Camping Gemmi 'Agarn'

Camping Info

Meer campinginfo

25 reviews over Camping Gemmi 'Agarn'

• 5Ferry melchers29-07-2019

Nette camping maar onwelkom gevoel

Camping is prima, je staat hier immers voor de omgeving. Maar op veel campings gestaan maar nog nooit zo niet welkom gevoeld. Eigenaren kwamen over alsof we een last waren met alles. Geen glimlach gezien tijdens ons verblijf. Zitten met vrienden aan de bar. Het voelt alsof je hun plezier onderbreekt. Sanitair keurig en netjes onderhouden. Niks op aan te merken!

• 5Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Michiel05-06-2019

Helemaal top!

Voor een lang weekend wielrennen op de bonnefooi op deze camping beland. Keurig onderhouden, overzichtelijke camping met vriendelijke eigenaren en handige (kleine) faciliteiten zoals winkeltje, terras, bar en uitstekend werkende WiFi. Grote staanplaatsen, elektra en waterkraan op elke plek. Camping stond tijdens ons bezoek vooral vol met 55+ers (niks mis mee, lekker rustig). Voor kinderen wat goed onderhouden speeltoestellen, maar verder niet echt ingesteld op jonge gezinnen. Was voor ons ook niet van toepassing.

• 7Eetgelegenheden

Met vrienden

• 2018
    1Jaap17-06-2018

Oersaai en mega onvriendelijk

Nog nooit zo niet-welkom gevoeld op een camping. Eigenaresse erg bot, kortaf en zelfs snauwend tijdens onze check-in. "Sorry dat we klant zijn en willen betalen!" Camping verder erg saai, niks te doen en erg veel 70+'ers op de camping. Omgeving is fantastisch, maar zoek daarvoor een leukere camping in de buurt.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• Oude reviews

5Tonja31-07-2016

Is het niet

Kleine camping. Plaatsen lang maar smal.

Voor kinderen boven de kleuterleeftijd is er niets te doen. Ping pong tafel staat opgeborgen en er is een speeltoestelletje voor peuters.

Sanitair is schoon maar het zijn allemaal aparte hokjes en is een bij elkaar geraapt geheel. De ene wastafel werkt met voetknop de andere met drukknop. Betalen idd de avond ervoren (op zich geen probleem), want 's ochtend is het te druk met brood??

Bi de ingang / receptie is een kleine open bar / bistro waar vaste gasten een de mensen uit het dorp 's avonds zitten. Dit is nogal rumoerig. Eigenaar zou beter kiezen tussen barretje en camping.

Al met al te duur voor wat het is en het komt allemaal een beetje hobbyistisch over.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Jan Brouwer09-09-2014

Camping Gemmi **** Klein maar fijn

Na vijf jaar voor de tweede keer op Camping Gemmi en een nog betere ervaring dan de eerste keer. Na een dag rijden wacht een vriendelijke en behulpzame ontvangst, kun je zelf je plek uitzoeken, eerst installeren en pas de volgende dag aanmelden. Camping met zowel open als schaduwplekken en een goed onderhouden gazon. Dat geldt trouwens ook voor het sanitair, altijd schoon, altijd wc papier, zeep en niet wachten tot er een douche vrijkomt. Goede wifi verbinding tegen een redelijke prijs. Broodjesservice, een keer vergeten te bestellen en eigenaar bakt alsnog de broodjes! Servicegericht dus. Goede uitvalsbasis voor veel mooie wandelingen in een prachtige omgeving.

• 8Hengelaar, 22-11-2013

Prettige kleine camping

Het verblijf op deze camping was voor ons een prettige ervaring. Klein en fijn, rustig en goed. Prettige eigenaar/beheerder. We arriveerden tijdens middagrust maar werden toch direct geholpen. Zelf een plekje uitzoeken en daarna installeren. Het terrein ligt wat achteraf maar is goed te vinden. Het is er rustig, netjes en het sanitair (ruim voldoende) is brandschoon. De plaatsafbakeningen zijn wat moeilijk te zien (doppen in het grasveld). Voor de rest is het voorbeeldig verzorgd. Personeel uiterst vriendelijk en correct. Restaurant viel ons wat tegen maar de bar/terras was gezellig. De receptie annex winkeltje summier. In het dorp minstens twee grote supermarkten gevonden. Prettig ook een bus/treinstation op loopafstand. Prima start voor veel uitstapjes. Alles bijeen een fijne, goede en prettige camping.

• 6Eetgelegenheden

• 7gerda08-10-2013

Mooie plaats.

Mooie camping, schoon sanitair. Jammer dat toen ik ' s morgens ging afrekenen, mij werd verteld dat je dat altijd de avond ervoor moest doen, ik had de regelementen moeten lezen werd mij verteld,nu ik was hier niet van de op de hoogte gebracht en ik vond dit nogal onvriendelijk overkomen., zeker op de manier waarop dit mij gezegd werd. Dat vond ik wel een minpunt.

• 9Fam Vos12-09-2012

Geweldige camping voor natuurgenieters

Prettige camping welke met zorg wordt onderhouden. Wordt door de beheerders vriendelijk gerund en is voorzien van veel extra's. bv plaatsen met riool afvoer, CAI, WIFI, ruime douches, onbeperkt HEET water, Ideale lokatie voor wandelaars,zowel in de directe omgeving als goede uitvalsbasis voor verder gelegen locaties bv Zermat, Aletch gletscher of Saas Fee. Camping heeft beperkte speelgelegenheden voor gezinnen met jonge kinderen. zie ook www.campinggemmi.ch

• 9Rinus Dieleman06-09-2012

fantastische plek

Fijne persoonlijke behandeling door de campingeigenaar,je bent hier geen nummer. Broodjesservice Eigenaren proberen het iedereen naar de zin te maken,mooie plaatsen en alles is keurig netjes. Centraal gelegen om bijv. Zermatt,Saas Fee Leukerbad en zelfs het Binntal en de Aletschgletsjer te bezoeken.Mooi uitzicht vanaf de standplaats. Ook belangrijk voor ons : geen muntjesdouche en echt warm water om af te wassen.

• 7Eric Reyniers08-08-2012

niet overeenkomstig de webside

Mooie camping met een prima ligging en vriendelijke eigenaren die echter niet altijd even consequent zijn. We kregen een plaats van 80m2 (volgens de webside). In realiteit echter slechts 60 m2. Onze auto kon niet op de plek staan. We moesten onze auto elders op de camping plaatsen naast een niet bewoond kampeermiddel. Toen ik mijn auto op een naastgelegen lege plek zette moest ik hem dringend verplaatsen. Onze buur (een Zwitser) mocht zijn auto wel op een naastgelegen plek zetten zonder opmerking van de campingeigenaar. Dat noem ik niet echt gastvrij tegenover buitenlanders.

2 tips over Camping Gemmi 'Agarn'

• Hengelaar, , 22-11-2013

Achter op het terrein zijn de plaatsen rustiger!

• Rinus Dieleman, 06-09-2012

Supermarkten in de buurt in bijvoorbeeld Gampel maar ook dichtbij vis a vis supermarkt bakker en slager. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

2 vragen over Camping Gemmi 'Agarn'

• lammerse john, 27-07-2014

verhuur

is er bij uw camping verhuur van caravans of chalet verhuur

groet john lammerse

• jpunter, 27-02-2010

Camping Gemmi

Heb je geluidsoverlast van de snelweg ? De E62 ligt op zo'n 200m hemelsbreed van de camping... Gaat hier veel verkeer langs ?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig