Hotel Swissotel Zürich

Hotel Swissotel Zürich

KinderhotelWeer vandaag10°2°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Swissotel Zürich voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Swissotel Zürich in het Nederlands

Prima om zakelijk even snel te overnachten

R van Viegen
5-5-2014

Prima eten uitgebreide keus ook, bed goed kamers proper alleen wifi kost 7 chf per dag.

Gereisd zakelijk in april 2014

goed gelegen

arie
6-9-2009

hier van de zomer 2009 in augustus geweest , het is goed gelegen direct naast station en tram ,met trein 5 min.in centrum . redelijke kamers en mooi uitzicht over zurich , vooral bijzonder het zwembad met tijdens zwemmen ook prachtig uitzicht over heel de stad , verder alles aanwezegig , fitniss , sauna inz. alles gratis .ontbijt ook goed

Gereisd met partner in september 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swissotel Zürich in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swissotel Zürich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.