Hotel Stalden

Airport hotel, Motel, Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
Hotel Stalden
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Stalden voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Stalden in het Nederlands

Een prefect hotel met ruime kamers

JLG
1-7-2011

Een prettig hotel met een mooie parkeeergagage onder het hotel gebouw. Mooie badkamer en goede bedden. Een goed restaurant met een prima kaart. En een gezellige discotheek in de kelder onder het restaurant / receptie gebouw. Gratis internet en in de lobby een pc voor algemeen gebruik (met printer). Ik kom er regelmatig en nooit een slecht ervaring gehad.

JLG

Gereisd Zakelijk in januari 2011

mwha

johan
30-7-2010

we hadden een familiekamer met kinderbedje gereserveerd, toen we aankwamen wisten ze van niks en wouden ze het niet oplossen. personeel was kort af, en deed niet meer dan nodig. ontbijt was redelijk niet goed maar ook niet slecht. koffie was wel vies! parkeergarage onder slaapgebouw was ideaal, auto mooi opgeborgen :) had mijn pet laten liggen, nooit meer wat van gehoort

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort gerechtenFrans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• AdresFriedslibergstrasse 9, 8965 8965(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stalden in Berikon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stalden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.