7,4

56 reviews over Camping du Botza in het Nederlands

Weer thuiskomen bij Camping Botza

R. Hertog
17-9-2018

Ook dit jaar weer bij Camping Botza geweest. Bij Botza heb ik altijd een gevoel van thuiskomen. Vriendelijk personeel, goede faciliteiten (vooral het verwarmde zwembad is echt top, zeker in deze tijd van het jaar) en mooi schoon en netjes. Bedankt weer voor het fijne verblijf!

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Aanrader

M Vermeulen
2-9-2018

Prima camping met mooie plekken en uitzicht op de bergen. Het was rustig dus we konden uit veel plekken kiezen. Het zwembad is prima met een ruime ligweide. Op een paar kilometer ligt een heel groot zwemmeer, achter het kleine meer van camping Les Iles (camping met wat saaiere en meer kleinere plekken). Er is een Lidl en Aldi in de buurt en die heb je wel nodig om de kosten wat te drukken. Er zijn zoveel uitstapjes mogelijk; we hebben nog lang niet alles gedaan. Je zit heel snel op rijjsweg dus kunt overal snel heen. De washokken zijn schoon genoeg. Wel is er wat overlast van de trein die rond 7.40 uur en 8.40 uur rijdt, behalve in weekend. Nooit in de nacht een trein geweest en ook niet vaak overdag. Je hoort wel regelmatig vliegtuigjes. Dat de camping aan een industriegebied grenst zie je bijna nergens op de camping zelf, alleen beetje bij de weg ernaar toe. Wij vonden het allemaal best meevallen en we zijn wel 17 nachten geweest.

Niet weer

Mevr. Vos
20-8-2018

Het sainitair is erg verouderd. Er zit veel schimmel op de muur en het water is er niet altijd warm en het is vaak niet schoon. Het zwembad is groot genoeg, maar er zijn geen ligbedden. Wij vonden 38 euro per nacht wel erg duur voor deze camping. 25-30 euro komt beter overeen met de faciliteiten. Op de plekken zijn veel bomen, dus je hebt bijna altijd wel schaduw. De plekken zijn tussen de 80m2-100m2.

Gereisd Met partner in juli 2018

Twee sterren te veel

Jeroen
28-7-2018

Dit is geen vijfsterren camping. De sfeer is gemoedelijk, maar als je faciliteiten zoekt passend bij vijf sterren dan moet je niet voor deze camping kiezen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Topcamping in Wallis

Hertog
26-9-2017

Prachtig verwarmd zwembad met leuke glijbanen en duikplanken. Handig dat er ook een campingwinkeltje en restaurant op de camping is. Ook voor de kids is er goede animatie en een nieuwe speeltuin. Uitstekend naar mijn zin gehad op deze camping!

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Mooie camping in een prachtige omgeving

Hertog
7-9-2016

Top zwembad, goed sanitair, mooi restaurant, mooie omgeving, prachtig weer... Wat wil je op je vakantie nog meer?

Gereisd Met partner in augustus 2016

Mooie camping

Robin
31-8-2015

Ligging: Gemiddeld. Het is een mooie camping met veel groen en veel schaduw. Mooie uitzichten op de bergen van het Rhônedal maken het plaatje compleet. Enig minpunt is dat het grenst aan een industriegebied, wat niet zo leuk oogt.

Prijs/kwaliteit: Is absoluut in evenwicht. De camping heeft veel faciliteiten en is voor Zwitserse begrippen beslist niet duur. Sterker nog, ik verbleef hier goedkoper dan in Italië!

Kindvriendelijk: Er wordt heel veel georganiseerd voor kinderen. Kinderdisco, mooi zwembad. Er is ook een animatieprogramma in de zomer zag ik.

Inrichting en eten: Veel groen, grote plekken, niet ver lopen naar het sanitairgebouw. Prima! Het restaurant op de camping is top! Heerlijk eten in een leuke ambiance.

Zwembad: Camping du Botza heeft een mooi groot zwembad, dat ook nog eens verwarmd is. In het zwembad komen twee glijbanen uit. Daarnaast hebben ze ook nog een kinderbad.

Gereisd Alleenreizend in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping

Robin H
21-8-2014

Afgelopen zomer ben ik op deze camping geweest en ben zeer tevreden over het verblijf. De camping heeft een prachtig verwarmd zwembad. Ik hoorde dat het verwarmd wordt met aardwarmte, dus nog eens duurzaam ook! Het zwembad was tijdens mijn verblijf continu zo rond de 27 graden, heerlijk!

Ondanks dat de camping naast een industrieterrein ligt (wat bij het aanrijden niet erg sfeervol oogt) heb ik hier, anders dan andere reviewers, geen last van gehad. Slechts een klein deel van de camping grenst aan het terrein, wellicht had het met de plaats te maken.

Overigens heeft de camping ook een nieuwe winkel en nieuw restaurant, waar je prima kunt eten. Vooral de pizza is er, voor Zwitserse begrippen, goedkoop. Ook werden er regelmatig leuke thema avonden gehouden, zoals bijvoorbeeld een salsa avond.

Al met al een prima verblijf gehad op Camping du Botza. Cijfer? Een 9!

Gereisd Alleenreizend in januari 2014

Goede uitvalbasis voor bergtochten.

A Brugge
2-7-2014

Vriendelijk personeel en directie.Schoon sanitair,prachtig zwembad,ook ploeterbad voor de kleintjes en ligweide.Mooi restaurant.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke informele sfeer

Erwin
21-6-2014

Vriendelijk personeel, deels nieuw sanitair. Fijne (gras) ligweide rond het zwembad. De kampwinkel mag m.i. uitgebreider. Helaas vliegen er nog al wat vliegtuigen over naar het nabijgelegen vliegveld in Soin. Leuk trimparcours direct tegenover de camping ( door het bos dus bij warm weer relatief koel) Wifi grotendeels dekkend over de gehele camping en (tijdens mijn periode eind juni 2014) gratis.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Botza in Vetroz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Botza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.