Hotel Welcome Täsch

Hotel Welcome Täsch

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Welcome Täsch voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Welcome Täsch

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Ich bin begeistert

Ilona
10-9-2013

Wir sind sehr freundlich und freundschaftlich empfangen worden.

Das Zimmer und das Bad waren absolut sauber und die Betten waren mit guten Matratzen ausgestattet.

Vom Balkon aus hat man einen tollen Blick auf die Berge.

Am Empfang gibt es Snack- und einen Kaffee-Automaten (auch Cappuccino, Latte Macchiato etc.).

Im Zimmer gibt es kostenlosen Wlan-Empfang.

Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis.

Muy recomendable

Pedro
6-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel nuevo, buenas instalaciones y muy buen servicio. Alta relación calidad precio, en resumen, muy recomendable.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welcome Täsch in Täsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welcome Täsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Welcome Täsch scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.