni 2016

leuke camping

Henk Molthoff, 5-8-2016

Prima camping. Op de receptie werken af en toe dames die Nederlands spreken. Gezellige sfeer. Winkel is ook goed. Wel jammer dat voor wifi in tegenstelling tot vorig jaar betaald moet worden ( een device per plaats gratis) en dat de kwaliteit van wifi slecht is. Zwembad is erg mooi, ondanks veel bedjes toch een tekort (door mensen die met hun handdoek "reserveren" maar er niet zijn ;-(

Animatieteam is professioneel en enthousiast.

Gereisd familie in augustus 2016

Mooie (nette) camping

Guido, 1-8-2016

De camping is netjes onderhouden, de chalets waren netjes opgeleverd (wel kon de vloer beter schoon gemaakt worden, ze vegen ze alleen de vloer, zonder deze te dweilen - resultaat op het oog schoon, maar vieze vloer) tevens was onze vlonder kapot (spijkers die los lieten en planken die omhoog stonden). Dit was overigens binnen een uur opgelost toen we hier melding van gemaakt hadden. Wij hadden een chalet voor 4 personen (met airco), maar de ruimte was erg klein, bed paste maar net in de slaapkamer. gelukkig is her daar mooi weer en zit je niet vaak binnen.

De service op de camping is goed, wel spreekt met daar slecht of geen Engels bij de Bar, restaurant, winkel. Bij de receptie spreekt met wel verschillende talen, Engels, Nederlands, Duits en uiteraard Frans.

Er worden door de dag heen verschillende activiteiten georganiseerd, (helaas allemaal in het Frans), in de avond is er vaak nog tot laat veel muziek. We zaten gelukkig redelijk ver van de activiteiten dus weinig last van gehad, maar houdt hier rekening mee met boeken als je rust wilt.

Onze dochter was 15 maanden, het zwembad was uitermate geschikt voor de zeer jonge kinderen. Wel jammer dat je soms al om 10:00 in de rij moest gaan staan als je een dagje zwembad in de planning had staan, anders waren alle bedden weg. wel werd er regelmatig opgetreden door de badmeesters door handdoeken te verwijderen van mensen die er niet waren.

Bij het restaurant was het eten teleurstellend, de pizza's aan de andere kant waren wel erg lekker. dus als je hier gaat eten, kies dan vooral voor een lekkere vers gemaakte pizza.

Gereisd familie in juli 2016

Goede camping, zouden wij nogmaals naar toe gaan.

Silvia, 31-7-2016

Ik vond deze camping een plezierige camping. Goede animatie, prima zwembad, prima badmeesters welke de 1ste dagen keurig handdoeken verwijderen van bedden die "gereserveerd " waren. Ze waren aanwezig zonder vervelend te zijn. Helaas wel te weinig bedden voor het aantal aanwezig mensen. Maar ook nog grasveldje aanwezig waar je naar uit kan wijken.

Touringbus naar het strand en terug; hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Prima sportveld met kunstgras en tribune.

Zwembad gedeelte ook mooi verzorgt.

Prima glijbanen.

Ook mooi hardlooprondje van ong 5 km mogelijk vanuit de camping het weiland in dus niet langs autoweg.

In omgeving genoeg te doen.

De hele dag door vers brood en stokbrood te halen, ook groente en fruit.

Pizza prima kwaliteit , restaurant geen ervaring.

Elke dag verschillende kraampjes op de camping.

Onze dochters 17,17,16 en 13 vermaakte zich uitmate goed in de avonden. Eerst goede animatie. Daarna Club die start om 23.30 tot 02.00. Daarna moet jeugd naar veld buiten de camping om overlast te verkomen. In avond 3 man security. Zeer behulpzame personen. Ook baliepersoneel is zeer bereidwillend om je te helpen met vragen en om reserveringen te regelen omdat ons Franse taal matig is.

Wij hebben met onze kinderen waterscooters gehuurd voor 1 uur. Wel prijzig € 110,00 per scooter maar leuke ervaring( Grau du Roi, 10 min rijden )

Ook hebben wij mountainbike Tour bij de Salins de Camarque ( zoutwinning) gedaan ( 10 min rijden) Helaas kon de gids bijna geen Engels dus dat was minpuntje indien je geen Frans spreekt want ik vond het wel interessant.

Stadje Aigue Mortes is leuk om te bezoeken en over de stadsmuur te wandelen ( 10 min rijden) .

In het de stad Arles is op zaterdag grote markt met allemaal lekkernijen ( 50 min rijden), dit is tevens een stad die op de werelderfgoed lijst staat dus genoeg hier te zien.

Ook zijn wij naar Saint de marie de la mer. Zeer leuke badplaats (45 min rijden).

Onze kinderen hebben zich goed vermaakt, heel wat Franse dansjes geleerd in de club ;-). Zij vonden deze camping de leukste camping die wij tot nu toe hebben bezocht.

Ook mijn man en ik vonden die een camping om nog een keer terug te komen.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Petite Camargue in Aigues-Mortes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Petite Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village La Petite Camargue scoort een 7.89 uit 10 op basis van 310 reviews.