7,6

89 reviews over Camping Bella Tola in het Nederlands

Prima camping

AM de Gunst
31-7-2017

Na het lezen van de vorige behoorlijk negatieve recentie moet ik echt wat recht zetten, misschien is de camping op een aantal punten wat verouderd, maar alles is netjes onderhouden en het sanitair wordt keurig schoon gehouden, de douches zijn klein maar zonder muntjes heerlijk warm water en een flinke straal. De plaatsen zijn lekker ruim en voldoende plekken met schaduw, en een heerlijk schoon koel zwembad met een gezellig restaurant en bar. En dat alles in een schitterende omgeving met veel wandel en mtb mogelijkheden.

Niet nog een keer

Heyning
17-7-2017

Stacaravan van touroperator was prima in orde! De camping zelf is gedateerd en een rommelig geheel. Personeel en gastvrouw zijn niet bepaald vriendelijk te noemen. Het zwembad is mooi groot maar ijskoud en aan de grindtegels rondom doe je je voeten pijn. De bar naast het zwembad is vuil en nodigt niet uit. In het restaurant zijn we verder niet geweest dus kunnen we niets over zeggen. Het vuilnis ligt open en bloot en word zeeer mondjes maat opgeruimd. De ligging is erg rustig dus daar echt geen klagen van. Er word animatie aangeboden maar dat tegen betaling, kortom er is geen animatie want niemand doet hier aan mee. Het zogenaamde winkeltje is ook een rommeltje en er is eigenlijk alleen maar chips. Brood moet je bestellen maar dat ging bij ons ook verkeerd. Over het algemeen viel het erg tegen op de camping ondanks dat de stacaravan prima in orde was.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matig, maar doeltreffend...

Bjorn
6-7-2017

We hebben een fantastische vakantie in Zwitserland gehad. Lekker weer, ontzettend mooi land met veel dingen die de moeite waard zijn om te bekijken in de directe omgeving. Camping Bella Tola is een twijfelgeval. We waren blij dat we verbleven in een stacaravan van touroperator, want als je bent aangewezen op het sanitair van de camping... Wat een ramp. Ontzettend vies en oud, lijkt uit een horrorfilm te komen. Het personeel is vriendelijk, maar weinig aanwezig. Onze caravan was niet erg schoon bij aankomst. We hadden last van -niet overdreven- honderden mieren en vliegen. Zelfs in een lege, schone caravan. De touroperator caravan houdt niet over. Het is zo goedkoop mogelijk gemaakt. Bedden zijn 180cm lang, dus ik kon er niet gestrekt liggen. Daarnaast helemaal doorgelegen, met rugpijn als logische gevolg. Kussens van de bank behoorde vast te zitten maar waren allemaal kapot dus lagen los waardoor normaal zitten amper mogelijk is. Gordijnen vol brandgaten. Daarnaast zijn de caravans waanzinnig slecht geïsoleerd (lees; niet) Zelfs bij een matige buitentemperatuur is het binnen al niet meer uit te houden. Alles zit los, scheef, piept en kraakt of is kapot, het houdt allemaal niet over. Het klinkt als een heel negatief verhaal, en dat is het eigenlijk ook wel, maar gezien de fijne ligging met mooie omgeving zou ik het toch niet direct afraden. We hebben echt een fijne vakantie gehad, maar dit was de slechtste camping waar wij ooit geweest zijn.

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk

Cis
29-5-2016

Steile weg omhoog. Mooi uitzicht over het dal. Rustig gelegen.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving, redelijke camping

Gezin
8-5-2016

Vriendelijke en behulpzame medewerkers van de touroperator. Prachtige omgeving en veel leuke uitstapjes mogelijk, ook met jonge kinderen. Flinke tegenvaller echter was dat het zwembad, in tegenstelling tot wat op de website van de camping vermeld wordt, niet open was. Teleurgestelde kinderen als gevolg, maar een uitstapje naar de thermale baden in Leukerbad maakte veel weer goed, leuk ritje omhoog ook. Zelf ook wel een beetje domme fout gemaakt, door er vanuit te gaan dat er standaard dekbedden in het inventaris van een stacaravan opgenomen zijn. In de voetnotes op de website is (achteraf) inderdaad wel te vinden dat dit voor enkele type stacaravans niet zo is. Door de medewerkers werd uitgelegd dat de touroperator dit seizoen voor het eerst alleen maar dekentjes aanbood. Dit had wat mij betreft wel wat duidelijker vermeld kunnen worden op de website.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De omgeving was fantasties.

Ton
24-9-2015

Camping Bella Tola, ziet mooi uit.Maar de caravan waren de bedden erg klein 1,80.En ze waren voor lange mensen niet goed en niet liggen niet lekker.Eten was goed in het restaurant.

Gereisd Met partner in Fri Sep 11 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Wendy
5-9-2015

Tien dagen in stacaravan van touroperator. Caravan niet echt op aantrekkelijke plek maar ruim en schoon. De camping is op sommige gebieden wat verouderd; zo had het zwembad wel een verfbeurtje kunnen gebruiken en is de speeltuin klein. Receptie en winkel zeer beperkt open. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De omgeving is prachtig en de camping is een goede uitvalsbasis voor verschillende uitstapjes, ook veel te beleven voor kinderen. Tips; • hangbrug vlak bij camping • zwemmen in leukerbad 3 verdiepingen zwembad boven op de berg • waterval bij leukerbad • Western city themapark • chateau valere en tournillon in Sion • oude mijn in binn; bij het restaurant onder aan de berg kan je hamer en beitel huren om boven te hakken naar pyriet • labytinthe speeltuin in martigny. Wij hadden een supervakantie! Zwitserland was alleen nog duurder dan we al dachten...

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige camping in prachtige omgeving

H.
17-8-2015

De camping is gezellig en eenvoudig. Vriendelijke eigenaren. Prima zwembad en voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen. Omgeving is prachtig! Met de gondel de berg op en wandelen door mooie berggebieden, langs steile rotswanden en gletsjers. Heel indrukwekkend!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

fantastisch.

J. van Dijk
10-8-2015

We zijn 10 dagen op camping Bella Tola geweest en hebben ons daar prima vermaakt. Camping is niet al te groot en vrij rustig. De mensen van de touroperator hebben ons ook geweldig geholpen. Super. Er zijn altijd wel wat kleine dingetjes maar die heb je overal. Heel tevreden.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig voor wat korter verblijf...

A.m.A van Driel
10-8-2015

Camping is best leuk, rustig en kleinschalig ook maar voorzieningen m.b.t. kinderen van circa 6-10 jaar niet optimaal of te weinig aanwezig, te kleine "speeltuin", geen fatsoenlijk onderhouden speelplek voor bijvoorbeeld balspel. Sfeer en uitstraling rond zwembad (oud maar schoon ! ) gezellig, met name door Bar, kleine ligweide en ligging. Altijd druk bezet restaurant, kwaliteit eten ons niet bekend wegens enorm hoge prijzen..... Stacaravan accomedatie van de touroperator was netjes en verzorgd, bieden echter naar onze mening niet allen even veel privacy. ( dicht op elkaar ) Echter wij hadden mooie uitzicht locatie met veel ruimte , de enigste tussen vaste staanplaatsen die er enorm veel zijn. Ook geweldig enthousiast ontvangen door Eurocamp medewerkers bij aankomst !!
Tom Thank you ;-)) Sanitaire voorzieningen waren netjes en schoon. Voldoende te zien en te ondernemen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Tola in Susten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Tola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.