7,6

89 reviews over Camping Bella Tola in het Nederlands

Rustige Camping

Annemarie
17-8-2008

Ga naar deze camping als je van de mooie zwitserse natuur houdt, mooi startpunt voor bergwandelingen..er is verder weinig te beleven. Vooral voor jongeren is er weinig te doen. Zwembad helaas nogal koud.

Gereisd Met partner in Sun Aug 17 2008 11:12:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absoluut geen 4* waard

Erwin
3-8-2008

Als dit 4* is, klopt het systeem van beoordelen niet. Wel ruime plaatsen. Zeer krappe paden om met de caravan door te moeten. Sanitair sterk verouderd. Douches bijna niet in te stellen, gevaarlijk voor kinderen (verbranden)! Camping die wordt uitgemelkt door de uitbater. Sterrensysteem moet echt worden aangepast! Hooguit 2 sterren.

Gereisd Familie in juli 2008

Zeer onvriendelijke camping

niet belangrijk
18-7-2008

Zwembad is niet groot met zoveel gasten. Geen apart kinderbadje, restaurant is zeer onvriendelijk. Mensen praten geen duits en doen hun best niet eens om je te woord te staan. Zeer onvriendelijk voor de kinderen. Wij zaten hier 3 dagen in een stacaravan van eurocamp. Maar we stonden tussen de seizoenbewoners van Zwitserland en voelden ons zeer ongelukkig. Deze mensen konden je wel wegkijken en waren zeer nukkig.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Nette camping

Martijn en Susan Pulles
13-9-2007

Nette camping. In de omgeving niet zo veel te doen. Goed sanitair. Eten was redelijk. Campingplaats was redelijk goed. Beetje druk.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een week op deze camping gestaan en hebben het

Eliza
1-9-2007

Wij hebben een week op deze camping gestaan en hebben het prima naar ons zin gehad. Natuurlijk zijn er altijd wel minpuntjes te melden, maar de prachtige natuur maakt veel goed!

Als je vind dat deze camping niet in een toeristische omgeving ligt ben je volgens mij niet van de camping af geweest, want wij wisten bijna niet waar we uit moesten kiezen om naar toe te gaan...

Het tentenveldje van Vacansoleil ligt wat onder aan de camping, dus elke keer een stevige wandeling naar boven... Wel jammer dat er geen waterkraan is bij het veldje. Het sanitair vonden wij brandschoon. Er lag echt geen vuiltje. Het is niet supermodern. De babybadkamer was voor onze drie kleintjes perfect, lekker badderen in alle rust en in een rustieke omgeving! Er was voor kinderen niet veel te doen. Alleen een pingpong tafel en een klein speeltuintje. Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt. Als wij nog eens naar Wallis gaan, komen wij hier zeker terug!

Gereisd Familie in augustus 2007

De camping lag niet echt in een toeristische buurt

Spissens
28-8-2007

De camping lag niet echt in een toeristische buurt. In het dorpje Susten zelf was niet veel te beleven. Op de camping waren ze zeer onvriendelijk. Het sanitair werd volgens mij niet dagelijks gereinigd. Het blad werd enkel afgetekend. Eind augustus was er al niets meer van animatie voor de kinderen te beleven. Het zwembad was ook niet verwarmd in tegenstelling tot wat in de brochure vermeld stond.

Gereisd Familie in Tue Aug 28 2007 18:21:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke, rustige camping

patrick
19-8-2007

leuke, rustige camping. Zwembad is oke, alleen hing er vanaf begin van de middag een vette frituurwalm (van het restaurant en/of de snackbar). winkeltje is prima, aardige mensen. Sanitair was matig: lekkage werd niet gerepareerd, na half augustus werd er nog maar 1 keer per dag gereinigd. Geen camping voor disco-jeugd, maar wel mooi startpunt voor natuurliefhebbers.

Gereisd Familie in augustus 2007

Met 2 kleine kinderen naar deze camping geweest

Edith
19-8-2007

Met 2 kleine kinderen naar deze camping geweest. We hadden een tent geboekt. De camping is ons prima bevallen. De camping heeft een prachtig uitzicht op de bergen, is vrij klein, overzichtelijk en rustig. Leuk zwembad dat voor kleine kinderen erg geschikt is. Animatie was minimaal en half augustus alweer vertrokken. De meeste tenten staan bij elkaar. De mobilhomes staan bij elkaar. Naast de natuur is er voor elke leeftijd veel te beleven in de omgeving. Een aanrader is de kleine (maar stijle!) wandeling naar boven waar je kunt genieten van rosti of kaasfondue in een kleine berghut. Ook de wandeling naar de Butanbrug met zijn vele gebedsvlaggetjes is erg leuk. Het enige minpunt vonden wij het gebrek aan water en afvoerputje bij de campingplaatsen zelf. Maar verder was de camping top!

Gereisd Anders in augustus 2007

Mooie camping met veel uizicht op de bergen

Willem
3-8-2007

Mooie camping met veel uizicht op de bergen. HEt sanitair is schoon ( het word per dag schoongemaakt ) Het zwembad is ook prima met duikplank je mag met balletjes spelen en de diepte is pretig van 2 meter tot 1,5 en je hebt nog een kinderbad. Het enig minpuntje is dat er slechte animatie is voor zo ver ik weet dit jaar. Er word weinig georganiseerd en dat is wel jammer.

Gereisd Anders in Fri Aug 03 2007 18:00:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping, prachtige omgeving, begin juli, wanneer het

Marian Cornelissen
2-6-2007

Leuke camping, prachtige omgeving, begin juli, wanneer het nog niet zo druk is prima vertoeven op Bella-Tola. Over 4 weken weer!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2006

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Tola in Susten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Tola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.