Hotel Eden au Lac

We hebben een aantal aanbieders voor Eden au Lac voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Eden au Lac in het Nederlands

Zakelijk

Heel Statig!

manders.carijn
14-7-2009

Eén van de oudste hotels van Zurich, heel statig gelegen aan het grote meer. Bij binnenkomst hoge plafond, hoog polige tapijten en kroonluchters, goed en vriendelijk personeel. De éénpersoons slaapkamer had ook echt maar één klein éénpersoons bed, dat viel een beetje tegen, het grote terras aan de voorzijde met uitzicht over het meer was weer wel een meevallertje, reisgenoot zat aan de achterkant en keek uit op de liftschacht. Overig, heel heel mooi, maar ook heel heel weinig andere gasten (vanwege de prijs?)in je eentje ontbijten in een balzaal met 10 obers om je heen is een beetje ongemakkelijk, het ontbijt overigens super de luxe en een bar is ook gezelliger als er meer mensen zijn dan de barkeeper, maar dit doet niets af aan het feit dat het een prachtig hotel is, aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden au Lac in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden au Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.