Vakantiehuis Bietschhorn

VakantiehuisWeer vandaag21°9°
Vakantiehuis Bietschhorn
8,4

11 reviews over Vakantiehuis Bietschhorn in het Nederlands

Uitstekend hotel en aardig personeel

Rob Janssen
10-3-2017

Prima hotel en vooral het eten was erg goed. Alles netjes verzorgd en personeel was erg vriendelijk en aardig. Kamers waren netjes en de bedden goed. Parkeren kan prima achter hotel. Kortom een locatie om aan te bevelen.

Oude reviews (archief)

Zo'n slechte houding richting gasten heb ik nog nooit meegemaakt. Na lange reis (met autopech) kwamen we in zeer slechte weersomstandigheden aan. De eerste opmerking van de eigenaresse was 'hoe halen jullie het in je hoofd om hier te parkeren?'. Sorry hoor, maar je rijdt toch tot de parkeerplaats bij de deur? Geen woord van welkom. Toen na 20 min. nog steeds geen sleutel gekregen, hebben wij deze zelf maar gepakt. Daar sta je dan met 2 kleine kinderen. In het restaurant valt onze dochter van de trap. De serveerster kijkt niet eens op. Iemand in kokskleding naast ons (we denken dat het de eigenaar is, maar voorstellen is er niet bij) reageert niet eens. De eigenaresse loopt met een stalen gezicht langs ons om af te rekenen. We hebben nog een gast de oprit opgeholpen. Strooien is er niet bij. Deze mevrouw kroop op handen en voeten naar boven, ze moest er bijna van huilen. Schandalig! Nooit groeten in de gang. We hebben geen enkele euro daar extra besteed in het restaurant.

een mooie fantastische reis

Jan en Maria
30-8-2011

een echte aanrader.. rustig, een zeer goede keuken,vriendelijke uitbaters, dat het een Belg is heeft voordelen, ge verstaat hem goed zelfs in zijn arendonks dialect,dat hij op een sappige, humoristische ,ietwat plagende manier kon overbrengen.. zeer sympathiek.een zeer goede gids ook bij uitstappen en rondleidingen. Hij verelde vlot en boeiend,niets verveelde.. we hebben er, o zo van genoten.

echte aanrader

linda
    10-1-2011

lekker rustig, goed hotel , goed eten, mooie rustige omgeving boven op een berg

zeker aan te bevelen!

we zijn er al een paar keer geweest, maar dan niet zoals de rest met wintersport maar in de mei en zomer vakantie. super mooie omgeving goed bed, goed eten!

omgeving netjes, nergens geen troep etc , lekker frisse berg lucht, heerlijk! heb er nu al weer zin in!

zeer vriendelijke mensen.

klopt uitbater man is eigenlijk een belg maar woont er al heel lang en zijn vrouw is zwitserse en spreken beide nederlands.

hebben al menig uurtje aan de bar doorgebracht, we moeten binnen kort nog eens terug is al weer veel te lang geleden

prima hotel met vriendelijke uitbaters

Guillemyn
    7-8-2010

propere kamers

verzorgd ontbijt en avondmaal

goede uitvalbasis om de streek te bezoeken

de uitbaters spreken Nederlands

Prima hotel !!

Liesbeth van Overhagen
    29-12-2009

Voor de wintersport een uitstekend hotel. Zeer klantvriendelijk, goede service, kwaliteit ontbijt en diner prima in orde. Locatie dicht bij de piste.

een echte topper hotel bietshorn

stessens ann
    25-11-2008

is een heel goed hotel.zijn er al met bus geweest maar rijden nu elk jaar met auto er naartoe. een echte topper

en de uitbaters zijn zeer vriendelijke mensen en spreken goed nederlands

heel goed

familie Prins
    23-11-2008

eten is heel goed, bedden goed, rustig hotel personeel aardig erg naar ons zin gehad!

Dit nooit meer

anoniem
    14-11-2008

De uitbater van dit hotel is Belg, hij is heel onbeschoft tegen personeel en klanten. Dit hotel is zeker geen aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Bietschhorn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bietschhorn in Unterbäch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bietschhorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bietschhorn scoort een 8.38 uit 10 op basis van 11 reviews.