Camping Bella Tola

Meer campinginfo

100 reviews over Camping Bella Tola

• 8van der Dussen27-05-2019

Prima camping

Rustig, midden in de natuur

• 8AMC geschiere Geschiere15-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Kleine rustige camping met vriendelijke beheerder in een prachtige omgeving

Met oudere kinderen

• 2018
    8Nancy06-08-2018

Fijne vakantie gehad

Een leuke camping met stacaravans en plek voor eigen tent/caravan. Mooie complete stacaravan gehad. Fijn zwembad en goed restaurant. Weinig te doen voor oudere kinderen.

Met vrienden

• 7Rik23-07-2018

Kneuterig oud maar voldoende.

Kneuterige camping waar veel kan maar na een weekje ben je wel klaar. Oude aankleding maar voldoende. Aardige eigenaars. Peperduur restaurant en ijsjes etc. Een hoop wat er zou zijn volgens touroperator is er niet.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 2017
    4Vries30-08-2017

prima ligging, maar zeker geen 4 sterren waard

De ligging van Bella Tola is prima, centraal gelegen in Wallis, diverse mogelijkheden voor leuke activiteiten in de nabije omgeving. De camping is rustig, er is voor de kinderen weinig te beleven op deze camping. Het zwembad is klein en niet verwarmd, het water is ijskoud, je houdt het niet langer dan een half uur vol. Het terrein ziet er vervallen uit, veel achterstallig onderhoud, geen winkeltje op de camping voor kleine boodschappen. Deze camping is zeker geen 4 sterren waard.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 8Wim van den Brink17-08-2017

Geweldig

Schitterende ligging, ruime plaatsen, veel wandel en mountainbike routes, keurige camping, vriendelijke eigenaars, personeel, heerlijk koel zwembad en gezellig restaurant

• 6Fam. Oerlemans15-08-2017

Prima camping, helaas geen animatie

We hebben genoten van alles wat Bella tola te bieden heeft. De stacaravan was netjes en schoon Echter op de site van touroperator staan diverse activiteiten die bij aankomst niet bestaan of anders zijn. Dat is erg jammer en een beetje teleurstellend. - er is geen animatieteam voor de kinderen - zwembad is ijskoud. Op de site staat dat het verwarmt is - geen jacuzzi, staat wel op de site van touroperator

• 4Eetgelegenheden

• 5Frans05-08-2017

Verwaarloosde hut

Had caravan #17 gereserveerd gekregen. Die waren ze echter aan het verbouwen toen we aankwamen. Toen hebben we #30 gehad. Daar hadden we geen douche en geen warm water. De hut was echt heel erg verouderd. Slot deed het niet, lampjes waren kapot, alles liep aan. Communicatie met eigenaar was er niet. Er was zelfs een wespennest tussen het raam en luikjes bij het toilet, wat ze lekker lieten zitten. We hebben zelf een deken over de bank gelegd omdat deze te smerig was om op te zitten. Koelkast werd alarmerend heet van buiten, maar werd ook niet op gereageerd. Uiteindelijk aardige korting kunnen regelen, maar was echt heel slecht en hier gaan we nooit meer naartoe.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Ronald en Rita02-08-2017

Fijne camping

Camping Bella Tola is de zesde camping tijdens onze trektocht met Camper. Deze camping is de eerste camping waar zeep bij de toiletten hangt. Het sanitair gebouw is netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Een prachtige omgeving om te wandelen. Kortom een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

• 8Moniek Beurskens01-08-2017

Prachtige omgeving, prima camping

Wij zijn net terug van een 17 daags verblijf op camping Bella Tola. Aanvankelijk waren we huiverig door de reeds eerder gelezen negatieve reviews, maar we hebben het juist positief ervaren. We verbleven met onze jonge kinderen (2 en 5 jaar) in een sta caravan van touroperator. De caravan was keurig schoon en helemaal in orde. Het personeel van de touroperator is vriendelijk en behulpzaam. De camping is inderdaad ouderwets, maar het zwembad en het speeltuintje waren ruime voldoende voor ons. Het enige nadeel is dat het WiFi heel traag is. De omgeving is prachtig en wij hebben ons dagelijks weten te vermaken in Wallis. Wat een prachtige streek! Wat ons betreft is camping Bella Tola een prima camping gelegen in een hele mooie streek.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

5 tips over Camping Bella Tola

• Dave Ligthart, 05-08-2012

Ga eens naar Saas-Fee en de dorpen rond Saas-Fee. Je kan de mooiste wandelingen doen waar je alleen maar parkeer kosten hebt hoogste was 8 frank ( €1=0,83 frank) voor een hele dag. En koop bergschoenen die heb je echt nodig.

• Kim, 26-06-2012

Neem zo veel mogelijk eten mee, maar let wel op dat ze je niet aanhouden bij de grens. officieel mag je maar voor een dag boodschappen invoeren. ps. uw courier mist de lekkere dingen uit nederland. ;)

• Kim, 05-06-2015

De Zwitsers zijn gek op vrije dagen en vieren alles wat er maar te vieren valt. Dat betekent sims een muziek fanfare in de ochtend of een vlieg show boven de camping.

0 vragen over Camping Bella Tola

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200