Camping Bella Tola

Camping Info

Meer campinginfo

100 reviews over Camping Bella Tola

• 8Edith19-08-2007

Met 2 kleine kinderen naar deze camping geweest. We hadden een tent geboekt. De camping is ons prima bevallen. De camping heeft een prachtig uitzicht op de bergen, is vrij klein, overzichtelijk en rustig. Leuk zwembad dat voor kleine kinderen erg geschikt is. Animatie was minimaal en half augustus alweer vertrokken. De meeste tenten staan bij elkaar. De mobilhomes staan bij elkaar. Naast de natuur is er voor elke leeftijd veel te beleven in de omgeving. Een aanrader is de kleine (maar stijle!) wandeling naar boven waar je kunt genieten van rosti of kaasfondue in een kleine berghut. Ook de wandeling naar de Butanbrug met zijn vele gebedsvlaggetjes is erg leuk. Het enige minpunt vonden wij het gebrek aan water en afvoerputje bij de campingplaatsen zelf. Maar verder was de camping top!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 7Willem03-08-2007

Mooie camping met veel uizicht op de bergen. HEt sanitair is schoon ( het word per dag schoongemaakt ) Het zwembad is ook prima met duikplank je mag met balletjes spelen en de diepte is pretig van 2 meter tot 1,5 en je hebt nog een kinderbad. Het enig minpuntje is dat er slechte animatie is voor zo ver ik weet dit jaar. Er word weinig georganiseerd en dat is wel jammer.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7MerelR03-08-2006

Camping met mooi uitzicht. In het hoogseizoen erg vol door kleine plaatsen. Zwembad leuk maar het water was troebel, ligweide was schuin en weinig schaduw. Susten is een saai plaatsje. In de omgeving wel mooie wandelgebieden

• 8fam. van boxmeer02-08-2006

goed bereikbaar steeds hoofdwegen, de laatste 2 km was een flinke stijging. mooie camping met kleine tot grote plaatsen die helaas wat schuin zijn (de grootte kun je zelf kiezen). zwembad is groot genoeg met een spingplank, het kinderbad is 3x4x0,4m met glijbaan. ligbedden en parasols gratis. ouder maar goed en schoon sanitair. de mooiste camping in de omstreek. ontvangst met folders, goed infoboekje en een flesje wijn! de huurcaravans en huurtenten zijn mooi verdeeld tussen de andere campinggasten in. in het dorp is een goedkope uitgebreide supermarkt. (wij vonden het restaurant en friettent erg duur)

• 8JGB14-02-2006

Juni 2005: Zeer rustig gelegen camping. Sanitair goed schoon. Veel Nederlanders (leuk voor de kinderen). Prima camping! enige minpuntje: in het zwembad nadrukkelijk aanwezige Zwitserse jongeren.

• 8ronald16-08-2005

Zeer goede camping, 1 van de beste in de regio ben er in de jaren 80/90 zijn 13 keer geweest en steeds genoten. Prima zwembad en altijd perfekt weer, Camping sinds de laatste keer wel erg veranderd door verhuur van stacaravans en tenten van de bekende organisaties. Was in die jaren een goede camping maar weet niet hoe het anno 2005 is. Ben er al 5 jaar niet meer geweest.

• 8J. Radder12-07-2005

Leuke camping, goed zwembad (niet al te groot maar voldoende). Als je weinig caravan rij-ervaring hebt, dan kan het neerzetten van de caravan wel eens tot problemen (lees:uitdagingen) leiden.

5 tips over Camping Bella Tola

• Dave Ligthart, 05-08-2012

Ga eens naar Saas-Fee en de dorpen rond Saas-Fee. Je kan de mooiste wandelingen doen waar je alleen maar parkeer kosten hebt hoogste was 8 frank ( €1=0,83 frank) voor een hele dag. En koop bergschoenen die heb je echt nodig.

• Kim, 26-06-2012

Neem zo veel mogelijk eten mee, maar let wel op dat ze je niet aanhouden bij de grens. officieel mag je maar voor een dag boodschappen invoeren. ps. uw courier mist de lekkere dingen uit nederland. ;)

• Kim, 05-06-2015

De Zwitsers zijn gek op vrije dagen en vieren alles wat er maar te vieren valt. Dat betekent sims een muziek fanfare in de ochtend of een vlieg show boven de camping.

0 vragen over Camping Bella Tola

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200