Appartement Les Balcons du Soleil

Kleine hotelsWeer vandaag19°
8,3

• Ligging t.o.v. pistes4,5

3 reviews over Appartement Les Balcons du Soleil in het Nederlands

Zeer mooi uitzicht vanuit appartement

A. Damen
22-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Accomodatie alleen veelste ver om even naar de lift te lopen. Algemeen gezien is het dorpje niet veel. Als je goedkoop wilt inkopen moet je zeker 20 minuten naar beneden rijden naar Sion. Wel heel mooi skie gebied en zeer goed en schoon appartement. Typisch Switsers. We hadden veel ongeluk doordat we pas (door de vele files) einde van de dag ariveerde, probeerde we op zondag ochtend skielessen af te spreken en helaas was bijna alles al overvol, behalve dat het nog mogelijk was om privelessen te nemen. Niet echt handig met een 4 jarige erbij. Tipje dus altijd vooraf via internet reeds voor reserveren. Verder prima aanrader. Beetje ver rijden op de kop af 1000km. Kan dichterbij en dan zit je in het duitstalige gedeelte wat misschien toch iets relaxter is.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

wat een uitzicht!!!!!!

carolien
10-8-2008

prachtig en compleet ingericht appartement met een grandioos uitzicht dat dat kwartier rijden bergop vanaf sion echt wel waard was!

Gereisd Met partner in augustus 2008

We zijn net terug van een heerlijke vakantie

Ricky Kievit
1-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

We zijn net terug van een heerlijke vakantie. Het appartement ligt iets verder van de piste dus je hebt wel de auto nodig om bij de lift te komen maar wij vonden dat geen probleem. Aan de buitenkant was het appartement wat verouderd maar van binnen zag het er keurig uit. Alles heel erg schoon en compleet. Goede vakantie gehad.

Gereisd Familie in Sat Mar 01 2008 22:42:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• ReceptieAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Balcons du Soleil in Veysonnaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Balcons du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.