Hotel Park Beau Site

• Sauna
Meer hotelinfo

12 reviews over Hotel Park Beau Site

• 10Joke Gottemaker24-09-2019

Het was een groot feest. Brandschone kamers, vrolijk personeel, niet van dat onderdanige, en het eten was meer dan schandalig lekker. Beau Site, we zijn nu al zoveel jaren bij u geweest, blijf vooral doorgaan op dit niveau, beter kan het echt niet.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Leuke Vrouw05-02-2014

Fantasisch hotel met zeer vriendelijke personeel

Wij hebben in januari onze bruiloft gevierd in dit hotel en we hebben werkelijk prachtige dagen beleefd! Iedereen is zeer professioneel en erg vriendelijk, fantastische keuken en een zeer correcte afhandeling. Alles klopt in dit hotel. Het personeel maakt het verschil! We komen zeker terug!

• 9E & E26-08-2010

TOP hotel

net terug van een weekje parkhotel beausite, in één woord TOP! Hotel met verleden, toffe manager die dicht bij zijn klanten staat en regelmatig meehelpt tijdens de service, ongelofelijk lekkere maaltijden, cleane kamers met veel! shampoo en douchegel ;-), warm zwembad, heerlijk na een dag stappen, veel 4000-ers te bezoeken in zermatt, gezellig dorpje, wij keren terug!!

Met oudere kinderen

• 9Frederik21-07-2010

Super!

Het Parkhotel Beausite is mooi gelegen in een parkje 50 meter buiten de dorpskern van Zermatt. Het eten is fantastisch, en het personeel doet werkelijk alle moeite om het naar je zin te maken.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 9Ivanka Overvliet02-03-2009

Geweldig!

Genoten van dit mooie hotel en de goede service. Het eten is echt fantastisch! Je kunt je inschrijven voor een kase-fondueavond, grill-avond, gala-avond, fondue chinoise-avond... het houdt niet op! De kamers zijn niet groot, maar wel goed ingericht en over het algemeen met mooi uitzicht op de Matterhorn. De skilift bevindt zich op ca. 500 meter, de skibus vertrekt voor het hotel. Wij gaan volgend jaar zeker weer!

• 10Riekje van den Berg17-12-2007

Tja...wat moet je hier nog over zeggen. Dit hotel is echt geweldig! Het hotel is zeer verzorgd en ligt midden in het centrum van Zermatt. Kamers zijn prachtig en groot. Wij zaten helemaal bovenin (zonder balkon). Nieuwe luxe badkamer, ruime zithoek en zeer rustig. Het eten: als we een 11 konden geven....Fantastisch! Een aanrader is de grillavond alwaar een grote keuze aan vis/vlees voor je word klaargemaakt. Wijnkaart van hoge kwaliteit. Ontbijt eveneens super. Servicelevel is zeer hoog. Wij zijn zeer vroeg vertrokken. Ski's en schoenen waren al opgehaald en bovendien stond er nog een ontbijtpakket voor ons klaar (ongevraagd). Zwembad/sauna ook goed voor elkaar. Heel klein minpuntje dan: wij vonden de bedden aan de harde kant maar de moraal van dit verhaal is duidelijk: dit hotel moet je gewoon doen en wij gaan zeker nog eens terug!

• 9Kees04-12-2007

Zeer mooi hotel, met een redelijk tot goed zwembad. Het eten is van top kwaliteit! (zeker de BBQ avond) Als we weer naar Zermatt zouden gaan, boeken we zeker weer dit hotel.

• 10Gertjan de La Riveira18-03-2007

Een prachtig hotel op een prima locatie in Zermatt. De service is ronduit geweldig! Het ontbijt en diner zijn van hoge kwaliteit, heerlijk!! Een prima keus om je wintersport vakantie in Zermatt door te brengen. Wij komen hier zeker terug. Kortom een aanrader!

Anders

• 10a.parson16-02-2007

wij bezoeken dit hotel al 15 jaren achtereen; het was altijsd al fantastisch en lijkt ieder jaar nog fraaier te worden. de diners zijn weergaloos goed; de staf is van hoge kwaliteit.

Anders

• 10Frederik15-10-2006

Perfect hotel!!! Het eten is helemaal fantatisch, de bediening idem. Het hotel ligt prachtig op een helling in Zermatt en kijkt uit over het oude dorp. Een absolute aanrader.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
      • Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard, Ventilator

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken