Camping du Botza

Meer camping info

85 reviews over Camping du Botza

• 2019
    10Robin30-10-2019

Mooie en nette camping met zwembad en restaurant

Mooie en nette camping met fijn verwarmd zwembad en prima restaurant. Ideale uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes in Wallis!

• 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in september 2019

• 5Adina09-08-2019

Nooi meer

Geen 5 sterren camping. Kwaliteit verklaart de prijs helemaal niet.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9R. Hertog17-09-2018

Weer thuiskomen bij Camping Botza

Ook dit jaar weer bij Camping Botza geweest. Bij Botza heb ik altijd een gevoel van thuiskomen. Vriendelijk personeel, goede faciliteiten (vooral het verwarmde zwembad is echt top, zeker in deze tijd van het jaar) en mooi schoon en netjes. Bedankt weer voor het fijne verblijf!

Alleen gereisd in september 2018

• 8M Vermeulen02-09-2018

Aanrader

Prima camping met mooie plekken en uitzicht op de bergen. Het was rustig dus we konden uit veel plekken kiezen. Het zwembad is prima met een ruime ligweide. Op een paar kilometer ligt een heel groot zwemmeer, achter het kleine meer van camping Les Iles (camping met wat saaiere en meer kleinere plekken). Er is een Lidl en Aldi in de buurt en die heb je wel nodig om de kosten wat te drukken. Er zijn zoveel uitstapjes mogelijk; we hebben nog lang niet alles gedaan. Je zit heel snel op rijjsweg dus kunt overal snel heen. De washokken zijn schoon genoeg. Wel is er wat overlast van de trein die rond 7.40 uur en 8.40 uur rijdt, behalve in weekend. Nooit in de nacht een trein geweest en ook niet vaak overdag. Je hoort wel regelmatig vliegtuigjes. Dat de camping aan een industriegebied grenst zie je bijna nergens op de camping zelf, alleen beetje bij de weg ernaar toe. Wij vonden het allemaal best meevallen en we zijn wel 17 nachten geweest.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Mevr. Vos20-08-2018

Niet weer

Het sainitair is erg verouderd. Er zit veel schimmel op de muur en het water is er niet altijd warm en het is vaak niet schoon. Het zwembad is groot genoeg, maar er zijn geen ligbedden. Wij vonden 38 euro per nacht wel erg duur voor deze camping. 25-30 euro komt beter overeen met de faciliteiten. Op de plekken zijn veel bomen, dus je hebt bijna altijd wel schaduw. De plekken zijn tussen de 80m2-100m2.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Jeroen28-07-2018

Twee sterren te veel

Dit is geen vijfsterren camping. De sfeer is gemoedelijk, maar als je faciliteiten zoekt passend bij vijf sterren dan moet je niet voor deze camping kiezen.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Hertog26-09-2017

Topcamping in Wallis

Prachtig verwarmd zwembad met leuke glijbanen en duikplanken. Handig dat er ook een campingwinkeltje en restaurant op de camping is. Ook voor de kids is er goede animatie en een nieuwe speeltuin. Uitstekend naar mijn zin gehad op deze camping!

• 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in september 2017

• 9Hertog07-09-2016

Mooie camping in een prachtige omgeving

Top zwembad, goed sanitair, mooi restaurant, mooie omgeving, prachtig weer... Wat wil je op je vakantie nog meer?

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Robin31-08-2015

Mooie camping

Ligging: Gemiddeld. Het is een mooie camping met veel groen en veel schaduw. Mooie uitzichten op de bergen van het Rhônedal maken het plaatje compleet. Enig minpunt is dat het grenst aan een industriegebied, wat niet zo leuk oogt.

Prijs/kwaliteit: Is absoluut in evenwicht. De camping heeft veel faciliteiten en is voor Zwitserse begrippen beslist niet duur. Sterker nog, ik verbleef hier goedkoper dan in Italië!

Kindvriendelijk: Er wordt heel veel georganiseerd voor kinderen. Kinderdisco, mooi zwembad. Er is ook een animatieprogramma in de zomer zag ik.

Inrichting en eten: Veel groen, grote plekken, niet ver lopen naar het sanitairgebouw. Prima! Het restaurant op de camping is top! Heerlijk eten in een leuke ambiance.

Zwembad: Camping du Botza heeft een mooi groot zwembad, dat ook nog eens verwarmd is. In het zwembad komen twee glijbanen uit. Daarnaast hebben ze ook nog een kinderbad.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2015

• 9Robin H21-08-2014

Heerlijke camping

Afgelopen zomer ben ik op deze camping geweest en ben zeer tevreden over het verblijf. De camping heeft een prachtig verwarmd zwembad. Ik hoorde dat het verwarmd wordt met aardwarmte, dus nog eens duurzaam ook! Het zwembad was tijdens mijn verblijf continu zo rond de 27 graden, heerlijk!

Ondanks dat de camping naast een industrieterrein ligt (wat bij het aanrijden niet erg sfeervol oogt) heb ik hier, anders dan andere reviewers, geen last van gehad. Slechts een klein deel van de camping grenst aan het terrein, wellicht had het met de plaats te maken.

Overigens heeft de camping ook een nieuwe winkel en nieuw restaurant, waar je prima kunt eten. Vooral de pizza is er, voor Zwitserse begrippen, goedkoop. Ook werden er regelmatig leuke thema avonden gehouden, zoals bijvoorbeeld een salsa avond.

Al met al een prima verblijf gehad op Camping du Botza. Cijfer? Een 9!

• 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in januari 2014