Airport hotel
Hotel Park Inn Zürich Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Zürich Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Park Inn Zürich Airport in het Nederlands

Nooit meer

cjvz
22-7-2011

de ligging is ideaal voor vliegreizen (vlakbij vliegveld) maar slecht voor stedentrips naar Zurich. Het hotel heeft een eigen busdienst naar het vliegveld maar niet naar het centrum. De bijkomende kosten van bv drankjes Wifi of ontbijt zijn ERG hoog. En de Douchecabine midden in de kamer is wel een beetje vreemd,vooral als je een kamer deelt met bv zoon of dochter.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Zürich Airport in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Zürich Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.