Hotel Hilton Zurich Airport

Airport hotelWeer vandaag27°12°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Zurich Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hilton Zurich Airport in het Nederlands

Zakelijk

Prima hotel, vlakbij het vliegveld

Paul
9-6-2013

Hotel ligt vlakbij het vliegveld en er is een gratis busje die je van het vliegveld naar het hotel brengt. Centrum is wat verder weg. Hotel personeel is bijzonder vriendelijk. Kamers zijn niet heel groot maar wel goed geoutilleerd. Ontbijt is goed, uitgebreid, kan wel heel druk zijn.

TOP!

Witje18
28-1-2012

Heb maar 1 nacht mogen doorbrengen in dit hotel, maar bij binnenkomst was mijn eerste indruk al gelijk: WAUW! Het personeel bij de receptie is vriendelijk, de kamers zijn heel netjes en zeer uitgebreid (zeker voor zakelijk gebruik)De bedden liggen heerlijk! Het restaurant bied je een ruime keus in eten, wat zeer smakelijk is.

Kortom, zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Zurich Airport in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Zurich Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.