Weer vandaag17°
8,4

• Ligging t.o.v. pistes6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Alpenresort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Best Western Alpenresort in het Nederlands

goeie ligging met mooi zicht op de Matterhorn

Hugo
6-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nette, grote kamer met zithoek en groot terras. Veel opbergruimte. Praktische en mooie badkamer. Lekker ontbijtbuffet. Uitgebreid diner.

Aangenaam verblijf

Klaas
30-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel, de verzorging is de 4 sterren meer dan waard. De maaltijden zijn goed en voldoende, het is blijkbaar een sport in hotel Best Western Alpenresort om iedere avond een ander thema te bedenken, variatie genoeg dus. In de vooravond worden de bedden nog verzorgd. De bus (groene lijn) stopt bijna voor de deur, deze kan je naar gondelbaan station Furi brengen, het Gornergrat treinstation ligt op loop afstand

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

goed hotel in rustige omgeving

jmiedema
10-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel ligt wat achteraf in Zermatt. Natuurlijk prachtige omgeving. Wij kregen eerst een kamer naast de disco. Een afrader. Deze werd de volgende dag na enig aandringen van onze kant omgewisseld.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie

Sven Buysse
16-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prijs/kwaliteit verhouding een topper. Lekker eten, duidelijk invloed van italiaanse kok. Ruime en verzorgde kamers met een propere badkamer. Goede ontvangst aan de receptie. Leuk zwembad met sauna. Kortom aan te raden voor iedereen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Mar 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.

snl
12-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel is oud, skiruimte een schande (= rommelkamer, niet verwarmd). Geboekt via TO, hier staat dit hotel als luxe aangeprezen(begrijpen wie begrijpen kan). Het eten was zeer lekker, de bediening uitstekend, maar het was koud, het tochtte, in het restaurant. Ofwel de jas, ofwel 2de pull-over noodzakelijk. Wij gaan 4-tal keer per jaar op vakantie en reeds dikwijls in de Alpen, 's zomers en 's winters, maar qua accomodatie was dit het slechtste hotel tot nu toe.
De pistes liggen zeer verspreid en er is weinig tot geen sfeer te bekennen. Vanaf de moment tot je op de ski-bus opstapt(Zermatt centrum) tot helemaal boven(Matterhorn) duurt het 1 uur. Een aanrader is de Italiaanse kant van de Matterhorn(=Monte Cervino). Hier was er wel sfeer, de pistes liggen vlak bij de accomodaties en je zit op de zonnige zuidflank, wat een voordeel is op deze hoogtes. Boek in Cervina, als je wil kan je van hier zonder problemen de pistes van Zermatt bereiken en je bent sneller bovendien.

Gereisd Met vrienden in december 2010

fantastisch hotel

RolandenLinda
24-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hebben hier 3 keer onze wintersport vakantie gevierd. Een zeer goed hotel met een goede service. Goed verzorgde en schone kamers. Hebben twee keer op een noord kamer gezeten, die erg ruim was, voor de derde keer ook weer een noord kamer geboekt, maar bij aankomst een zuid kamer met uitzicht op de Matterhorn gekregen, die eigenlijk een stuk duurder is. Elke dag een goede 5 gangen diner gehad, voorgerecht vaak in buffet vorm, ook regelmatig thema avonden. Zoals een walliser avond met raglette, mijn vrouw en zwager lusten dit niet, 's morgens bij de receptie aangegeven. Konden 's avond gewoon wat anders bestellen. Hotel li8gt ver van de Matterhornbahn af, maar ,smorgens kun je bij de receptie een taxi bestellen en krijg je een kaartje en word je grasis naar de bahn gebracht. Een echte aanrader, hoop er nog eens terug te komen

Gereisd Met partner in januari 2010

Een plek om naar terug te gaan.

Monique R.
24-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Prima hotel, van alle gemakken voorzien. Typisch Oostenrijkse gezellige sfeer. Het hotel is groot en we moesten een tamelijk grote afstand afleggen om bijvoorbeeld naar de sauna te gaan. Heerlijk gedineerd (iedere avond een ander thema) met goede wijnen (wel duur), ook mogelijkheid om (indoor) te tennissen, te fitnessen o.i.d. Wellness was okay, maar niet overdreven luxe. Als we naar de piste wilden, moesten we zo'n 10 minuten lopen. Andere mogelijkheid was om de hotelshuttle te nemen (Zermatt is autoloos, daarvoor rijden elektrische wagentjes).

Gereisd Met partner in december 2003

voor herhaling vatbaar

de bodt jacqueline
3-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

zeer mooi hotel, met hoogstaande keuken, zeker geen opmerkingen van ontbijt en avondmaal! iedere week drink met champagne met eigenaar hotel die met iedereen een praatje maakte nette kamers niet zeuren over een zwembad men gaat toch niet naar zermatt voor een zwembad! omgeving onbeschrijvelijk!

Gereisd Met partner in september 2009

Goed hotel voor degelijke prijs

Quasimodo
24-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel ligt een 200m van het station. Bij aanvraag vervoerde men je smorgens per taxi (gratis) naar skigebied Klein Matterhorn. Het eten was voortreffelijk, bijna elke avond een ander thema. Kamers waren ruim, klein minpuntje: vasttapijt echt niet meer van deze tijd... Wordt bezocht door gasten van over de hele wereld, wat het wel aangenaam maakt ! Verder geen opmerkingen

Gereisd Met partner in maart 2009
2006

Zeer mooi hotel

Peter Stes
8-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Zeer mooi hotel. Zwembad is wat oud, zonder uitzicht. Voortreffelijk eten (Italiaanse kok). Zermatt biedt de meest schitterende omgeving die men kan indenken, maar de afstand tot de liften is groot, en het duurt dan nog lang voor je boven bent - dan wel boven de 3000m. Voor Zermatt is dit hotel niet duur.

Gereisd Anders in Fri Dec 08 2006 18:03:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Alpenresort in Zermatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Alpenresort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.