Hotel H+ Hotel Zürich

8,6

5 reviews over Hotel H+ Hotel Zürich in het Nederlands

Stedentrip.

8-12-2013

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel en superkamers! De tramhalte is direct voor de deur. Daarmee ben je in ongeveer 10 minuten in het centrum.

Niet zo dichtbij.

18-11-2013

Voornamelijk geschikt voor overnachting, de stad is wel erg ver weg, maar met de tram uitstekend bereikbaar.

Slecht personeel.

24-9-2013

Het hotel heeft een goede ligging. Heeft mooie, gezellige kamers. Er is echter geen koffiekan beschikbaar op de kamer. Het personeel is niet zo vriendelijk. Er staat beneden een koffiestand en je mag er 's morgens geen koffie gaan halen. Ik werd meteen aangesproken door het personeel.

Aangenaam, degelijk hotel.

23-9-2013

Een aangenaam verblijf. De kamer was schoon en in een uitstekende toestand. Hoewel de kamer op een tramhalte uitkwam, kon ik toch geen geluidsoverlast van buitenaf waarnemen, omdat de ramen alles binnen de perken gehouden hebben. Gratis wifi op de kamer was ook gemakkelijk. tv, roomservice en badkamer waren prima. Er was geen minibar in mijn kamer, maar ik heb niets gemist. Het ontbijtbuffet was voldoende, maar er zou meer keuze mogen zijn. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Al met al een prettige vakantie en waarschijnlijk voor mijn volgende Zürich-vakantie de 1ste keuze.

Gemakkelijk vanaf de luchthaven te bereiken met het openbaar vervoer, ook naar het centrum, rustige kamers, vriendelijk, goed voor een kort verblijf, geen waterkoker.

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Zürich voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Zürich in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Zürich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H+ Hotel Zürich scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.