Hotel Ochsen

HotelZorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Hotel Ochsen

We hebben een aantal aanbieders voor Ochsen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ochsen in het Nederlands

Met vrienden

mooi knus hotel

Aad
1-2-2012

Heb 2 weken in dit hotel gezeten voor mijn werk. Knus hotel. Ligt in het centrum van Lenzburg op loopafstand van de burcht.

Personeel is vriendelijk. Eten is erg goed.

Ondanks dat het hotel langs een doorgaande weg in het centrum ligt is hier in het hotel niets van te horen.

Hieruit zijn de meeste reisdoelen in Zwitseland goed te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ochsen in Lenzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ochsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.