Chalet
Weer vandaag19°

Onvoldoende

2 reviews over Chalet Les Mesanges in het Nederlands

absoluut niet met acht personen

jochen
20-1-2010

Het chalet is onderdeel van een groter huis. Het is ruim genoeg voor twee of vier personen, maar meer is niet aan te raden. Er staat veel oud spul, slechte bedden, brandgevaarlijk, niet werkende vaatwasser. De douche is wel goed. De beheerder is aardig, maar spreekt alleen Frans.

Gereisd Met vrienden in december 2009

Nooit meer voor acht

Jochen
20-1-2010

Huisje werd aangeprijs voor tot acht personen. Dat is absoluut niet reeel. Het is een onderdeel van een groter huis. er staat veel oud spul. De bedden op de vliering zijn leuk voor de kinderen, maar natuurlijk niet praktisch, te heet en te rumoerig.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Les Mesanges

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Mesanges in Vercorin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Mesanges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.