Hotel Radisson Blu Zurich Airport

Airport hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°13°
Hotel Radisson Blu Zurich Airport
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Zurich Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Radisson Blu Zurich Airport in het Nederlands

Prachtig Hotel

22basel
23-7-2011

Heerlijk dicht bij de luchthaven, uitstekende verbinding met de stad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Zurich Airport in Kloten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Zurich Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.