Zermatt

We hebben een aantal aanbieders voor Zermatt voor je op een rij gezet:

vakanties Zermatt

We hebben een aantal aanbieders voor Zermatt voor je op een rij gezet:

Reviews over Zermatt

Dit dorp heeft alles! Grote aanrader!

Pauline
    24-2-2019

Groot skigebied met gondels en stoeltjesliften. Prachtig skiën bij de bekende Matterhorn. Er is ook een mogelijkheid om naar Italië te skiën. Het dorp is autovrij. Veel apres ski hutjes, en voor de liefhebber is er na/tijdens het apres ski een mcdonalds in het dorp voor een lekkere vette snack. Al met al prachtig dorp, voor zowel wandelen, skiën en apres skiën! Echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Fantastische omgeving!

Sharon Hoogeveen
    29-4-2016

Hier moet je echt geweest zijn. Zermatt met zijn autovrije zones, het treintje ernaartoe. En natuurlijk de Matterhorn! Het is allemaal prachtig. Mooie natuur, schone lucht, en zelfs in hartje zomer ligt er bovenop sneeuw :-) Zeker de moeite waard om met een gondeltje naar boven te gaan. Het kost wat, maar het is het zeker waard!

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Fantastische start voor uitgebreide wandeltochten

Da
    11-9-2013

Zomer 2013 hebben we met onze kinderen van 11 en 13 jaar vanuit Zermatt een drie-daagse wandeltocht gemaakt rond de bergen van Zermatt, en overnacht in twee verschillende berghutten/hotels (de Schönberghütte en Hotel du Trift). Een aanrader voor iedereen die houdt van wandelen, schone lucht, bergen en een flinke dosis energie en sterke benen heeft! Wel is het een dure omgeving, zoals veel in Zwitserland, maar daar krijg je ook iets voor terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Duur maar echt voor herhaling vatbaar

katrien
    18-8-2013

We wisten op voorhand dat deze bestemming ons een rib uit ons lijf zou kosten, en dit werd ook werkelijkheid. Dit buiten beschouwing gelaten, vonden we Zermatt toch een topbestemming. Zeer bijzonder door het feit dat alles autovrij is en midden tussen de machtige bergtoppen. We hadden tevens geluk dat we prachtig weer hadden waardoor we ten volle konden genieten van deze prachtige natuur. Iedereen die er komt, komt voor de geweldige natuur. Eventueel minpunt is de zeer commerciële uitbating waardoor elke bergrug en top volstaat met liften, treintjes, enz om het de minder mobiele en Japanse toerist gemakkelijk te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Zermatt

Jos Lenaers
    10-8-2013

De liften en tandradtreinen zijn niet goedkoop maar toch de moeite waard, kies zeker voor een heldere dag als je naar boven gaat en maak er een daguitstap van. Bijvoorbeeld aankomst op een top (Gornergrat?) met de trein en dan een dagwandeling tot halverwege (of verder) en van daar weer terug het treintje...

Gereisd Met partner in Tue Jul 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zermatt scoort een 9,7 uit 10, op basis van 65 reviews