Beoordelingen Camping Les Saules****

17 april 2014

Les Saules****
96 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Saules****
D 102, Route de Contres, F-41700, Cheverny ( Val de Loire )

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Saules**** in Cheverny ( Val de Loire ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Saules**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Saules scoort een 8,5 uit 10, op basis van 96 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Saules**** in Cheverny ( Val de Loire ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Saules****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Saules**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 60 vakantiefoto's van Camping Les Saules**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Les Saules**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Centre. Vergelijk Camping Les Saules**** met andere accommodaties in Cheverny ( Val de Loire ).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

89 beoordelingen over Les Saules****

96 beoordelingen
8,2
7,9
Toon score en beoordelingen van:
"Geweldig!"vertalen
puurvoorjunk
6,0

25-8-2013 De ontvangst was kenmerkend voor de hele camping: geweldig! De eigenaar is erg enthousiast en houdt van zijn werk. Dat straalt hij de hele dag door uit. De plekken zijn volgens mij bijna allemaal schaduwplekken. Maar een groot deel van de camping is wel in de zon (alleen de plekken niet). Zwembad is 'groot genoeg' en lekker warm! Pierebad is wel diep (!) en ijskoud. Onze kinderen hebben elke dag meerdere keren midget golf gespeeld (gratis!). Dat vonden ze fijn! Er is een soort wandelpad met "workout plekken" en onze kinderen vonden het ook erg leuk om daar rond te dwalen. In de vijver kon prima gevist worden (verschillende vissen gevangen). Winkeltje heeft bijna niets, maar op 6 km afstand zijn winkels. Kasteel ligt op paar minuten afstand en is leuk om te bezoeken. Zeker de moeite waard om terug te komen en niet alleen als "doorreis camping".

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Voor de derde keer een succes"vertalen
Nico
8,0

25-8-2013 We waren voor de derde keer op deze camping en hadden nu voor de tweede keer een tent ('cabatente') gehuurd. Is weer erg goed bevallen. Sfeer op de camping is prettig, de eigenaar heeft duidelijk plezier in zijn werk en verwelkomde ons weer hartelijk. Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt. In het restaurant kun je lekker eten voor een goede prijs. Er is een verwarmd zwembad, groot genoeg. Voor de kinderen is er animatie, dit keer helaas niet Nederlands sprekend (anders was 'kindvriendelijk' een 9 geweest). De camping ligt vlak bij kasteel het kasteel van Cheverny.

met oudere kinderen, 2013
"Knusmet vrolijke mensen"vertalen
mevrouw van Lier
6,0

20-8-2013 Echt een hele fijne camping, ik was alleen met me dochter en de caravan e voelde me echt welkom. Heb nog nooit zo een vrolijke camingbaas gezien :) Vind het wel een camping voor kleine kinderen tot 11 jaar. Mijn dochter had er weinig aansluiting met 13 jarige. Is echt een leuke plek zou het zeker aanraden.

"Heerlijke tijd gehad!"vertalen
Helena Weerheim
8,0

30-8-2013 Vijf nachten verbleven in een huurtent. Schaduwrijke plekken. De camping straalt rust uit. Onze kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Je kan gratis van alles lenen (midgetgolf, tafeltennis, badminton, voetbal) Je kan vanaf de camping ook prachtige fietstochten maken (goede routebeschrijvingen) Vriendelijke eigenaar, schoon sanitair, prima zwembad. Kortom... wij komen zeker nog eens terug!

met partner, 2013
"Fijne camping + top eigenaar"vertalen
ad_van_dooremaal
7,0

13-8-2013 Hebben van 15-07-2013 t/m 30-07-2013 op deze fijne camping vertoefd. Onze caravan stond vlak bij het grote grasveld tussen de bomen wat een uitstekende plek was zeker tijdens hele warme dagen. (lekker veel schaduw) Eten op de camping is goed. Je kan s' ochtends lekkere broodjes halen. Het dorpje Cheverny is op 30 minuten loop afstand. Verder zijn de bezienswaardigheden zoals "Chambord, chateau Cheverny, chenonceau is met de auto tussen de 5 en 45 minuten bereikbaar. De eigenaar is een top vent. Je kan zien dat deze man (en natuurlijk ook zijn familie) echt plezier heeft in zijn werk. Hij is altijd aanwezig, heeft voor iedereen een vriendelijk woord en helpt zijn gasten indien ze problemen hebben. (echt een goede gastheer).
De camping is lekker rustig en en heeft een mooi zwembad. Een perfecte camping om een tussenstop te maken.
We komen zeker terug.

met jonge kinderen, 2013
"Super camping dicht bij de kastelen!"vertalen
xkamp
9,0

31-7-2013 Mooie plekken in bosrijke omgeving, supervriendelijke en behulpzame eigenaren. Gratis Wifi. Schoon sanitair. Warme douches met lekkere harde strraal. Prima zwembad. Veel te doen in de omgeving. Kortom aanrader!

met een groep, Juli 2013
"Mooie Rustige Camping"vertalen
hans
6,0

7-8-2013 ruime campeer plekken, personeel zeer vriendelijk, jammer dat alleen de goedlachse eigenaar moeite doet om Engels te praten, omgeving heel mooi centraal voor uitstapjes, zeker een aanrader

met partner, Juli 2013
"Heerlijke camping onder de bomen"vertalen
Ramon
8,0

26-7-2013 Deze camping is aangesloten bij een nattuurcampingketen. Het is er lekker rustig. De ontvangst is erg vriendelijk. De ligging is prima om de mooie kastelen in de Loire te bekijken. Ook ligt de camping aan fietsroutes die goed staan aangegeven.

met partner, 2013
"Geweldige camping"vertalen
PBB
8,0

9-7-2013 Zojuist terug van een vakantie bij Les Saules, prachtige camping, ruime plekken, sanitair was prima, personeel erg vriendelijk, fietsmogelijkheden rondom de camping, prachtig omgeving om doorheen te fietsen.

Kortom, een leuke camping!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Een geweldige camping."vertalen
Josée
10,0

18-8-2013 De eerste camping, waar wij naartoe gingen, maar tot nu toe nog altijd de beste.

De kinderen werden ouder, dus die wilden naar het zuiden. De laatste jaren gebruiken wij deze camping op de heen- en terugreis om te overnachten. Iedere keer breken wij weer spijtig op om onze reis te vervolgen.

Iedere keer voel je je weer gast. De eigenaar en zijn familie en niet te vergeten het personeel weten je het gevoel te geven welkom zijn.

Dit jaar was het mis gegaan met de reservering, omdat ik op de dag van vertrek moest bellen, daar de camping vol was. Met heel veel moeite is het toch nog gelukt. Wij blijven dan altijd 1 dag langer om het gezellige plaatsje Blois te bezoeken.

Het wandelgebied is ook heel mooi! Eigenlijk is alles goed op deze camping en ik kan geen minpunten noemen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?