7,1

89 reviews over Camping Bella Tola in het Nederlands

rustig gelegen in een mooie omgeving

Annet
25-7-2011

De eigenaren van de camping proberen de camping iets te updaten, maar er is nog wel wat te doen. Wij hadden een bungalowtent vanTO, de tent was vrij nieuw en de dames van TO waren erg OK. Alleen staan de tenten ver van het toiletgebouw en is de weg er naar toe nogal hellend. Met kleine kinderen is dit zeker een nadeel. Op de camping kun je een fiets of mountainbike huren, het gebruik is de eerste vier uur gratis! De kidsclub is leuk, "Tipi" doet erg zijn best, alleen de locatie van de kidsclub is sober (in een schuur/garage waar ook aan 1 zijde de fietsen voor de verhuur in staan). De camping ligt in de natuur, voor boodschappen moet je toch eigenlijk met de auto. Er is een campwinkeltje, maar met beperkte openingstijden. Wij hebben het helaas niet getroffen met het weer, maar ook met goed weer blijft het bij 1 keer op deze camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Prima camping.

R mabelis
21-7-2011

Kleine gemoedelijke camping. Verouderd sanitair,maar super schoon en altijd warm water. Restaurant heerlijk gegeten voor redelijke prijs. Supermarkt duur, in dorp zit n grote Migros. Leuke uitstapjes mogelijk, o.a. Aletsch gletsjer, Fam.pas voor 70.00 Euro voor alle stations de gehele dag,incl MGB trein. Deze trein rijdt tussen alle opstapplaatsen naar de gletsjer. In Bettmeralp heerlijke vers belegd broodje gegeten bij de bakker. Tenten TO hebben geen leuke plaatsen op deze camping,weinig ruimte.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Mooie camping op fantastische plek!

Harry M.
20-7-2011

Mooie rustige camping in mooie Wallis dal. Zeer vriendelijke beheerder.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijke, mooi gelegen camping

idh
8-7-2011

We waren hier in juni een paar dagen, in een huurtent. Dat is prima bevallen. De camping straalt vriendelijkheid en gemoedelijkheid uit, de camping is ook niet erg groot. Het sanitair is misschien wat verouderd, maar het is schoon. Ik geloof dat er in dit najaar begonnen wordt met het opknappen van de sanitairgebouwen. Er is een zwembad en een speeltuintje op de camping, jongere kinderen hoeven zich er ook niet te vervelen. Verder leent de omgeving zich erg goed voor uitstapjes, de regio is erg mooi en er valt genoeg te bezichtigen. Mocht je deze kant op gaan, je kunt vanaf Kandersteg met de autotrein. Deze gaat om het kwartier. Alternatief is een heel stuk om. Ik zou niet m'n hele vakantie hier doorbrengen, maar voor een paar dagen tot een weekje is wat mij betreft zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Prachtige omgeving

Janneke
15-6-2011

Goede, nette en vrij rustige camping (in ieder geval in juni). Mooi groot zwembad (helaas niet verwarmd, maar temperatuur was oke) en prima restaurant (ook voor vegetariers!), maar wel vrij duur. Wat mij betreft gaat het bij Bella Tola niet zozeer om de camping maar veel meer om de omgeving. Prachtig gelegen en heel veel mogelijkheden voor wandelingen en bezoek aan leuke stadjes (Sion, Brig, Leuk)

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

super kids camping

Peter uit Enschede
23-5-2011

Leuke camping, compact en op een perfecte lokatie. Voor de kids is er de kidsclub en ook is het een prima lokatie om er op uit te trekken. Vorig jaar zijn we ook geweest en in 2011 gaan we weer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

perfecte camping met prachtig uitzicht

Remco
8-5-2011

Op 13- en 14-jarige leeftijd was ik hier met mijn ouders geweest, omdat de plek mij ontzettend veel goede herinneren heeft gegeven ben ik in 2004 terug gegaan. Op dat moment zie je de camping door een iets minder roze bril uiteraard, maar goed, dat drukte de pret absoluut niet. De prijzen van het eten liggen inderdaad wat hoog, maar goed, je bent immers in Zwitserland. Voor de mensen die echt goedkoop willen eten, zouden misschien wat meer vanuit NL moeten inslaan. Sanitair is idd gedateerd, maar daar heb ik persoonlijk geen problemen mee. Het was er elke dag mooi weer, iets waar de omgeving om bekend staat. 's Ochtends stonden we vaak op met het uitzicht op een heiig dal, prachtig! En verder hebben we veel aan het zwembad gelegen en liggen zonnen. We zijn in 1 week maar 1x wezen wandelen, maar de omgeving heeft legio uitstapmogelijkheden (ook voor wielrenners/ mountainbikers). Ik verzeker dat iedereen die kinderen heeft t/m leeftijd van 15jaar er een ontzettende leuke tijd zal hebben.

Gereisd Met partner in juli 2004

Goede uitvalsbasis voor dagtochten.

Rens
19-9-2010

Wij hebben op deze camping een bungalowtent voor 4 nachten in hte naseizoen gehuurd. De campings was netjes bijgehouden. accomidaties (toiletgebouw, zwembad, etc.) zijn niet de nieuwste meer, maar worden wel goed bijgehouden / schoongehouden.

Wij vonden deze camping een erg prettige uitvalsbasis voor enkele dagtochten in de omgeving. De directe omgeving (met name Lótschental) is erg mooi. Het zwembad is prima om te ontspannen na een dagtocht. Eten in het restaurant is wel erg prijzig voor een simpele hap. Maar dit is inherent aan Zwitserland...

Gereisd Met partner in Tue Aug 31 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

regen regen regen

Heijne
14-9-2010

"het regent nooit in Wallis, maar als het regent blijft het hangen" die pecht hadden wij dus! De camping is prima. Wij zaten in een tent en dat was prima verzorgd. Het was wel een stukje lopen naar het toiletgebouw, dat was snachts in de regen niet zo'n pretje. Er was een aparte ruimte waar we onze baby konden wassen en badderen (met kachel), ideaal! De animatie was prima, niet heel uitgebreid, maar onze zoon van 6 vond het erg leuk. Jammer was dat er meerdere (pogingen tot) inbraken werden gepleegd in de tenten. Wel eng als er mensen snachts door je tent lopen vlaklangs je kinderen.... zwembad is leuk, met duikplank, maar wel erg koud. Vanaf de camping kun je prachtige uitstappen maken. Zwitserland is een erg mooi land, zelfs als het regent. Wat ons tegenviel waren de prijzen, behoorlijk wat duurder dan in Nederland! Vooral de boodschappen! Wij gaan zeker nog eens terug naar Wallis, maar dan wel hopen dat de zon schijnt!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Lastig als het regent

Gerdy Snijders
28-8-2010

Op zich is dit een prima camping. Lekker rustig. Sanitair is voldoende, al had ik mijn twijfels over de manier waarop men schoonmaakte (natte doek zonder schoonmaakmiddelen). We hadden slecht weer en dan schieten de speelmogelijkheden voor kinderen wat tekort. Zwembad is prima, relatief klein speeltuintje. Zelf vond ik de camping behoorlijk prijzig.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Tola in Susten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Tola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.