Camping Du Monument

34 reviews over Camping Du Monument

• 2018
    7Verena25-09-2018

Prima camping

Leuke camping, er word goed schoon gemaakt. Aardig persooneel. alles gaat hier nog met de hand niks gaat hier digitaal. Wel jammer dat er weinnig te doen is maar kleine kinderen kunnen zichzelf meestal wel vermaken. Er is 1 groot veld , 1 zwembad , 1 speeltuin en een hang chill plek voor jongeren met een tafeltennis tafel en 2 picknickbanken overdekt. Eet geleegheid is er wel maar alleen tussen een bepaalde tijd, weinnig keus en heel duur. V Prima camping

• 3Eetgelegenheden

Met vrienden

• 2017
    8Wim21-08-2017

Mooie natuurcamping met veel privacy

Camping was eenvoudig, maar voor ons perfect. Sanitair gedateerd, maar schoon en voldoende. Nooit hoeven wachten op de douches ondanks dat er maar 4 zijn. De camping misschien half bezet, we hadden niet gereserveerd en konden zelf een mooie plek uitzoeken. Alleraardigste eigenaren, heel behulpzaam. We hebben genoten van de omgeving en de camping. Wat betreft de weg, er is altijd wel wat. Wij komen uit de randstad en daar is het ook nooit stil, zelfs 's nachts niet. Daar wel! Goede uitvalsbasis voor tochten. Ligt lekker centraal in het dal. Susten heeft niet zoveel, maar daarvoor kun je ook naar Sierre. Jammer dat Zwitserland zo duur is. Soms nog duurder dan we al verwacht hadden. Wij hadden het er voor over, echter veel toeristen niet meer. Overal was, zelfs midden hoogseizoen, plek zat. Zelfs bij de bezienswaardigheden was het rustig. Eigenlijk jammer voor zo'n heel mooi land.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Familie de Gre21-08-2017

Mooie camping met leuke plekjes in het bos en een

Mooie camping in het bos. Geen afgebakende plekken. Sanitair is oud, maar absoluut schoon. Super vriendelijke eigenares. Ze vertelde ons dat ze niet weten hoe lang de camping nog zal bestaan omdat er een snelweg gepland is richting Brig. Dat zou wel eens einde camping kunnen betekenen. Wellicht dat er daarom niet meer geïnvesteerd wordt in het sanitair. Doodzonde, want een camping als deze kom je maar weinig tegen. Susten zelf is een door dorp. Werkelijk niets te beleven daar. Uitstapje naar het Thermalbad in Leukerbad is zeker aan te raden. Zwembad op de camping is prima.

• 5Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Camping du monument, plaats Leuk, Zwitserland22-07-2017

Rustieke boscamping met zwembad

Prachtige camping met plekjes kriskras in het bos, of op een meer open weide met uitzicht op de bergen: net wat je wilt. Lekker zwembad, keurig schoon, en voldoende sanitair. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 7Eetgelegenheden

• 8Roel K19-07-2017

Mooie plaatsen.

Gezellige camping, erg geschikt voot kinderen, met mooie speelse plekken. De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Het zwembad is prachtig. Het sanitair zou eenupdate en uitbreiding kunnen gebruiken, maar is heel l schoon. Alleen jammer van die verkeersweg.

• 7Eetgelegenheden

• 7Hans19-07-2017

Aan een drukke weg...

Gastvrijeg eigenaren, en gezellige plekken. Maar helaas ligt de camping aan een zeer drukke doorgangsweg waar de hele dag vrachtwagens voorbij jakkeren. Constant herrie van. Het sanitair is schoon, maar ondermaats Er zijn te weinig douches zodat je bijna altijd moet wachten. En voor 3 minuten douchen betaal je weer een halve frank. Warm water om je was met de hand te doen is niet beschikbaar. Tegenvaller dus.

• 5Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Linda08-11-2016

Geweldig!

Als ik terug denk aan alle campings waar ik tot nu toe bent geweest, was dit toch echt mijn droomcamping. Waarom? Omdat dit de enige camping is waar je nog midden in de natuur staat. Geen vaste straatjes of 'alles in hetzelfde rijtje'. Maar heerlijk in de natuur. Wanneer je wilt kun je zelfs verderop de camping helemaal alleen staan in het bos. Maar je kunt er ook voor kiezen wat meer bij de receptie en het zwembad te staan. Het zwembad is heerlijk. De eigenaren zijn echt super vriendelijk en behulpzaam. De staat van het sanitair is prima. Het is altijd schoon. Maar wel verouderd. Alleen dit stoorde ons absoluut niet. Daarnaast kun je vanuit de campings vele wandelingen doen. Kortom: ik kom hier 100% weer terug. Als ik aan Zwitserland denk, denk ik aan deze camping.

