Hotel Magrappé

Kleine hotelsWeer vandaag15°6°
Hotel Magrappé
6,9

• Ligging t.o.v. pistes9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Magrappé voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Magrappé in het Nederlands

Ligging prima

Jan
12-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ligging prima. Gondel naast de deur. Echter disco kelder; veel lawaai! Tijdens ons verblijf was er een groep a-sociale zich liederlijk gedragende zgn studenten, die zich in de kelder vol liet lopen, terras stoelen op de piste gooiden, stomdronken tot snachts rond 02.00 uur de omgeving teroriseerde. Om die tijd begon de pisten bully zijn werk ruimschoots en zeer lawaaiig uit te voeren, waardoor wij en andere gasten zijn gevlucht naar Royal.(gelukkig was de dame die ons hierbij hielp in staat ons om te boekenm) Er was in Magrappe geen manager, die ingreep. Vooral Pierre en Charlotte met haar collega en de ontbijtdame deden erg hun best het ons naar de zin te maken. Dat de groep "studenten" daar aten en de kelder gebruikte was over te praten. De hotelgasten werden zelfs in de kelder verwezen om hun diner te nuttigen. Te gek voor woorden!. Advies: GA DAAR NIET HEEN!

2005

Leuk familie hotel, goed eten, aan de piste

G. Kraak
12-8-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Leuk familie hotel, goed eten, aan de piste

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magrappé in Veysonnaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magrappé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.