Hotel Magrappé

22 reviews over Hotel Magrappé in het Nederlands

Super!

Xavier D., 8-11-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Jullie info is wat gedateerd… Al jaren overgenomen door Raphaëlle en Christos die samen met hun zeer gedienstig personeel graag aan alle vragen van de klanten voldoen. De ligging is uiteraard fantastisch, 5 meter rechts heb je de gondelbaan. Keuken is éénvoudig doch steeds lekker, gevarieerd en mocht je het voorgesteld menu niet lusten kies je zomaar uit de kaart. Kamers en gans hotel worden steeds perfect onderhouden. Aangename sfeer aan de bar, zowel met internationale klanten als de lokale mensen. Inderdaad is de après ski soms wat luidruchtig doch stopt uiterlijk rond 21u. We gaan er reeds meer dan 10 jaar op rij, zowel als koppel als als ouders van tieners toen en 25 'ers nu. Ga gerust, maar hou mijn kamer vrij ;-)

Geen nachtrust

Callebaut, 5-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer lawaaierige kamers door apres ski bar voor kamer en geen nachtrust door discotheek in hotel met elke nacht luide muziek en gebral van feestvierders

Geen wifi behalve soms in restaurant

Heerlijke plek, perfecte ligging, goed hotel

Jolanda, 12-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

De kamer was lekker ruim en balkon met uitzicht op de levendige piste. Gezellige drukte rondom het hotel en s'nachts lekker stil. De gondel ligt naast het hotel. Eten is goed, prima ontbijt, diner ook. Wij gaan binnenkort weer

Weinig nachtrust

I. Thonhauser, 12-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel ligt perfect t.o.v. de piste, maar verder alleen maar minpunten. Kleine kamer, veel geluidsoverlast tot 2 uur 's nachts vanwege de naastgelegen horeca, vervolgens worden om 3 uur 's nachts de pistes gevlakt met pistenbully's en dan denk je eindelijk te kunnen slapen, wordt je iedere keer wakker van overal pijn omdat de bedden zo slecht zijn.

Het 4-gangen menu bij half pension is inmiddels een 3-gangen menu van redelijke kwaliteit maar vrij weinig (zeker na een dag intensief snowboarden). Wij gaan zeker niet meer terug naar dit hotel

Leuk hotel direct aan de piste

Wendy van der Grinten, 10-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is redelijk klein en bevind zich boven de pizzeria en bar. De kamers zijn netjes ingericht, met TV en ruime badkamer. De kamer werd elke dag goed schoongehouden en ook schone lakens en handoeken als je dat wilt.

We hadden halfpension en daarom elke ochtend een uitgebreid ontbijt en 's avonds een uitstekend 4 gangen diner. Is er iets bij wat je niet lust, geen probleem dan krijg je gewoon iets anders. Het personeel wisselde nogal omdat dezelfde mensen ook in Hotel Chalet Royal werken wat aan de overkant van de weg lag. Sommige personeels leden spraken uitstekend engels, de ander uitstekend Duits, en sommigen toch overwegend Frans. Iedereen was bereid om onze klachten aan te horen en alles is perfect naar tevredenheid geregeld. Busgangers zijn ze hier overigens niet gewent en we moesten even duidelijk vragen waar onze bagage de laatste dag mocht blijven. Dit kon in CHalet Royal, we mochten daar zelfs douchen en omkleden als we wilden.

goede locatie, slechte service

Martijn Leseman, 15-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je weinig eisen stelt aan een hotel is dit een prima keuze, locatie tov piste en lift is perfect.

De term service kennen ze hier niet: elke vraag is een probleem (zelfs als je om een koffiekop vraagt). Ben je hier met kleine kinderen dan kun je niet eerder eten dan ongeveer 19 uur. Tijdens ons verblijf was er een grote groep, waardoor een dag pas om 20.30 in het restaurant plaats was. Met kinderen van 0 en 2 jaar is dit een groot probleem! In overleg hebben we eten voor de kinderen gekregen en dit op onze kamer opgegeten.

Schoonmaken doen ze niet in dit hotel: alle kinderstoelen zijn vies, de kamers en de badkamers al helemaal.

Proberen een oplossing te zoeken voor bevindingen is lastig: al het personeel praat alleen maar frans. De rekeningen in het restaurant kloppen vaak niet en men zegt dit aan te passen, maar bij de eindafrekening blijkt dit niet gebeurt te zijn. Bij de eindafreking gaat men hier erg soepel mee om. Ondanks het hotel hebben we een prima vakantie gehad.

Aanrader!

Marjolein, 22-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel direct aan de piste. Over het eten en bediening waren wij ook zeer tevreden (wij hadden geen half-pension). Ski-gebied vonden wij wat minder i.v.m. de vele sleepliften. Voor beginners is dit gebied ook niet ideaal i.v.m. de vele rode pistes.

Ligging perfect!

JP, 8-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging van het hotel is perfect, 's morgens 10 meter lopen en je zit in de gondel naar boven. En aan het eind van de middag kun je skieend tot aan de deur. Auto staat prima in het tegenoverliggende hotel. De bar is goed met vriendelijk personeel, eetgedeelte voor de hotelgasten is wat minder het is net of bevind je je in een kelder. Eten is goed. De kamer's konden wat mij betreft wel wat beter schoongehouden worden.

lekker op de piste

bt te g, 29-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

goed hotel, direct naast de gondel gelegen.

kamers zijn netjes, personeel is vriendelijk, en behulpzaam.

met je sleutelbos kun je makkelijk bij je ski's.

huur van ski's 20m verderop...

gewoon gezellig.

het grootste nadeel van dit gebied is dat er heeeeeel en ik zeg het nogmaals heeeeel veel sleep liften zijn, om gek van te worden, zowel anker als pannekoek lift.

duurt best lang voordat je boven bent, en als je ergens boven wil komen moet je 3 sleepliften pakken om er te komen.

• Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel, de kamers waren keurig, nieuw en schoon. Het eten was eenvoudig maar prima en gevarieerd. Ontbijtbuffet was niets op aan te merken. Ligging perfect naast de gondellift. We gaan zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Magrappé voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magrappé in Veysonnaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magrappé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Magrappé scoort een 6.86 uit 10 op basis van 22 reviews.