Reviews over Vercorin

prima hotel!!

anneke,
    11-8-2008

heerlijk gegeten en geslapen, nederlands echtpaar aan het roer, prachtige omgeving in een leuk en levendig klein dorpje.

Geen massa toerisme

Prima hotel, gastvrije ontvangst

P.Smit,
    29-7-2008

Warme ontvangst door de eigenaars, prima hotel, prima service. Dit hotel beschikt over een uitstekende keuken waar je verwend wordt met overheerlijke gerechten, a-la-carte of via het dagmenu. Vriendelijke bediening en heerlijke wijnen. Vanuit het hotel kun je de omgeving wandelend verkennen. Via de gondelbaan (5 min. lopen) bereik je een prachtig wandelgebied waar het voor de geoefende en on-geoefende wandelaar, voor korte of lange wandelingen, prima vertoeven is (stevige schoenen!). Naast het hotel is de locatie ook zeker een aanrader.

Leuk appartement

cees witvliet,
    28-5-2007

Leuk appartement.

Wel erg gehorrig indien het huis vol is.

Uitzicht wordt op de beneden en eerste verdieping belemmerd door de hoge dennen.

Ja wel een erg steile helling maar met auto wel te doen, lopend wordt indien men geen conditie heeft wel een malheur.Dus eerste dagen rustig aan en vooral acclimatiseren.

Voor kleine loslopende ondernemende kleine kinderen gevaarlijk.

Prachtig uitzicht op het Rhonedal en de omliggende bergen

harry,
    16-7-2005

Prachtig uitzicht op het Rhonedal en de omliggende bergen.

Een avontuur om het appartement te bereiken; in de eerste versnelling de helling op!

Leuk dorp, veel wandelmogelijkheden, een plek om nog eens terug te komen!

Fijn appartement en goedkoop maar moeilijk te bereiken

Bas,
    20-7-2004

Fijn appartement en goedkoop maar moeilijk te bereiken.

Steilen smale bergweg ± 30°.

Vercorin scoort een 6 uit 10, op basis van 4 reviews