Camping Bella Tola

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Tola voor je op een rij gezet:

100 reviews over Camping Bella Tola

• 8Kim26-06-2012

Andere kijk op dingen

Na vier jaar aan de kust gewerkt te hebben wilde ik nu eens in de bergen. En dat heb ik gekregen. wat een mooi uitzicht van overal op de camping. Lekker zonnen aan het zwembad met uitzicht op de besneeuwde bergtoppen. gratis fietsverhuur, gratis wifi en gratis zwitserse vriendelijkheid. ontzettend veel te doen als je van een active vakantie houd. de camping is gelegen 2 km van Susten. wel een nadeel als je geen auto hebt want het is 2 km steil omhoog. houd rekening met hoge prijzen. (2 kipfilet voor 7 euro) De camping winkel heeft niet veel te bieden maar genoeg om de eerste dag door te komen. in Siere en Visp zijn de Lidl en Aldi te vinden maar in Suste zijn ook twee supermarkten. Siesta is hier van ongeveer 12:00 tot 13:30. het zwembad is iets verwarmd en open van 0700 tot 2100. Hilights : wandelen, bubbelen in Leukerbad, wandelen, Marmotten voeren in Saas Fee, wandelen, leuk in leuk en o ja, wandelen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Tola voor je op een rij gezet:

5 tips over Camping Bella Tola

• Dave Ligthart, 05-08-2012

Ga eens naar Saas-Fee en de dorpen rond Saas-Fee. Je kan de mooiste wandelingen doen waar je alleen maar parkeer kosten hebt hoogste was 8 frank ( €1=0,83 frank) voor een hele dag. En koop bergschoenen die heb je echt nodig.

• Kim, 26-06-2012

Neem zo veel mogelijk eten mee, maar let wel op dat ze je niet aanhouden bij de grens. officieel mag je maar voor een dag boodschappen invoeren. ps. uw courier mist de lekkere dingen uit nederland. ;)

• Kim, 05-06-2015

De Zwitsers zijn gek op vrije dagen en vieren alles wat er maar te vieren valt. Dat betekent sims een muziek fanfare in de ochtend of een vlieg show boven de camping.

0 vragen over Camping Bella Tola

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200