Hotel Glockenhof Zürich

Hotel Glockenhof Zürich
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Glockenhof Zürich voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Glockenhof Zürich in het Nederlands

Uitstekend

keeshuibers
4-8-2016

Prima hotel met mooie ligging. Goed uitgangspunt om de stad te verkennen.

Hotel voor zakenmensen

Fabio
31-7-2009

Hotel met perfecte centrale ligging. Kamers zijn modern en van alle comfort voorzien. Service is een beetje onpersoonlijk maar wel in orde. Algemene indruk is goed en het hotel is ideaal om Zurich een paar dagen te bezoeken. Prijs is wel op niveau van een grootstad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glockenhof Zürich in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glockenhof Zürich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Glockenhof Zürich scoort een 9.06 uit 10 op basis van 133 reviews.