Beoordelingen Camping Les Saules****

19 september 2014

Les Saules****
112 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Saules****
D 102, Route de Contres, F-41700, Cheverny ( Val de Loire )

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Saules**** in Cheverny ( Val de Loire ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Saules**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Saules scoort een 8,7 uit 10, op basis van 112 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Saules**** in Cheverny ( Val de Loire ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Saules****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Saules**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 64 vakantiefoto's van Camping Les Saules**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Les Saules**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Centre. Vergelijk Camping Les Saules**** met andere accommodaties in Cheverny ( Val de Loire ).
Even geduld a.u.b.

8,5
8,4
8,5
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fijne camping in een mooi gebied"vertalen
Laurien Nijsen
8,0

13-09-2014 Een rustige camping, goede sfeer, heel gastvrij met een mooie omgeving waar veel te doen is. Het zwembad is prima, maar niet overdekt. Kinderzwembadje is verouderd, maar aankomende winter wordt het hele zwembad verbouwd en gerenoveerd. Wij hebben net buiten het seizoen een week in een huisje gezeten. Huisje iets ouderwets, maar schoon en lekker veel ruimte rondom het huisje. In de omgeving zijn veel bezienswaardigheden (fantastische kastelen) en iedere dag is er in de buurt een markt(je).

"Twitter beoordelingen"
05-08-2014 @nlwanni2 Aan het eten in het camping restaurant. Prima Rose, lekkere pate van ree. (@ Camping Les saules in Cheverny, Centre) http://t.co/AyLXjjZHVF --- Bron: https://twitter.com/nlwanni2/status/496706770140946432
met jonge kinderen, 2014
"Kinderrijke camping"vertalen
Mcvandebovenkamp
7,0

28-08-2014 We hebben een kleine week op deze camping gestaan.
De plaatsen liggen voornamelijk onder de bomen, maar zijn niet donker omdat de bomen redelijk open zijn.
In de periode dat wij op deze camping stonden waren er veel kinderen.
Er stonden voornamelijk Nederlanders en Britten.
Zwembad is eenvoudig maar wordt goed schoongehouden. Sanitair idem. Ze hebben een vlak bij de camping een 'natuurpad' gemaakt met 'oefentoestellen', niet erg spectaculair maar wel leuk om even naar toe te lopen
Als je wilt kun je op de camping eten en brood bestellen. De camping ligt vlak bij kasteel Cheverny.

met partner, Aug. 2014
"Heerlijke camping op een prachtige locatie"vertalen
lettyvandelft
10,0

15-09-2014 Vanaf het eerste jaar dat ik hier kwam, voelt het als thuis komen zodra we gearriveerd zijn.
De omgeving is fantastisch, het is heerlijk om te fietsen in het afwisselende landschap.
De Sologne is een prachtige streek met uitgestrekte bossen, wijnvelden en kastelen.
De familie is zeer gastvrij en vriendelijk. Laurent, de manager heeft voor iedereen een kwinkslag en begroet je in je eigen taal.
In de maanden juli en augustus is het restaurant open en helpt de hele familie bij het bereiden en opdienen van de typisch Franse gerechten.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Top camping voor jong en oud"vertalen
erwin van koetsveld...
10,0

06-09-2014 De camping wordt door de gehele familie gerund en dat is te merken. Iedereen een gastvrij en vriendelijk. Altijd een lach en goede service. Lekker eten op het terras, de 2 speeltuintjes worden goed onderhouden. Op het grote speelveld kunnen de kids lekker ravotten. De plekken zijn ruim en schaduwrijk, maar toch overal lekker warm van het zonnetje. We zijn dit jaar voor de zevendemaal geweest en hebben al een plekje gereserveerd voor volgend jaar.

