Sorteren

Reviews over Küsnacht

Zeer mooi gelegen en individueel hotel.

24-11-2013

Van de prachtige locatie konden we vanwege het slechte weer helaas niet genieten. De avond in het restaurant Sonnengalerie was ontspannen de de gerechten zeer lekker en lust voor het oog. De verbinding voor een bezoek aan Zürich is super. Ons verblijf was helaas te kort.

Zeer mooie ligging aan de zee.

15-11-2013

Deel 2 van een reis met romantische hotels. Een zeer mooi en verzorgd hotel met beste ligging aan de zee bij een aanlegsteiger en op korte loopafstand van het treinstation. We hadden graag een meer veelomvattende voorlichting (en een beetje meer spontane vriendelijkheid) gezien bij de aankomst. Men begeleidde ons noch naar de eetzaal, waar 's-avonds een tafel voor ons gereserveerd was, noch werden we de volgende ochtend in de goede richting gewezen voor het ontbijt (bij gebrek aan overeenkomstige informatie bij aankomst). Een gast (!) toonde ons de ontbijtzaal. Ook een opmerking over het niet-functioneren van de nachtlamp werd niet bevredigend beantwoord, maar alleen op navraag bij de schoonmaaksters geregeld. De kamer had dan wel uitzicht op de tuin en wat zee, maar het was zo klein en onderverdeeld met 2 treden, die naar het bed leidden, dat we het eerder voor een eenpersoonskamer zouden aanzien. De tweedeurige kast bevat ook een kluisje en een minibar, wat zogoed als geen ruimte meer liet voor kleding, en een commode was ook niet aanwezig. De badkamer met eenpersoonswasbakje en badkuip was oké maar ook niet bedwelmend groot. De maaltijden 's-avonds in de eetzaal waren uitstekend bereid en gepresenteerd, service was erg vriendelijk en bekwaam. Het ontbijtbuffet was oké maar ook niet uitzonderlijk.

3 nachten in oktober, grotendeels positief.

4-11-2013

Wij hadden 1 eenpersoonskamer + 1 tweepersoonskamer voor maar 3 nachten vanwege voor een zakenreis, de eenpersoonskamer was precies naar wens, de tweepersoonskamer was een op de website als eenpersoonskamer weergegeven kamer en daarom voor 2 een iets kleine kamer. Geboekt was naar de straatkant en dus bij geopende ramen zeer luid, alleen gesloten mogelijk. Ontbijt zeer goed, eten in het restaurant was goed, maar het bestelde hert was taai, Zwitserse specialiteiten zoals bijvoorbeeld fondue of raclette hebben we gemist. Ligging fantastisch, sfeer zeer goed. Om de spa te bereiken moet je naar buiten en naar het bijgebouw. Sauna prima, stoombad werd helaas niet geactiveerd. Het enige negatieve was het bubbelbad in het spa-gebied. Na activering lieten talrijke grote zwarte en lichtere stukken sediment uit de bubbelleidingen los, wat zeer walgelijk was. Ook een tweede poging gaf geen grote verbetering. We hebben dit direct gemeld bij de receptie, er waren echter geen reactie, wat mij enigszins teleurstelde, omdat bijvoorbeeld het welkom met sekt heel vriendelijk was.

Heel tevreden.

11-10-2013

Prachtig hotel aan het Meer van Zürich. Directe toegang tot het meer, de vriendelijkheid van het personeel en het geweldige eten (ontbijt, maar ook het restaurant) maken ons tot stamgasten, als we naar Zürich reizen. De kleine fitnessruimte en het spa- en saunagebied ronden de super indruk vanaf. We hadden tot nu toe nog niets aan te merken - want de prijzen zijn in Zwitserland altijd erg hoog.

Zonnig zonder zon.

11-10-2013

Mooi hotel, mooie ligging. Het was gemakkelijk met de auto te bereiken, je hoeft alleen de zee te volgen. De volgende dag zijn we met de trein naar de stad gereden, aan het einde van de dag met de boot terug: beide aan te bevelen. Helaas geen zon, was nog mooier geweest. Het eten was zeer lekker, net als de wijn. Na twee dagen zijn we tevreden teruggegaan.