• 8Eetgelegenheden

• 7N A21-08-2016

Rustige camping, mooie plekken.

Dit is een prima camping voor wie van rust en ruimte houdt. Ruime plekken, veel keuze, de camping is half leeg, ook in het hoogseizoen. Wel wat prijzig, 56 euro per nacht, maar in Zwitserland is alles heel erg duur. Zwembad is prma, sanitair erg oud, maar schoon. Er is geen wifi, wel gratis bij de supermarkt in Susten.

• 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Cisca29-08-2015

Top camping

Deze camping heeft nog de status van een camping zoals het ooit bedoeld is. Rust met ruime, zelf te kiezen plaatsen. Het is er schoon en bevindt zich in een bergachtige omgeving. Prachtig uitzicht van met name het 'grote veld'. Maar ook mooie plekjes te vinden op andere delen van de camping. Let op:kies een plaats wat verder van de weg, dan heb je gegarendeerd een fantastische verblijf! Veel privacy en de gasten hebben veelal een gezamenlijk doel:de bergen in. Super lieve & vriendelijke campingeigenaren. Echt de moeite waard om deze camping eens te zoeken;voor alle leeftijden wat wils. Dit jaar geen wifi(op 3km.afstand was dit wel bij de Tourismusinformation)...wrs.volgend gerealiseerd bij de receptie op de damping.

• 8Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8Tanja27-08-2015

Helemaal top

Centraal gelegen camping met alles dat nodig is voor een vakantie in de bergen. Betrokken, behulpzame en supervriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan. Sanitair dat altijd schoon is en een heerlijk zwembad. Geschikt voor vakanties met kinderen in alle leeftijden, maar ook voor mensen zonder kinderen. De camping ligt op een groot terrein in het bos en heeft ruime zon- en schaduwplekken. Wij hadden een plek op het grote veld en daar hoor je 's nachts de Rhone en niets vanaf de doorgaande weg.

Anders

1 tip over Camping Du Monument

• Will, 04-12-2012

Lötchenthall, picknick aan de stroom, leuk met kinderen. Kunnen met mooi weer lekker spelen in het water

3 vragen over Camping Du Monument

• E.v.Loenen, 09-01-2014

tarieven

Hallo. Wie kan mij eens wat meer vertellen over de tarieven per nacht voor een staanplaats (met tent) medio begin augustus. Wordt er voor kinderen (2 en 9 jr) nog extra gerekend? Ik kan er namelijk niets over vinden. Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

• Janneke, 06-09-2013

leuke plaatsen

wij willen in februari, als het weer mogelijk is om te reserveren, hier een plaatsje reserveren. Wie o wie heeft nog goede tips voor een goede plek.

we willen niet aan de kant van de weg. En ook niet op het open veld. We komen met een caravan. (zonder mover). Beetje bosrijk zou wel leuk zijn, als het tenminste makkelijk te bereiken is met de caravan.

• Riske, 15-03-2010

Camping du monument plek 125/126

Wij hebben aangewezen gekregen op deze camping plak 125 en 126, wie weet of dit mooie plekken zijn met uitzicht?? bedankt!!!

Fam. Marijnissen, 21-07-2013

Hallo Riske, De plaatsen 125 en 126 zijn bosplaatsen ( de camping kent veldjes en vrije plaatsen in het bos ). De plaatsen liggen vrijer en verspreider dan op een veldje. Deze plaatsen hebben veel schaduw. Uitzicht is beperkt. ( dit is op de veldjes weer meer ). Veel vakantieplezier op deze schitterende camping waar wij al 18 jaar komen!!!

delgerj, 08-09-2013

Hallo. Ik lees dat u al vele jaren naar deze camping gaat. Misschien kunt u ons wat goede tips geven voor een geschikte plaats op deze camping, ik begreep trouwens uit de mail die ik met deze camping heb gecorrespondeert dat men vanaf februari weer kunt bespreken. Wij willen graag volgend jaar juli naar deze camping gaan. Een paar jaar geleden zijn we naar bella tola geweest, maar deze camoing spreekt mij toch meer aan. Wij willen graag niet langs de weg staan, maar ook niet op het open veld, en wij komen mey een carava. Burstner 430. Een beetje. Beschut zou leuk zijn, maar het moet wel gemakkelijkte bereiken zijn, want wij hebben geen mover. Alvast bedankt voor de moeite mocht u ons de tips willen geven. Groeten janneke

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig