Weer vandaag24°

88 reviews over Camping Bella Tola in het Nederlands

schitterende omgeving

ECO
11-9-2011

Net terug van 14 dagen vakantie op deze camping. Schitterende omgeving. De camping vind ik niet echt kindvriendelijk, 1 klein speeltuintje en een zwembadje, verder was het sanitair erg oud, 1 van de gebouwen wordt binnenkort gerenoveerd. Wij zaten in een kant en klare bungalowtent en we zijn super goed ontvangen. De omgeving is super voor wandelaars. De plaats Sion is ook leuk om eens te zien, daar staan 2 mooie kastelen/burchten. Wil je naar de Aletschgletscher, koop een ticket voor 40 frank en je kan dan met de trein van Mörel t/m Fiesch en in alle liften, is echt de moeite waard. Verder zijn we naar Gornegrat geweest. Het adlerpad in de buurt van de camping is een leuke maar spannende wandeling. Op de camping is verder heel veel informatie over de omgeving te vinden. Ze zijn erg gastvrij. Dat Zwitserland duur is wistten we al, maar dat het zo duur zou zijn, daar schrokken we van.

Gereisd Met partner in augustus 2011

leuke camping voor op doorreis naar Italië

anja
2-9-2011

Bella Tola is een erg leuke kleine camping in een zeer mooie omgeving. Je kunt er vanaf de camping zo de natuur in lopen en hele mooie plaatsjes dichtbij. Een echt wandelgebied. Op de camping zelf is er af en toe wat te doen voor wat oudere jeugd zoals voetballen of volleyballen, maar meestal ben je overdag in de bergen en savonds ben je op de camping dus is het erg lastig voor de jongen van het animatieteam om iets leuks te doen, hij doet er wel zijnbest voor. Wij hebben een erg leuke tijd gehad (5 dagen) en het sanitair viel best mee we hadden echt oude troep verwacht maar het viel mee.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige camping

M.Donker
31-8-2011

We zijn hier een week gewest en het is ons erg goed bevallen. We waren met onze twee dochters van 12 en 17 jaar. Het is een rustige camping met een heerlijke zwembad. Geen onvriendelijke eigenaar ontmoet. De tenten van de touroperator staan wel wat op elkaar maar we vonden het prima te doen. We hebben genoten van de uitstapjes. Fikse klim en wandeltochten. Vooral naar cabine moirie is echt de moeite. Linda van de touroperator was erg vriendelijk en hulpvaardig. Als het aan mij ligt gaan we volgende jaar weer naar Bella tola.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving, nette camping

Sanne
28-8-2011

Nette camping, ruime plaats (nr 160) Was eerst wat onduidelijkheid over grootte plaats, omdat bordjes op grond lagen en waar een vrije electr. aansluit, was, neem genoeg kabel mee, campingeig kwam het keurig uitleggen. Plaats met gras en stenen ondergrond.Sanitair prima, wel eighties look, maar zeer schoon. In 2012 zou een sanitairgebouw vernieuwd worden. Prima zwembad, misschien wat koud. De kids (4 en 6)vonden de glijbaan geweldig. Deze kwam uit in kinder cq babybadje, doordat de glijbaan in dit badje uitkomt, is het wel wat minder voor de hele kleintjes. Tip als je frites vraagt in restaurant of bij het afhalen, zeg dan zonder kruiden. Standaard doen ze er namelijk kruiden, soort kruidenpaneermeel. De kids vonden dit heel vies: De do's met kids: wandelen in omgeving camping. Bezoek aan Saas Fee, Spielboden marmotten voeren, Brigerbad, groot zwembad, Eggishorn, Aletsch gletser. Bezoek Zermatt wel heel duur en heel heel druk met toeristen. (alternatief Saas Fee, kabelbanen veel goedko

