• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Visp

Een geweldige wandelervaring in een prachtig land

Nadine Scheltinga, 4-1-2018
    Met onze 2 kids maken we graag bergwandelingen. Vanaf de camping in Visp namen we de trein naar een prachtig wandelgebied. Daar werden we eerst met een open kabelbakje naar boven gebracht. Boven aangekomen maakte we een prachtige wandeling over de bergtoppen en over onverharde wegen. Na een dagtocht met de kids die het super deden van ongeveer 7 km, kwamen we aan bij een berghut. Vanaf de berghut zouden we dan terug kunnen naar het dorp met de bus hadden we gelezen. Helaas hadden we nergens gelezen dat de bussen pas vanaf juli zouden rijden. En daar zaten we dan aan een welverdiend drankje met 2 kids en hadden we geen idee hoe we verder moeste n. De gastvrouw pikte ons verhaal op en liep naar wat vaste berghutgasten om te kijken of ze iets voor ons kon regelen. Een Zwitsers echtpaar wilde ons zonder problemen een lift geven naar beneden. Wat waren we opgelucht en wat een geweldige ervaring in een geweldig land!

Centraal gelegen

Jan, 19-9-2014
    Vanaf het station kun je alle kanten op om wandelingen of andere uitstapjes te maken.

Leuk klein plaatsje

Maarten Romers, 12-9-2014

Visp is een klein stadje met een centrum en winkels.

Niet op zondag open en bedenk dat er een lange middag sluiting is in veel winkels.

Er wordt voldoende georganiseerd.

Een boerenmarkt elke vrijdag middag is erg gezellig.

Supermarkt aanwezig zoals COOP, Migros, Aldi, Lidl. Ook sport zaken, schoenen, kleding, etc.

Bus en trein station.

Kortom een leuk plaatsje waar alles is.

Visp scoort een 7,8 uit 10, op basis van 11 reviews