7,1

11 reviews over Appartement Monte Rosa in het Nederlands

Ideale uitvalsbasis!

Marco, 4-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ideale uitvalsbasis voor (ski)vakantie Zermatt/Cervinia! Prijs/kwaliteit zeer goed, eigen station (10 minuten Zermatt), zwembad, sauna, parkeergarage in complex! Wij hadden mooi groot schoon appartement met zicht op Breithorn! Verder zeer vriendelijk personeel!

Geweldig!

Hans, 29-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zermatt is een hautain plaatsje tegen de grens met Italie. Wil je een beetje meegenieten van de luxe van Zermatt maar niet al te veel geld uitgeven zit je in Monte Rosa prima.

Appartementen zijn prima en vervoer naar Zermatt is prima geregeld met een eigen treinstation.

En paspoort mee wanneer je naar Italie gaat om pizza te eten :-)

prima accomodatie!

zvi, 2-8-2009

Voor 2e maal hier geweest en weer een heerlijke vakantie gehad. Omgeving is zo prachtig.

Met de trein zit je zo in Zermatt, waar je met de kabelbanen de bergen in kan, of wandelend.

Heerlijk zwembad, lekker rustig in deze periode, net als de fitnessruimte.

Meubilair in woonkamer is erg gedateerd. Dat mag wel eens vervangen worden en moderner.

We gaan zeker nog eens hierheen.

beetje gedateerd

marion misran, 17-5-2009
  • Ligging t.o.v. pistes3

met de krokus week geweest, we waren met 5 personen. de huurprijs was prima. het geheel is wat gedateerd, de receptie ziet er niet uit(is niet goed want eerste contact), het appartement was prima. ski gebied is super (volgens mij het mooiste) let op je bent wel een tijd bezig voordat je daarwerkelijk op de skies staat.

zeer fijne familie Gridling

Klaassen Frans Peter, 18-4-2009

Wij huren al vele jaren twee maal per jaar 3 weken in Mei en Augustus een 6 pers mooi appartement zuidzijde met gezicht op de Matterhorn en Zermatt.

Elk jaargetijde is het hier prachtig

mooie schone ruime appartementen, fijne wandel gebieden in Wallis, heerlijke termaalbaden in Briggerbad en Leukerbad enz.enz.

Groeten van Frans en Christien

beetje gedateerd, zwembad vol met polen/denen,wel lekker n

Peter,Patricia,Danny,Marise,Mark,Marcel, 1-3-2008
    • Ligging t.o.v. pistes5

beetje gedateerd, zwembad vol met polen/denen,wel lekker n stationnetje naast t complex

kamers schoon en doeltreffend.

• Ligging t.o.v. pistes5

Prima appartement met eigen station naar Zermatt (reistijd ongeveer 10 minuten) aan de langlaufpistes, parkeergarage onder het complex en met zwembad. Restaurant naast het complex. Supermarkt op 1 km.

Nadeel pas om 16.00 uur inchecken, soms wachttijd van 2 uur.

Geweldige vakantie gehad

Corina de Graaf, 17-9-2006

Geweldige vakantie gehad. Uitstekend appartement met alles in de buurt. Bergen op te wandelen en de baantjes te nemen, een zwembad en meertje voor de kinderen en de dagelijks gebruikte fitness. Appartement lekker ruim en goed verzorgd. Topper!
    • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben een geweldige wintersportweek gehad in aparthotel Monte Rosa. We hebben heerlijk geskied in Zermatt waar het werkelijk helemaal schitterend is. Het aparthotel heeft zelf 2 pendelbussen die ons in ong. 10 minuten naar Zermatt brachten. Vrijwel iedere avond gingen we nog een duik in het hallenbad nemen. Heerlijk !

We verbleven in een priveappartement met een prachtig uitzicht op onderandere de Monte Rosa! Prima ingericht was dit appartement, alle comfort en gezelligheid was aanwezig.

Ook de receptie was top!

Groeten, René

Tip voor langlaufers : Piste direkt voor de deur.

redelijke appartementen voor een gunstige prijs! En prachtig skien in Zermatt

We hebben een aantal aanbieders voor Monte Rosa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Rosa in Täsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Monte Rosa scoort een 7.07 uit 10 op basis van 15 reviews.