Hotel Best Western Plus Zürcherhof

Hotel Best Western Plus Zürcherhof

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Zürcherhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Plus Zürcherhof

Gutes Preis/Leistungsverhältnis mitten in der City

Grossmann, Barbara
16-7-2009

Gute Mittelklass Qualität

Gutes Schweizer Frühstück mit vielen cremigen Yoghurts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Zürcherhof in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Zürcherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Zürcherhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.