Hotel Perren

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Perren voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Perren in het Nederlands

2008

Zeer centraal, goed hotel

J.C. Nutt
8-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Aardige mensen bij Perren. Avondeten is veel gangen en goed. Je kunt ook gewoon logies doen. Waren net het oudere gedeelte van het hotel aan 't opknappen. Wij hadden een familiekamer in het nieuwe gedeelte en die was perfect! Groot, ruim (je kon tenm je koffers kwijt) en een heerlijke badkamer. Was een leuke week!

Gereisd Familie in september 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perren in Zermatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.