Camping Südsee Camp

31 reviews over Camping Südsee Camp in het Nederlands

Prima

M van der Horst,
15-9-2018

Prima camping voor dag Hamburg, wandelen op de heide of ontspannen op de camping.

Gereisd met partner in september 2018

Kleine kampeerplaatsen

Familie,
24-8-2017

Leuke camping met een groot meer en leuke restaurantjes. Sanitair werd meerdere keren per dag schoongemaakt; echt super! Maar de kampeerplaatsen zijn echt klein en dicht op elkaar. Terwijl wij een XL plek hadden gereserveerd (115-135 m2 ) was onze plaats nauwelijks 80 m2!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Supercamping rotbank en bed

gaby van den berg,
30-4-2017

De camping ziet er super uit..jammer dat bij aankomst pas bleek dat we apart moesten betalen voor het zwembad. De bank was niet goed op te zitten of liggen zelfs niet voor de kinderen want je glijd er zo vanaf. Het bed was 30 cm tekort voor mijn man, misschie handig om erbij te zetten id brochure. Het was koud weer en daardoor ben je meer afhankelijk van de caravan, daardoor zijn wij na 2 nachten al weggegaan ipv 5 nachten te blijven, omdat we beiden na 1 nacht al flink last van onze rug hadden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

D-reizen

via touroperator in een stacaracan

Christa,
29-4-2017

Via touroperator in de sta caravan Vista. Lieve engelstalig echtpaar bij ontvangst. Touroperator stacaravan Vista inclusief BBQ. Alle caravans staan vlak bij elkaar. Vlakbij een leuke speeltuin op korte loopafstand. Wifi niet te ontvangen in de caravans. Daarbuiten net wel. Caravan was wel aardig. Denk dat ik er niet met 6 personen in zou zitten. Bedden hard, douche weinig druk en een kleine straal. Zit een oven in. Aanrader voor afbakbroodjes. Tip: Zou eigen koffiemachine mee nemen! Zwembad kost wel geld. Was wel leuk en niet druk. Helft van de camping heeft vaste plaatsten van duitse eigenaren. Zitten ook huisjes die te huur zijn. (organisatie?) De verhuur plekken zagen er goed uit net als sanitair. Omgeving is ok. Vogelpark gezien. Kosten: 21 euro pp volwassene. Leuk, groot maar heeft veel weg van avifauna. Vlakbij een supermarkt Penny. 15 min rijden een Kaufland en Aldi en Lidl. Soltau leuk stadje om uit eten te gaan. Nadeel: camping zit vlakbij een legerbasis, oefenen tegen de avond met kanonskogels ofzo iets? Caravans trilden bij elke klap.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie camping waar altijd wel wat tedoen is

zanting mp
22-8-2016

Camping Südsee Camp is een mooie familie camping, maar die moet je niet boeken via touroperator

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

verzorgd maar rustig in mei

Bakker
6-5-2016

plus: - mooi huisje, erg compleet type malmo nr. 51 erg privé en heel erg schoon. - zwembad, Incl. in onze prijs, super golfslagbad, de wildwaterbaan was wel wat erg wild. - ligging tov bezienswaardigheden, er was een hoop te zien in de omgeving. - vriendelijke mensen in de eetgelegenheden en in de omgeving!

Nadeel: - matrassen zijn flinterdun - huisje is redelijk gehorig omdat het van hout is, vooral als de kinderen boven liepen. - erg rustig weinig kindjes maar ze hebben zich goed vermaakt samen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie grote camping met meer waar je heerlijk aan het strandje kan liggen. Redelijk ondiep. camping plaatsen in dubbele rijen (je staat dus soms achter een ander). Sanitair prima, muntjesdouche (maar vaak kapot en dan gratis) maar niet storend. Je kunt redelijk lang douchen en is niet duur. Camping vrij prijzig. Broodjes in winkels op park ook. richting wietzendorf in een Penny die veel goedkopere broodjes heeft die ze zelf afbakken (aanrader), deze supermarkt heeft redelijk assortiment, te lopen maar fiets is handiger. zwembad aanwezig maar moet je apart betalen (regenachtige dag). Weinig Nederlanders of andere nationaliteiten op de camping dan Duits (minder leuk voor kinderen die graag vriendjes maken). vlakbij de Heide. Mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

complete camping

Linda
21-8-2015

Mooie, verzorgde complete camping met alle gewenste faciliteiten en speelattributen (deels tegen betaling). Veel ruimte, verschillende velden met elk zijn eigen voordelen, mooi sanitair, vriendelijk personeel. Sommarsby was rustig, grote huizen alleen erg gehorig. Samengevat: super camping. Nadeel: 99% is Duits, waardoor animatie ed ook alleen in de Duits is en de kids niet zoveel vrienden hadden. En er moet nog betaald worden voor wifi. Daarnaast vonden wij het eten niet duur, maar wel het zwembad ed

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie camping maar niet weer

Miekie74
1-8-2014

Wij zijn dit jaar anderhalve week op deze camping geweest. Het is een mooie camping met een mooi meertje erbij met zandstrand. Op het strand zijn leuke speelattributen voor de kinderen gemaakt. De kinderen hebben zich er prima vermaakt. Ook zijn er meerdere barretjes en eetgelegenheden verspreid over de camping. Het sanitair vond ik matig. Het was verouderd en het stonk met regelmaat. Ook was het regelmatig niet schoon. Daarnaast vond ik het jammer dat je voor alle extra´s moet betalen, zoals het zwembad, de knutsel, de trampoline. En dat terwijl de camping niet echt goedkoop is. Gelukkig hadden we mooi weer dus hebben we het zwembad niet nodig gehad. Al met al hebben we ons prima vermaakt maar hoef ik er niet weer heen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Via touroperator hadden we geboekt, blijkt bij aankomst op de camping dat dit een soort "er bij aan geplakt"deel van de camping sudsee is, met als scheidslijn een hoge heg. Achter de heg: niet leuk, voor de heg: leuk. Vanaf touroperator gedeelte bijna 1 km lopen naar de receptie/winkel/broodjesafdeling/ en andere voorzieningen. De mensen daar niet al te vriendelijk, groeten niet, maken geen praatje. Wij vinden het geen aanrader. Voor het zwembad moet je apart betalen, 3 uur kost met 4 personen 18.50 euro...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Südsee Camp in Wietzendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Südsee Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.