Hotel Schweizerhof Zürich ****

Hotel Schweizerhof Zürich
Hotel Schweizerhof Zürich
8,4

Weer vandaag-1°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Schweizerhof Zürich voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Schweizerhof Zürich in het Nederlands

Sjiek hotel

Sam, 15-7-2009

Afgelopen lente was ik in hotel Schweizerhof voor een kort verblijf. Aangezien dit een (dacht ik) 5 sterren hotel is, verwachte ik meer dan ik kreeg. De kamers waren zeer klein, geen internetmogelijkheden op de kamer, service is goed, eten vooral Zwitserse hoogstandjes, ligging top in het midden van de stad. Prijs- kwaliteit, je betaalt teveel voor hetgeen wat je krijgt.

mooi stadhotel met uitstekende service

Heleen, 16-3-2009

we hadden een kleine maar zeer mooie kamer, bedden werden s'avonds opengeslagen met een chocolaatje op het kussen en vers fruit op de kamer.

Uitstekend hotel!

Marjol Andriessen, 27-7-2008

We hebben hier na het winnen van een prijsvraag twee nachten geslapen tijdens het EK van 2008 en het is ons uitstekend bevallen.

De ligging van het hotel is erg centraal, tegenover het centraal station. De service in het hotel was prima, we kregen een welkomsdrankje en een heerlijk hapjesbuffet na afloop van de voetbalwedstrijd.

De kamers waren luxe, met prima bedden en een ruime badkamer en grote tv.

Prima hotel dus! Volgens mij ook absoluut niet goedkoop, maar mocht je het voor een leuke prijs kunnen boeken: Doen!

prachtig hotel

nicky en tom, 5-4-2007

prachtig hotel. perfecte service. zeer vriendelijk personeel. voor herhaling vatbaar, zeker en vast.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schweizerhof Zürich in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schweizerhof Zürich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schweizerhof Zürich scoort een 8.38 uit 10 op basis van 8 reviews.