Weer vandaag13°
6,7

88 reviews over Camping Bella Tola in het Nederlands

Waard om langer te blijven

Wil en Lies
8-6-2015

Op moment van aankomst waren we van plan één of twee weken te blijven. We zijn er nu bijna vier weken. Een rustige camping zonder verkeerslawaai met goed en schoon sanitair en vriendelijke leiding. We vonden een plek met zicht op de bergen rondom voor het juiste vakantiegevoel. Het is een prachtige wandelomgeving met indrukwekkende natuur. En het weer is ook eind mei en begin juni prima. Er zijn in Wallis veel bezienswaardigheden die van hieruit goed zijn te bereiken.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog een keertje

Kim
5-6-2015

Voor het vier de jaar op deze camping. De omgeving is niets veranderd, maar op de camping zijn ze druk bezig met alles op te knappen. De ingang en rond om het zwembad is alles meer open en moderner. De staan plaatsen worden goed bij gehouden en ook het sanitair is oud maar schoon.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede camping voor wandelaars, wel verouderd.

The Special One
30-7-2014

Camping ligt midden in uitgestrekt wandelgebied. Erg mooi. Vanaf camping direct 20-30 routes. Camping zelf heeft opknapbeurt nodig. Zwembad verouderd maar wel schoon. Eigenaar moet qua uitstraling aan de slag om z'n gasten naar de toekomst toe te behouden. Veel ouwe hutten van seizoensplaatsen. Ziet er merendeels echt niet uit en camping onwaardig. Winkel slecht, bediening onaardig. Restaurant prima maar Zwitserse prijzen. Plaats touroperator was prima.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

alleen leuk voor zwembadliefhebbbers

H.Brouwer
15-6-2014

Zeer beperkte wandelgelegenheid in de omgeving. Niet veel te beleven in de omgeving. Personeel relatief klantvriendelijk voor de landstreek

Gereisd Met partner in juni 2014

Echte 'alpencamping': aanrader!

Miranda
16-8-2013

Wat een fijne camping! Wij hebben 1 week op Bella Tola doorgebracht en hebben genoten! Bij aankomst waren wij vrij om zelf een voor ons geschikte plek uit te kiezen. Door de terrasvorming is er voldoende privacy, al is het wel even zoeken naar een plek met schaduw. Het sanitair is verouderd, maar ontzettend schoon.

Voor de jonge kinderen is er een kleine speeltuin met basisspeelapparaten, deze volstaat helemaal. Verder is er een klein zwembadje met een glijbaan aanwezig. Het water is fris! Ook het grote zwembad is om af te koelen, niet om een hele dag in te dobberen. Het bad is schoon en zonder chloor, best een verademing vergeleken met andere zwembaden. Even wennen aan de diepte m.b.t. heel kleine kinderen: er is geen afscheiding direct aan het zwembad, wat in de avonduren tijdens het diner wel even lastig kan zijn. Het restaurant is TOP, ook m.b.t. kleine kinderen: een heuse 'kinderkaart' met leuke gerechten voor een fijne prijs. Het personeel is ontzettend vriendelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Leuke camping in de natuur

Jolanda
4-7-2013

Camping ligt mooi aan rustige weg buiten het dorp, bergop, ver van de drukke weg door het Rhonedal. De plaats van onze tent van touroperator was ruim en door terrasvorming het je wel wat privacy, zeker in het voorseizoen. Sanitair is wat verouderd, maar werd goed schoongehouden (toen wij er waren was het wel rustig). Zwembad vond onze zoon van 2 jaar vrij koud. De speeltuin was volgens bordjes gesloten wegens onderhoud. Er waren geen werkzaamheden te zien, dus heeft hij er gewoon gespeeld. Eén avond was er wat geluidsoverlast door festival dat de campingeigenaar organiseerde voor de lokale bevolking.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige camping.

Dave Ligthart
5-8-2012

Erg leuke camping. Ik heb begrepen dat aan het eind van dit seizoen alle sanitair gebouwen vlak gaan en er nieuwe voor terug komen. Prachtige omgeving je zit echt op de berg in het bos. Wij zaten in een touroperator tent en dat was best te doen. De begeleider Kim is echt een topper, altijd lachen en altijd vriendelijk. Er is gratis fietsen verhuur die de meesten maar 1x gebruiken omdat het een beste klim is om weer naar boven te komen.
Het enige nadeel is dat er niets te doen is voor de pubers 's avonds.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Prima Camping

Johan Seip
3-8-2012

Wij hebben 10 dagen op camping Bella Tola verbleven in een tent van de touroperator. Prima Camping zonder veel voorzieningen. Houd er wel rekening mee dat het stijl lopen is richting het sanitair!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

mooie, rustige, gemoedelijke camping

Groningen
29-7-2012

Prachtige camping. Heerlijk rustig. Fantastisch uitzicht. Geen verkeerslawaai. Alles netjes onderhouden. De toiletten en douches zijn inderdaad gedateerd, maar wel schoon!! Altijd warm water en nooit geen wachttijden. Het ontvangtst en begeleiding van de touroperater was super. De ingerichte tent was ook goed in orde. De ingerichte tenten staan in leuke straatjes, in terrassen. De kleintjes spelen leuk met elkaar bij de tent of in het kleine speeltuintje. De oudere kinderen zoeken elkaar wel op bij de ping pong tafel of bij het zwembad. 's avonds is er wel eens live muziek bij het restaurant of ze draaien zelf muziek bij de bar voor op de camping. Deze muziek was bij onze tent niet meer te horen.Dit is een camping om nog eens terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Andere kijk op dingen

Kim
26-6-2012

Na vier jaar aan de kust gewerkt te hebben wilde ik nu eens in de bergen. En dat heb ik gekregen. wat een mooi uitzicht van overal op de camping. Lekker zonnen aan het zwembad met uitzicht op de besneeuwde bergtoppen. gratis fietsverhuur, gratis wifi en gratis zwitserse vriendelijkheid. ontzettend veel te doen als je van een active vakantie houd. de camping is gelegen 2 km van Susten. wel een nadeel als je geen auto hebt want het is 2 km steil omhoog. houd rekening met hoge prijzen. (2 kipfilet voor 7 euro) De camping winkel heeft niet veel te bieden maar genoeg om de eerste dag door te komen. in Siere en Visp zijn de Lidl en Aldi te vinden maar in Suste zijn ook twee supermarkten. Siesta is hier van ongeveer 12:00 tot 13:30. het zwembad is iets verwarmd en open van 0700 tot 2100. Hilights : wandelen, bubbelen in Leukerbad, wandelen, Marmotten voeren in Saas Fee, wandelen, leuk in leuk en o ja, wandelen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Tola in Susten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Tola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.