"Super ... ook voor de 7e maal"vertalen
Erwin V Koetsveld V...
9,0

04-09-2014 De eigenaar en zijn familie staan altijd voor je klaar. De camping heeft heerlijke plekken in de schaduw en zon . Ruime plekken, niet hutje mutje. Groot speelveld, minigolf, speeltuinen......... Dit jaar zijn we voor de zevende maal teruggekomen en gaan ook volgend jaar weer terug. Mooie omgeving, super vriendelijke en behulpzame familie.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Rustig, goed verzorgd, attente leiding."vertalen
Marcel Schutjes
7,0

19-08-2014 Twee weken in augustus 2014 op deze camping verbleven. Rustige, middelgrote, zeer goed verzorgde camping onder vriendelijke en hulpvaardige Franse leiding. Ecologische gedachte wordt uitgedragen. Sympathiek: gratis WIFI, gratis minigolf, gratis rondleiding met vogeldeskundigen; geen gedoe over bijv. het breken van een glas o.i.d., werd gratis vervangen, niet besteld beddengoed werd soepel nageleverd, kleine reparatie aan het chalet werd vrijwel direct uitgevoerd. Vooral een geschikte camping voor kinderen tot een jaar of 10, 11. Voor pubers is er minder te doen. Nationaliteiten: vooral Fransen, Nederlanders en Engelsen. Aanrader!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Gewoon geweldig"vertalen
corry
8,0

21-08-2014 het is gewoon thuis komen op deze camping. De vriendelijke ontvangst, de begroetingen naar iedereen als de eigenaar over de camping fietst. Het lekkere eten. Sanitair is goed, wordt vaak schoongemaakt. Alleen jammer dat de mensen het dan zo snel weer vies maken. Omgeving is geweldig. Mooie kastelen, lekker fietsen, veel en genoeg te zien.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie camping, bijzonder vriendelijke eigenaar"vertalen
roeljan.iris
8,0

27-07-2014 Camping met veel schaduw, weinig zon plekken. Naast camping prachtig veld om te voetballen/badmintonnen etc. Eigenaar heel vriendelijk en goed gehumeurd. Fietsen gereserveerd en later annuleren i.v.m. regen? Geen enkel probleem! De tent die wij gehuurd hadden via een organisatie was oud en voldeed niet aan de verwachtingen. De campingeigenaar vond het ook erg vervelend en gaf direct aan geen borg te vragen. Zwembad verwarmd (27 graden), klein peuterbadje erbij. Gratis wifi bij receptie/terras, af en toe lastig in te loggen bij veel belangstellenden. Omgeving prachtig. Cheverny (5 minuten), Chambord (25 minuten), Blois (15 minuten), Amboise (45 minuten), Chenonceau (30 minuten). Supermarkt 6 km vanaf de camping.
Langs de camping loopt een weg waar je 's nachts en 's morgensvroeg de auto's hoort rijden. Niet dusdanig luid dat je er van wakker wordt o.i.d.

met vrienden, Juni 2014
"Heerlijke camping!"vertalen
Tiny van Delft
9,0

04-09-2014 Geweldige camping, met zeer vriendelijke eigenaren! Ik kom hier al meer dan 25 jaar, vroeger met de kinderen en nu alleen en het is voor mij als thuiskomen! Kijk er ieder jaar weer naar uit!
Rustige camping en prachtige omgeving en ieder jaar zie je veel bekende mensen, allerlei nationaliteiten, weer terug, met sommigen zelfs vriendschapsbanden ontstaan.
Laurent en zijn familie en personeel zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en al die jaren dat ik hier kom is er nog nooit iets vervelends voorgevallen.
Ik snap de reactie van vorige beoordeling dus niet! Geheel onterecht!
Voor mij is de camping een dikke 10 waard en met mij velen!

Mei 2014
"Een geweldige camping"vertalen
Marianne van Heerin...
10,0

05-09-2014 Camping Les Saules bezoek ik al 9 jaar. Vanaf dag 1 is het gewoon thuiskomen. Nog nooit zo'n gastvrije camping gezien waar een warm welkom hoog in het vaandel staat. En dit geld niet alleen voor de Laurent en Isabelle maar ook de rest van de familie. De camping wordt dagelijks keurig onderhouden door de eigenaar. Het enthousiasme waarmee de werkzaamheden worden gedaan is geweldig. Personeel is zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Dit jaar heb ik voor het eerst een huisje gehuurd op de camping. Een keurig schoon en verzorgt huisje. De jaren daarvoor huurde ik een tent via touroperator wat ook prima was. Nooit problemen gehad met de accommodaties. Zorg zelf ook bij vertrek dat alles weer keurig op orde is voor de volgende huurder. Bij slecht weer is de eigenaar te vinden op het terrein om te kijken of alles goed gaat met zijn gasten. Elk jaar is dus voor mij thuiskomen op camping Les Saules. Ik hoop nog vele jaren te mogen genieten in deze prachtige omgeving met zijn mooie kastelen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?