Hotel Europe ***

8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Europe voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Europe in het Nederlands

Wij zijn vorig jaar in februari hier geweest

Ingrid, 3-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn vorig jaar in februari hier geweest.

Heel erg leuk familiehotel. Kamers met uitzicht op het Matterhorn. Moderne badkamer. Aardige familie en erg vriendelijk personeel!

Het eten is geweldig. Uitgebreid ontbijtbuffet en super lekker avondeten.

Gratis gebruik van zwembad, sauna, turks bad en fitness in een nabij gelegen hotel mogelijk.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Uitstekend, door aardige familie gedreven, klein en rustig

V. van der Hoop, 21-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekend, door aardige familie gedreven, klein en rustig hotel. Comfortabel ingerichte kamers met aandacht voor kleur en materiaal. Uitzicht op Matterhorn. Kleine tuin met zitstoelen, lounge. Luxe zwemmen in nabij gelegen hotel (+wellness). Uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten. Vijf-gangen diner, zeer hoogstaand en gevarieerd. Aardig personeel.

Gezellig klein familiehotel

V. van der Hoop, 24-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig klein familiehotel. Rustig gelegen. Gebruik van zwembad in nabij gelegen hotel. Mooie en verzorgde kamers met prachtig uitzicht. Uitstekend 5-gangen diner en apart menu voor de kinderen. Zeer uitgbreid ontbijtbuffet met aandacht voor gezonde producten.

We hebben een aantal aanbieders voor Europe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europe in Zermatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europe scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.