Hotel Ibis Zurich City West

Hotel Ibis Zurich City West

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Zurich City West voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Zurich City West in het Nederlands

Ligging prima, maar overpriced

Marco
20-9-2015

Hotel ligt in Technopark. Ongeveer 25 minuten lopen naar de stad. Tram stop eventueel voor de deur. Hotel is als je verwacht van een Ibis Budget, hoog nodige is er en het is schoon en heel. In de omgeving aantal leuke barretjes en restaurantjes. Los van de (dure) Zwitserse frank is hotel voor wat er geboden wordt duur. Ook parkeren is met CHFr 22 p. dag aan de prijs.

Gereisd Met partner in Fri Aug 28 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede plek

Sana
30-9-2010

Hotel Ibis Zurich City West in Zürich is goed. Prijs van het hotel is ook betaalbaar. De hotelkamer is erg groot. Vanuit de kamer kan men een mooi uitzicht. Hotel restaurent is ook ruim. Ik heb genoten van het eten. Er is een tramhalte in de buurt. In totaal dit hotel is vriendelijk.

Gereisd Met partner in Thu Sep 24 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Zurich City West in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Zurich City West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.