Appartement

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor VIP Appartementen voor je op een rij gezet:

98 reviews over Appartement VIP Appartementen in het Nederlands

Prima vertoeven!

kwekkelientje94
18-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Er worden in rap tempo nieuwe appartementencomplexen gebouwd, De gebouwen die er nu staan zijn duidelijk qua inrichting niet meer van deze tijd getuige de donkerbruine keuken. Verder prima schoon en heerlijke bedden. We hadden zelfs een grote tuin, en dat was zalig !

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Mooie huisjes, lastig te vinden

Bas
22-8-2012

De huizen zijn prima. Er zit van alles in (tv, dvd speler, vaatwasser, oven en dergelijk) en je hebt een mooi balkon met uitzicht. Minpunt is dat het lastig te vinden is en je er moet komen via een steile en gedeeltelijk onverharde weg. De parkeerplekken bij de huizen zijn niet altijd even handig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

5 sterren appartment is ok maar te duur

S. Bakker
17-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer mooi 5 sterren appartement. Het is goed verwarmd. Ons appartement lag niet gunstig t.o.v. de zon

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel bij de receptie.

Tussen het keuken gerei is geen staafmixer te vinden en nog een aantal zaken ontbraken.

De rekening aan het einde kwam een beetje onverwacht hoewel het wel vermeld staat in de info van touroperator... 470 CH. betaal je aan het eind voor schoonmaak, toeristen belasting en hotelservice..als je met 4 pax. bent.

Wij hebben dezelfde kwaliteit appartement in Tignes gehad voor een veel lager bedrag. We zouden daarom niet meer kiezen voor dit gebied.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

Oude meuk

Stephan
28-8-2011

Het appartement was erg gedateerd, meubels waren kapot. Vieze vloerbedekking. Badkamer was niet erg fris. De koelkast hebben we niet eens aangehad, als je de deur hiervan opentrok kwam een vreselijke lijkenlucht je tegemoet, dus hier wil je echt geen eten of drinken in bewaren. De ligging van het appartement was wel schitterend, mooi ruim balkon met mooi uitzicht. Er is weinig te doen in de omgeving (in de zomer).

Gereisd met partner in augustus 2011

Fantastisch voor gezinnen

peter
9-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben als gezin hier al 7 maal onze skie vakantie gehouden. Betaalbaar is de skiepas vanwege de gezinspas en de kinderen krijgen nederlandstalige les. Skiegebied is heel groot en voor iedereen en elk niveau i er een helling. De appartementen zijn vaak simpel maar doeltreffend ingericht. Omdat ze privebezit zijn elke keer wel anders ingericht.

Na 7 jaar hebben we het wel gezien maar het is echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

Oude zooi

J. de Jong
3-8-2011

Appartement in complex D was vreselijk verouderd. Wat een oude zooi. Onbegrijpelijk hoe ze zoiets kunnen verhuren. Dorp ligt mooi, maar weinig voorzieningen en slecht bereikbaar vanwege steile weg.

suppper !

Inna
26-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

minpunt: ligt te hoog en te ver van de stad.

voor de rest is supper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

gewoon een hele mooie plek

John
20-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

echt een plek waar zomer en winter goed kunt verblijven mooi appartement en

goed en luxe ingericht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Mooie ligging, groot appartement (380)

Jacoline
18-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

VIP appartement type 380 (VA 11) is ruim, mooi ingericht, kwaliteit van de meubels is iets minder. Verder mooie keuken volledig voorzien van miele apparatuur. Geen senseo aanwezig, wel een normaal koffiezetapparaat!

Zeer mooi uitzicht, flink balkon waar je heerlijk kunt zitten!

receptie spreekt frans, engels en duits

Prima eenvoudig groot appartement

Koops
18-7-2011

Heerlijke vakantie gehad in Veysonnaz Zwiterserland. Prachtige omgeving, vooral voor wandelaars. Het appartement is ons erg meegevallen. (M-343 type 330) Eenvoudig interieur maar wel heel groot appartement. Met prachtig uitzicht. Complex lag naast kabelbaan naar thyon 2000 en de bisse de vex (klein aangelegd berg"riviertje), hierlangs was trouwens ook een erg leuke wandelroute met speeltoestellen voor kinderen. Voor kinderen t/m 8 jaar is er de beertjesclub (animatie/opvang). Onder leiding van enthousiaste (nederlandse) leidsters was dit voor onze kids een succes. Met als hoogtepunt een uitstapje met de kabelbaan naar thyon waar ze spelletjes hebben gedaan. De opvang is alleen te boeken voor de ochtend of voor de hele dag. Nog enkele tips: het gratis meer Les Isles in Sion. De markt op vrijdag in Sion. met de kabelbanen naar De Mont Fort en het (gratis) bezoek aan het militaire luchtveld in Sion. Koeienstal bij Thyon 2000 bezoeken Nadeel: Speeltuin te ver + weinig zon op grote balkon

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement VIP Appartementen in Veysonnaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement VIP Appartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.