Hotel Renaissance Zurich

Hotel Renaissance Zurich

7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Zurich voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Renaissance Zurich in het Nederlands

Zakenhotel dichtbij de beurs en het Business Park.

4-2-2014

Typisch Amerikaans zakenhotel. In de straat bevinden zich veel bedrijven. Erg aangenaam voor de beurs, slechts drie haltes met de metro (ongeveer zes minuten). Naar het station in het centrum kan je in 25 minuten met de metro. Het hotel is gigantisch. De metro naar de luchthaven en het centrum ligt voor de deur. De kamers zijn ruim. Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

Gereisd Anders in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aangename vakantie.

27-12-2013

Een luxe hotel. De overgang naar een andere kamer (2 aparte bedden in plaats van een tweepersoonsbed) werkte soepel.

Gereisd Anders in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Duidelijk geen vijf sterren.

8-12-2013

ik heb zelden zulk ongemotiveerd en onvriendelijk personeel meegemaakt. Dat is in Zwitserland, een toeristenland, een absolute no-go.

Zoals altijd geweldig!

27-11-2013

Ik was al meermaals in dit hotel en ik ben er altijd in de wolken. De lobby is versierd met boeddhabeelden en orchideeën. Ook de koikarpers zijn leuk om te zien. Het eten was zoals altijd prima. De bus- en treinverbindingen zijn zeer goed, omdat de tramhalte aan de overkant van de hoofdstraat ligt.

Gereisd Anders in november 2013

Als zakenhotel oké, maar het is wel erg duur.

19-11-2013

Ik was voor een conferentie in het hotel Het bed is super, de badkamer is oké, maar de inrichting was wat ouderwets, maar wel verzorgd. De ligging is perfect voor de luchthaven, de tram voor de deur van het hotel rijdt richting luchthaven en centrum om de paar minuten, het is er wel een beetje afgelegen, de kamer was erg rustig en het venster kon gekanteld worden. Het ontbijt was gemiddeld, niets slecht maar ook niets overtreffelijks, wifi was in mijn pakket gratis en het was toereikend. Het avondeten bij de conferentie was goed tot zeer goed, de service was opmerkzaam, de bar was leuk, vooral de nacho's! 1 frank. Al met al oké en de volgende keer zal ik weer overnachten in de stad.

Gereisd Anders in november 2013

• Overige servicesKluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Zurich in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Zurich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.