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

prachtig gelegen in het Rhone dal

Cecile Buzing
28-8-2011

we hebben hier prima gestaan. Hoewel er veel verhuuraccomodatie is, en vaste plekken beinvloedt dit niet de sfeer van de camping. Zwembad is verwarmd maar niet té, zodat iedereen er ook weer eruit gaat. Leuk veld eromheen om lekker in de zon te zitten. Leuke duikplank voor de jeugd. Goed sanitair met lekker warm water, ook schoon. Heerlijk elke dag het dagmenu gegeten tegen een redelijke prijs, daar valt bijna niet tegenaan te koken. In de omgeving is genoeg te doen, wandelen, fietsen en klettersteigen. Tip: neem een lift naar boven! Zwitserland is wel duur, als je brood koopt voor 4 mensen voor één dag ben je zo 15-20 franc kwijt

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Mooie locatie, heerlijk eten, prima plek

fam. W
24-8-2011

Camping is prima, staan wel veel huur tenten op een klein veldje, maakt het er niet mooier op. andere veld is prima, veel ruimte, leuk zwembadje, gezellig barretje met wifi bij het zwembad. Restaurant is super! met de huidige koers wel erg prijzig. Wij vonden de eigenaar prima en aardig. Sanitair is verouderd maar wel schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heel mooi

Inge
20-8-2011

Een mooie verzorgde camping. Veel bloemen en keurig onderhouden. De toiletgebouwen waren idd wat verouderd maar wel schoon en alles functioneerde prima. Grote staanplaatsen. Prima restaurant en gezellig terras. De camping was wel erg prijzig, zeker met de huidige koers van de zw frank.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

het is niet meer wat het geweest is.

Nella W.
17-8-2011

We zijn voor het 7e jaar op deze camping geweest.Het is een fantastische plek met mooi uitzicht op de Gemmipas.De staanplaatsen zijn qua grootte prima, maar soms wel ongelijke plaatsen, wat voor caravans lastig is om in en uit te manoeuvreren. Het sanitair is nu echt aan vervanging toe,zeer verouderd.Het winkeltje is erg duur.Het is daarom de moeite om naar de plaatselijke supermarkt te gaan.De vriendelijke, sociale nederlandse manager is helaas weg.Wat het persoonlijke karakter van de camping niet tegoed doet.De zwitserse eigenaar is ronduit onaardig en zelfs op het onbeschofte af. Jammer, onze kinderen en wij hebben het er altijd leuk gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Redelijke camping, aan verbetering toe

Fam. Polman
6-8-2011

Wij huurden een tent van TO. We stonden helaas onder de bomen, dus niet de beste plek qua zon maar wel gezellig straatje. Locatie kinderclub is aan vervanging toe. Donker, klein en ongezellig daardoor weinig animo. (waarom niet bij het zwembad?) Water moet je boven halen bij het enige kraantje. Dat is te ver lopen en is ook nog tegen de helling op. Toiletgebouwen schoon maar aan vervanging toe. Winkeltje te klein en te duur. Zonde van je geld. Het zwembad is leuk maar wel koud. Wij hebben het een week, mede door de prachtige omgeving, prima naar ons zin gehad maar qua camping hoef ik niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

rustig gelegen in een mooie omgeving

Annet
25-7-2011

De eigenaren van de camping proberen de camping iets te updaten, maar er is nog wel wat te doen. Wij hadden een bungalowtent vanTO, de tent was vrij nieuw en de dames van TO waren erg OK. Alleen staan de tenten ver van het toiletgebouw en is de weg er naar toe nogal hellend. Met kleine kinderen is dit zeker een nadeel. Op de camping kun je een fiets of mountainbike huren, het gebruik is de eerste vier uur gratis! De kidsclub is leuk, "Tipi" doet erg zijn best, alleen de locatie van de kidsclub is sober (in een schuur/garage waar ook aan 1 zijde de fietsen voor de verhuur in staan). De camping ligt in de natuur, voor boodschappen moet je toch eigenlijk met de auto. Er is een campwinkeltje, maar met beperkte openingstijden. Wij hebben het helaas niet getroffen met het weer, maar ook met goed weer blijft het bij 1 keer op deze camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Tola in Susten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Tola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.