Appartement Haus La Perle ****

We hebben een aantal aanbieders voor Haus La Perle voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Haus La Perle in het Nederlands

leuk familie-appartement

lgardeniers, 31-8-2009

Op een site las ik als negatieve beoordeling dat het nogal ouderwets was, en aan renovatie toe.

Zelf vond ik het wel een gezellig appartement, veel hout, echt passend bij de omgeving. Een leuke ronde eethoek-tafel, en een fijn keukenblok erbij.

Sanitair was ook goed, en de bedden ook.

Van buiten ziet het appartement er helaas wat minder uit, er waren bv geen bloemen in de bloembakken, zoals wel op de foto's staat. En het onderhoud was wat minder van buiten. Er is overigens geen echte receptie, dan moet je naar het hotel Astoria. Om hier te ontbijten, lijkt me niet handig, is toch wel een stuk lopen, maar het elektrokarretje van het hotel kun je via de telefoon zo bestellen. Wij hebben gewoon in het appartement ontbijt gemaakt. Drie fijne nachten hier in Zermatt verbleven. Ligt wel iets van het centrum af. S'nacht met de ramen open is het nogal gehorig vanwege de bijgelegen rivier. Fijn appartement voor familie, maar als ik met 2 was, zou ik eerder voor hotel kiezen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus La Perle in Zermatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus La Perle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus La Perle scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.