Camping Bella Tola

Meer campinginfo

100 reviews over Camping Bella Tola

• 9 T Reitsma 01-07-2015

Zeker weer

Mooie ligging en zeer vriendelijke en behulpzame leiding

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9Wil en Lies08-06-2015

Waard om langer te blijven

Op moment van aankomst waren we van plan één of twee weken te blijven. We zijn er nu bijna vier weken. Een rustige camping zonder verkeerslawaai met goed en schoon sanitair en vriendelijke leiding. We vonden een plek met zicht op de bergen rondom voor het juiste vakantiegevoel. Het is een prachtige wandelomgeving met indrukwekkende natuur. En het weer is ook eind mei en begin juni prima. Er zijn in Wallis veel bezienswaardigheden die van hieruit goed zijn te bereiken.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Kim05-06-2015

Nog een keertje

Voor het vier de jaar op deze camping. De omgeving is niets veranderd, maar op de camping zijn ze druk bezig met alles op te knappen. De ingang en rond om het zwembad is alles meer open en moderner. De staan plaatsen worden goed bij gehouden en ook het sanitair is oud maar schoon.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 6The Special One30-07-2014

Goede camping voor wandelaars, wel verouderd.

Camping ligt midden in uitgestrekt wandelgebied. Erg mooi. Vanaf camping direct 20-30 routes. Camping zelf heeft opknapbeurt nodig. Zwembad verouderd maar wel schoon. Eigenaar moet qua uitstraling aan de slag om z'n gasten naar de toekomst toe te behouden. Veel ouwe hutten van seizoensplaatsen. Ziet er merendeels echt niet uit en camping onwaardig. Winkel slecht, bediening onaardig. Restaurant prima maar Zwitserse prijzen. Plaats touroperator was prima.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 6H.Brouwer15-06-2014

alleen leuk voor zwembadliefhebbbers

Zeer beperkte wandelgelegenheid in de omgeving. Niet veel te beleven in de omgeving. Personeel relatief klantvriendelijk voor de landstreek

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 9Miranda16-08-2013

Echte 'alpencamping': aanrader!

Wat een fijne camping! Wij hebben 1 week op Bella Tola doorgebracht en hebben genoten! Bij aankomst waren wij vrij om zelf een voor ons geschikte plek uit te kiezen. Door de terrasvorming is er voldoende privacy, al is het wel even zoeken naar een plek met schaduw. Het sanitair is verouderd, maar ontzettend schoon.

Voor de jonge kinderen is er een kleine speeltuin met basisspeelapparaten, deze volstaat helemaal. Verder is er een klein zwembadje met een glijbaan aanwezig. Het water is fris! Ook het grote zwembad is om af te koelen, niet om een hele dag in te dobberen. Het bad is schoon en zonder chloor, best een verademing vergeleken met andere zwembaden. Even wennen aan de diepte m.b.t. heel kleine kinderen: er is geen afscheiding direct aan het zwembad, wat in de avonduren tijdens het diner wel even lastig kan zijn. Het restaurant is TOP, ook m.b.t. kleine kinderen: een heuse 'kinderkaart' met leuke gerechten voor een fijne prijs. Het personeel is ontzettend vriendelijk!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Jolanda04-07-2013

Leuke camping in de natuur

Camping ligt mooi aan rustige weg buiten het dorp, bergop, ver van de drukke weg door het Rhonedal. De plaats van onze tent van touroperator was ruim en door terrasvorming het je wel wat privacy, zeker in het voorseizoen. Sanitair is wat verouderd, maar werd goed schoongehouden (toen wij er waren was het wel rustig). Zwembad vond onze zoon van 2 jaar vrij koud. De speeltuin was volgens bordjes gesloten wegens onderhoud. Er waren geen werkzaamheden te zien, dus heeft hij er gewoon gespeeld. Eén avond was er wat geluidsoverlast door festival dat de campingeigenaar organiseerde voor de lokale bevolking.

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 10Dave Ligthart05-08-2012

Geweldige camping.

Erg leuke camping. Ik heb begrepen dat aan het eind van dit seizoen alle sanitair gebouwen vlak gaan en er nieuwe voor terug komen. Prachtige omgeving je zit echt op de berg in het bos. Wij zaten in een touroperator tent en dat was best te doen. De begeleider Kim is echt een topper, altijd lachen en altijd vriendelijk. Er is gratis fietsen verhuur die de meesten maar 1x gebruiken omdat het een beste klim is om weer naar boven te komen.
    Het enige nadeel is dat er niets te doen is voor de pubers 's avonds.

• 10Eetgelegenheden

• 7Johan Seip03-08-2012

Prima Camping

Wij hebben 10 dagen op camping Bella Tola verbleven in een tent van de touroperator. Prima Camping zonder veel voorzieningen. Houd er wel rekening mee dat het stijl lopen is richting het sanitair!

Met vrienden

• 8Groningen29-07-2012

mooie, rustige, gemoedelijke camping

Prachtige camping. Heerlijk rustig. Fantastisch uitzicht. Geen verkeerslawaai. Alles netjes onderhouden. De toiletten en douches zijn inderdaad gedateerd, maar wel schoon!! Altijd warm water en nooit geen wachttijden. Het ontvangtst en begeleiding van de touroperater was super. De ingerichte tent was ook goed in orde. De ingerichte tenten staan in leuke straatjes, in terrassen. De kleintjes spelen leuk met elkaar bij de tent of in het kleine speeltuintje. De oudere kinderen zoeken elkaar wel op bij de ping pong tafel of bij het zwembad. 's avonds is er wel eens live muziek bij het restaurant of ze draaien zelf muziek bij de bar voor op de camping. Deze muziek was bij onze tent niet meer te horen.Dit is een camping om nog eens terug te komen.

• 7Eetgelegenheden

5 tips over Camping Bella Tola

• Dave Ligthart, 05-08-2012

Ga eens naar Saas-Fee en de dorpen rond Saas-Fee. Je kan de mooiste wandelingen doen waar je alleen maar parkeer kosten hebt hoogste was 8 frank ( €1=0,83 frank) voor een hele dag. En koop bergschoenen die heb je echt nodig.

• Kim, 26-06-2012

Neem zo veel mogelijk eten mee, maar let wel op dat ze je niet aanhouden bij de grens. officieel mag je maar voor een dag boodschappen invoeren. ps. uw courier mist de lekkere dingen uit nederland. ;)

• Kim, 05-06-2015

De Zwitsers zijn gek op vrije dagen en vieren alles wat er maar te vieren valt. Dat betekent sims een muziek fanfare in de ochtend of een vlieg show boven de camping.

0 vragen over Camping Bella Tola

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200