Kasteel Schloss Möhren ****

Schloss Möhren
9,6

Zoover award

120 reviews over Kasteel Schloss Möhren in het Nederlands

Een unieke plek in een schitterende omgeving.

Tiny Kampert en Rob Lubbers, 29-9-2017

Sandra en Ruud zijn geweldig aardige mensen en geven je meteen een thuis idee.Wij komen er al jaren en dat zegt al genoeg.

Ook honden zijn altijd welkom en onze hond Ziva gaat er graag naar toe. De vakantiewoningen hebben ieder een eigen karakter en zien er geweldig mooi en sfeervol uit. Voor ons is het een toplocatie!! Ook de omgeving en de leuke stadjes met gekleurde huizen zijn de moeite waard om te bezoeken. Ook voor kinderen is het een leuke plek, wie wil er nou niet op een kasteel wonen?

Sandra geeft een rondleiding door het kasteel en betrekt de kinderen er ook bij . Ze worden dan een echte prinses of ridder.

Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

Supertoll!

Yvonne, 16-8-2017

Wie wilt er nou niet in een kasteel slapen? Prachtige locatie, mooie omgeving met veel leuks voor kleine kinderen. Playmobiel park is een hit en het nieuwe dinopark een must voor dinofans. Verder genoten van biergarten in de omgeving. Kinderen aan het spelen in de speeltuinen en zelf genieten van een biertje. Ideaal!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Weer geweldig

Wilfred, 4-8-2017

Heerlijk onder de boom zitten,het nieuwe Dinopark bezoeken erg leuk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super locatie

Loes, 27-7-2017

Ook dit jaar gaan wij wederom naar Schloss Mohren. Vorig jaar hebben wij de Romantisch Strasse gereden en gingen wij van hotel naar hotel. Oh wat kregen wij last van heimwee naar ons stekje...complete rust, fantastisch luxe huis, unieke locatie, de warme aandacht van Ruud en Sandra...het verse broodje iedere ochtend. We gaan voor de 5e keer en dit zegt denk ik alles! Nog lang niet uitgekeken en nog zoveel prachtige steden te zien en routes te rijden.
Gereisd met partner in juni 2017

Op herhaling gegaan.

Bernard, 11-7-2017

Heerlijk huis. Is voor de tweede keer als het ware "thuis komen". Zeer hartelijke ontvangst. Geen moeite is de gastvrouw te veel. Meteen weer gereserveerd voor volgend jaar!
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige plek om de batterij op te laden

J.L. Kok, 10-7-2017

Ze moeten kunnen genieten van de natuur en rust.
Gereisd met partner in april 2017

Hier komen we graag terug!

Eva, 10-7-2017

Superleuke vakantie gehad afgelopen nazomer. Het weer was heerlijk, het kasteel supermooi en de omgeving nog veel leuker dan gedacht. Erg veel leuks voor kinderen (bij mooi en slecht weer) en ook voor ons zelf nog veel te zien, dus we komen graag nog eens terug. Dan kunnen we gelijk 1 van de andere verblijven van het kasteel proberen ;-)
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Super plek voor een super vakantie!

Jelle van der Velde, 10-7-2017

Prachtige locatie, slapen in een kasteel! Ontzettende lieve mensen die alles uit de kast halen voor een geweldige vakantie. Wij komen zeker weer terug!
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Wat een relaxte vakantie!

Els, 10-7-2017

Een locatie uit een sprookje!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, genoten van de omgeving die prachtig is, maar ook van de gastvrijheid van de eigenaren. De kinderen hebben veel op het terrein gespeeld en zich daar zo goed vermaakt, dat we minder uitstapjes hebben gedaan dan anders. We komen zeker terug hier!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Enorme gastvrijheid

Marloes Hekkenberg, 10-7-2017

Het was een heerlijke vakantieweek op Schloss Möhren ! Wat een gastvrijheid van de kasteelvrouwe! Zelfs toen onze kinderen ziek waren, was ze zeer behulpzaam met een paar wasjes draaien voor ons. Super!

Het Schweizerhaus was prachtig schoon. De inventaris is meer dan compleet en de bedden liggen heerlijk. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Schloss Möhren in Treuchtlingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Schloss Möhren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Schloss Möhren scoort een 9.56 uit 10 op basis van 131 reviews.