Hotel Alfa Zermatt

Hotel Alfa Zermatt
6,7

• Ligging t.o.v. pistes7,0

9 reviews over Hotel Alfa Zermatt in het Nederlands

Metropol is betere optie.

Paul en Elly Stolk
30-7-2014

Alfa is eigendom van echtpaar wat ook het 4 sterren hotel Metropol ernaast in eigendom heeft,waarbij Alfa waarschijnlijk als budgethotel dienst doet.

Zijn ivm rondreis Zwitserland via reisorganisatie in Alfa terecht gekomen.

Ontvangst hartelijk en kamer schoon maar helaas zeer slechte bedden,hebben twee nachten geen oog dicht gedaan.

Wel prachtig uitzicht op de Matterhorn.

Ontbijt en diner in Metropol uitstekend,lijkt ons een veel betere optie.

Mooie dagen in Zermatt

Jos Lenaers
10-8-2013

Het hotel is een zusterhotel van hotel Metropole Spa (****) en heeft het voordeel dat je van de luxe van het zusterhotel kan genieten. Ontbijt en ev. halfpension worden daar genuttigd. Het eten en de bediening waren voortreffelijk. De kamers zijn klein, verouderd maar proper, hebben (satteliet)TV, wifi, een koelkastje(minibar), en een badkamer met alle voorzieningen. Kies zeker voor een kamer met balkon en uitzicht op de Matterhorn. De ligging is ideaal, langs de rivier enerzijds, een sportcomplex anderzijds en slechts op twee miuten wandelen van de hoofd(winkel)straat af. Het station is op 5' wandelen (je kan je ook laten afhalen/brengen, meestal zelfs gratis). Tandradbaan Gornergrat en Sunnegga op 4' wandelen. COOP en MIGROS op 3'.

Slecht

Frits V/D berg
29-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Er moet een andere eigenaar komen oud zijn de kamers wij voelden ons in een alsiel centrum opgesloten deze kamers zijn niet meer van deze tijd

ik snap niets van dat touroperator dit in hun bestand hebben als vakantie hotel !

wat is nou jammer ! je heb een prachtig uitzicht op Zermatt ze moeten die kamers gewoon veranderen en een inverstering doen dit was een afbreuk op onze vakantie met een treinreis Zermatt was leuk en vriendelijke mensen maar wel duur ! wij hebben ervaring genoeg met hotelkamers en overnachtingen

gemiddeld, prima

Nynke
8-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gemiddelde kamers, maar voor een goede prijs. Wel wat lastig te vinden.

Redelijk hotel

Richard
22-1-2011

Klein hotel. Kwam er via de treinreiswinkel. Ontbijt en diner in ht naastliggende hotel. Was goed. Naastliggende hotel had ook een sauna. Helaas moest je daar apart voor betalen.

matig hotel, Prachtig uitzicht

Sjaak
19-10-2010

Wij verbleven hier 2 nachten tijdens onze treinrondreis door Zwitserland, geboekt bij treinreiswinkel.

Het hotel is vrij oud. De kamers zijn vrij klein en de bedden kraken vreselijk. De lift is erg klein, er kunnen max. 3 personen in.

Maar het uitzicht op de Matterhorn maakt alles goed!

Het restaurant bij het naastgelegen Metropole van dezelfde eigenaar was gesloten voor het diner. Het ontbijt werd hier wel geserveerd.

Eenvoudig hotel in mondaine Zermatt

Michel
27-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Aankomen in Zermatt is een belevenis op zich. Uitstappen uit de trein en dan kom je in een andere wereld. Een mondain stadje waar altijd volop aktiviteit is. Via de reisorganisatie kwamen we in hotel Alfa, een meter of 300 van het station.

Een eenvoudig hotelletje, weinig sfeer en eenvoudige kleine kamers. De eenpersoonskamer op zolder is erg klein en eenvoudig. De tweepersoonskamers hebben aan de zuidzijde een prachtig uitzicht op de Matterhorn. Hotel ligt niet ver van dorp en 750 meter van de liften, vanwaar je heerlijk kan wandelen (zomer en winter) en skieën. Ontbijt is prima in het naastgelegen hotel. Aardig hotelletje voor een paar daagjes.

2008

Wel aardig, geen topper

Ab en Loes
29-10-2008

Ook wij kwamen hier terecht via de treinreisorg., na een hele dag treinen met de Glacier Express uit St. Moritz. Altmodisch is een toepasselijke kwalificatie voor dit hotel. Maar het is wel schoon, netjes en niet duur! Het ontbijt in Metropole is prima. En wij hadden vanuit de kamer, vanaf ons balkon een mooi uitzicht op de Matterhorn. Al met al best te doen voor een paar dagen.

2007

Via de Treinreiswinkel kwam ik hier terecht

Jan van Berkom
17-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Via de Treinreiswinkel kwam ik hier terecht. De eigenaar van het hotel bezit ook het naastgelegen hotel Metropole, waar je het ontbijt moet gebruiken. Hotel Alfa is een zeer eenvoudig, wat altmodisch hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Alfa Zermatt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alfa Zermatt in Zermatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alfa Zermatt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.