Reviews over Eschenz

Erg mooie rustige camping

Edith,
    12-6-2017

Laatste week van juli begin augustus geweest voor 1 week.

Zeer goed bevallen.

Huurtent van de camping is goed bevallen. Goede bedden Leuke nationale feestdag met lampion optocht en vuurwerk.

Lekker zwembad, zoon van 10 was er niet uit te krijgen.

We gaan er dit jaar weer heen nu voor 2 weken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

een zeer nette en mooi gelegen camping

een hele nette en mooi gelegen camping,
    18-8-2015

minder goed was dat tussen 12 en 14 uur het zwembad dicht ging.

voor de rest simpele camping maar zeer netjes en mooi uitzicht op meer vanaf heuvel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Een rustige, prachtige camping

Fam de Bruin,
    21-7-2010

Een mooie rustige camping. Schoon. Van alles voorzien, mooie campingplekken, groot. Plek voor campers. Zeer schoon zwembad, peuterbad, pingpongtafels, winkel, jeu du boul veld, tafelmitgetgolf, zelfbediening bar, speeltuin. Mooie uitvalbasis voor mensen die van fietsen en wandelen houden. Een prachtige uitzicht over het meer. Mooi sanitair en vooral schoon. De camping is erg schoon. Mooie plaatsen in de omgeving als Schaffhaussen, Stein am Rhein, Zurich. Goedkoop boodschappen doen in Duitsland ( lidl in ohningen ). Een echte aanrader. En weinig toeristen, weinig Nederlanders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Een mooie rustige , prachtige camping

Fam de Bruin,
    4-7-2010

Een mooie, hele schone camping, waar je heerlijk tot rust kunt komen. En in een prachtige omgeving. Complete camping, zwembad, kleine winkel, pingpongtafel, speeltuin en grote plekken. Zeer vriendelijke eigenaren. Heerlijk om na een jachtig leventje tot rust te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007